Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er nå 5 - 6 uker på vei og har hatt lett blødning i to dager, men i dag har det kommet en del mer rødt blod 

fastlegen har ikke noe ledig time. så jeg prøvde å få tatt blod prøve hos aleris men der ble jeg bare møtt av en sur kjerring som var lite hjelps 

hva kan jeg gjøre da? er det noen andre steder jeg kan få tatt noe blodprøve? jeg er liv redd for å ha mista igjen :( 

vi bor i lillestrøm\strømmen

Anonymkode: 185f8...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv dr drop in.

Evt så kan du ringe (si det haster) eller sende legen din en e-konsultasjon og be han/hun legge inn to rekvisisjoner hos Fürst,- gjøres digitalt og sendes med en gang. Da møter du bare opp hos Furst (tror den på Furuset er åpen litt senere enn den på Majorstuen)

Krysser fingrene for deg!

Endret av RaraAvis78
AnonymBruker
Skrevet
RaraAvis78 skrev (20 minutter siden):

Prøv dr drop in.

Evt så kan du ringe (si det haster) eller sende legen din en e-konsultasjon og be han/hun legge inn to rekvisisjoner hos Fürst,- gjøres digitalt og sendes med en gang. Da møter du bare opp hos Furst (tror den på Furuset er åpen litt senere enn den på Majorstuen)

Krysser fingrene for deg!

da har jeg fått bestilt time

AnonymBruker
Skrevet

Når du er så kort tid på vei vil graviditetsprøve antagelig gi deg svar mandag eller senere neste uke. Hcg synker fort ved tidlig sa

Lykke til

Anonymkode: 1a470...5db

Skrevet

Du kan dra direkte til Fürst og bestille selv, ikke nødvendig med henvisning fra lege. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi bestilt tidelig ultralyd, blodprøver tar så lang tid å få svar på

AnonymBruker
Skrevet

Du, slapp helt av. Det er vanlig å blø i graviditeten, så trenger ikke være noe💗 Jeg blødde selv som en middels mens i uke 7 og ble livredd. 3 ultralyder senere med bankende hjerte og sprell levende liten mums, er jeg nå inne i 2. trimester❤️ pust med magen. Og veldig lurt med privat time slik at du får et svar. Jeg har selv gått privat 2 av 3 ganger til nå, veldig verdt det. 

Anonymkode: 9202c...897

AnonymBruker
Skrevet

Du kan selv dra til Furst og be om blodprøve. Koster 200 kr. Må ta 2 prøver med minst 48 timer innimellom. 

Anonymkode: 0383b...bab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du, slapp helt av. Det er vanlig å blø i graviditeten, så trenger ikke være noe💗 Jeg blødde selv som en middels mens i uke 7 og ble livredd. 3 ultralyder senere med bankende hjerte og sprell levende liten mums, er jeg nå inne i 2. trimester❤️ pust med magen. Og veldig lurt med privat time slik at du får et svar. Jeg har selv gått privat 2 av 3 ganger til nå, veldig verdt det. 

Anonymkode: 9202c...897

jeg vet det er vanelig å blø men er forsatt stressa over det siden jeg har mista før og da blødde jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...