Gå til innhold

Tips til dildo til fruen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For litt siden ryddet vi i nattbordene våre, og tittet da over sexleketøyene våre. Tenkte da over at kona aldri har hatt dildo så lenge vi har vært sammen, og siden hun var 18 da vi møttes, så har hun neppe hatt det i det hele tatt. Nevnte det likevel aldri for henne.

Samme kveld, under en heftig og deilig akt der hun aldri fikk nok til tross for flere orgasmer hos henne og utløsning hos meg, sa hun tilfeldigvis at «det hadde vært deilig om du kunne knullet meg med en svær dildo nå».

Etter det har jeg lekt med tanken om å overraske henne med en dildo. Siden jeg aldri har kjøpt det før, ber jeg om tips til produkter dere kan anbefale.

(Hun har Womanizer og vibrator som ikke er laget for penetrering fra før av.)

Anonymkode: 09d83...bee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blissfullcreations.com har bredt utvalg. Du oppgraderes så kan du og være hennes Chad når behovet er der.

Anonymkode: 97636...8a2

Skrevet

Det er forskjellig hva den enkelte kvinne liker. Jeg kjøpe en naturtro dildo, "bare" 5 tommer lang, litt tykk. Med markert kukhode, som min kvinne liker, da det stimulerer godt i åpningen. Sammen med en buttplug bak fyller denne godt opp. 

Anonymkode: 433fc...bd5

Skrevet

Min dame liker å få den helt i bunnen når hun kommer, da kan vi holde orgasmen i gang lenge.

hun liker ikke de harde dildoene. Mer slike halvfet konsistens.

tror nok eg ville gått for en som er ca 20 cm i lengd som en kan bruke, ikke totallengde. Ofte så er tykkelse i forhold til lengde 

er den for lang så trenger du ikke bruke hele

Skrevet

Er vel ingen som bruker dildo lenger når det finnes så mange gode vibratorer?

Anonymkode: 71967...bb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det er bra å bruke vibratorer i lengda. 

Anonymkode: affdb...48e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke det er bra å bruke vibratorer i lengda. 

Hvorfor skulle ikke det være bra?

Skrevet
Soft mann skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke det være bra?

Kroppen blir vant til mye vibrasjoner og stimuli. Da kan det være utfordrende å få orgasme uten. Man kan bli avhengig og det kan gå utover følsomheten i underlivet.

Jeg er veldig påpasselig i forhold til hyppighet og frekvens. Foretrekker dildo og mine egne fingre.

For mennesker som har utfordringer med å få orgasme tenker jeg det kan være positivt, eller som et krydder sammen med en sexpartner, men ikke i lengda. Det tror jeg ikke er bra eller gunstig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kroppen blir vant til mye vibrasjoner og stimuli. Da kan det være utfordrende å få orgasme uten. Man kan bli avhengig og det kan gå utover følsomheten i underlivet.

Jeg er veldig påpasselig i forhold til hyppighet og frekvens. Foretrekker dildo og mine egne fingre.

For mennesker som har utfordringer med å få orgasme tenker jeg det kan være positivt, eller som et krydder sammen med en sexpartner, men ikke i lengda. Det tror jeg ikke er bra eller gunstig.

Nei du har nok rett i forhold til vibrator. Eg tenkte dildo, å kunne ikke se noe feil med det😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De av oss som kommer av penetrering kan synes det er gøy, jo. 

Anonymkode: b2c49...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...