AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:51 #1 Skrevet fredag kl. 12:51 Jeg fikk kommunalt lån i 2012 og kjøpte en bolig som viste seg å være et "katta i sekken" kjøp, derfor måtte jeg selge og fikk beskjed fra kommunen om at jeg skulle få innvilget nytt kommunalt lån fordi jeg var uheldig første gangen. Valgte å leie noen år men må flytte derifra nå og tenkte å søke kontrakt lån igjen, men ser at det står at man må ha fått avslag fra vanlig bank for å få innvilget kommunalt lån. Er ufør med lav inntekt men har arvet og har en del i egenkapital, men likevel får jeg så lavt lån hos andre banker at jeg ikke får kjøpt her i byen hvor jeg ønsker å bo. Anonymkode: 834bd...441
frivis Skrevet fredag kl. 14:00 #2 Skrevet fredag kl. 14:00 Hvis du får skriftlig avslag hos 3 ulike banker på lån til den mest enkle og billigste boligen som er godkjent for husbanklån, så kan du være heldig å få innvilget om du har nok EK og godt nok inntekt. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:17 #3 Skrevet fredag kl. 20:17 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk kommunalt lån i 2012 og kjøpte en bolig som viste seg å være et "katta i sekken" kjøp, derfor måtte jeg selge og fikk beskjed fra kommunen om at jeg skulle få innvilget nytt kommunalt lån fordi jeg var uheldig første gangen. Valgte å leie noen år men må flytte derifra nå og tenkte å søke kontrakt lån igjen, men ser at det står at man må ha fått avslag fra vanlig bank for å få innvilget kommunalt lån. Er ufør med lav inntekt men har arvet og har en del i egenkapital, men likevel får jeg så lavt lån hos andre banker at jeg ikke får kjøpt her i byen hvor jeg ønsker å bo. Anonymkode: 834bd...441 Jeg måtte dokumentere at jeg fikk avslag. Men var ikke noe problem da jeg ikke fikk lån i vanlig bank uansett. Jeg har egenkapital og. Men du kan vel bare ringe kommunen og spørre? Anonymkode: 019ab...4f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå