AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Heia forum ❤️ Jeg skal prøve å skrive på bokmål for jeg har fått regelrett kjeft for å blande dialekter. Anyways. Jeg er på uføretrygd og har en datter på 15. Vi har ikke vært på ferie på sikkert 10 år for bare det å ha nok mat og penger til det grunneleggende er en kamp. Men gjennom noen venner på Facebook har vi blitt tilbudt å være en uke i Kiruna i Sverige OG skal få hjelp til å komme oss dit. Først ble jeg kjempeglad og vi jublet sammen, men så begynte vi å google og det var jo kanskje litt mørkt og voldsomt. Men hvis vi ikke får noe annet, så drar vi jo selvfølgelig, men vi skal sitte på med en trailer som skal opp og ned med en ukes mellomrom. Så vi må jo bestemme oss og si ja eller nei. Er det noen av dere som har erfaring med Kiruna? Er det noe koselig å gjøre der på vinteren? Anonymkode: 174aa...645
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg har bare vært det på sommeren, men bl.a. minen, kirken, ishotellet og pizzeriaen med reinsdyrpizza kan man jo besøke hele året. Og uansett blir det vel en opplevelse når dere så sjeldent er på ferie. Anonymkode: d988f...215
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Nei herregud. Ingen drar til Kiruna på feire. Er ingenting der Anonymkode: d14f1...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei herregud. Ingen drar til Kiruna på feire. Er ingenting der Anonymkode: d14f1...ed2 Nå har de vel (eller holder på) å flytte hele byen også vel….? Anonymkode: 1823f...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå