Gå til innhold

Dere som jogger/løper; Sokker...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvilke sokker bruker dere? vanlige bomull sokker?

Anonymkode: 7062b...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruker løpesokker, for å unngå gnagsår. Steigen, darn tough, og andre rimeligere fra XXL. Om vinteren bruker jeg løpesokker med ull. Darn Tough har livstidsgaranti, de koster typ 349 kr, men du leverer de inn når/om de blir slitte så får du et nytt par. 

Endret av Snabeltann
Skrevet
Snabeltann skrev (9 minutter siden):

Bruker løpesokker, for å unngå gnagsår. Steigen, darn tough, og andre rimeligere fra XXL. Om vinteren bruker jeg løpesokker med ull. Darn Tough har livstidsgaranti, de koster typ 349 kr, men du leverer de inn når/om de blir slitte så får du et nytt par. 

Det hørtes fristende ut. Jeg sliter sokker som bare det!

Går det an å levere til den fysiske butikken man kjøpte de i? 

Skrevet
Hanne67 skrev (13 timer siden):

Det hørtes fristende ut. Jeg sliter sokker som bare det!

Går det an å levere til den fysiske butikken man kjøpte de i? 

Jepp :) har levert inn en gang på fysisk butikk og en gangs sendt inn. Begge ganger valgt en annen type sokk enn jeg har levert inn. Har et par tynnere og ett par litt tykkere. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker for det meste tynne Pierre Robert ullsokker som jeg kjøper på Kiwi.

Har kjøpt andre spesielle løpesokker også, men syns ikke det er noe bedre så bruker heller penger på andre ting. 

Jeg løper I gjennomsnitt 60 km i uka, og har gjort det de siste 10 åra, så har rekt å prøve litt forskjellig. 😀

Anonymkode: 67a90...2af

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker vanlige gammeldagse tennissokker. Det som er vittig at jeg har flere par som Jeg kjøpte for over 20 år siden og brukt jevnlig, de er like fine. Kjøper jeg nye par slites de ganske kjapt 🤷🏻‍♀️

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...