Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt på med mannen til venninna mi hjem fra en handletur. Ca en times kjøretur. Jeg og venninna mi har et såpass nært forhold at vi begge anså det som helt uproblematisk. Jeg er gift og ikke interessert i mannen hennes, og håper ikke han er interessert i meg heller. 

Under denne bilturen satt han lent mot meg store deler av turen. Jeg har aldri sett noen sitte sånn og kjøre bil før. Hadde ikke reagert på dette alene, men det er litt andre ting jeg har reagert på den siste tiden også, småting. 

Jeg ønsker ikke at han skal være interessert i meg, og håper jeg overreagerer. Så jeg er vel egentlig ute etter at dere skal svare meg at dere sitter sånn i bilen hele tiden 😅 At det ikke er et tegn på interesse. Eller er det det? 😔

Anonymkode: 602ba...707

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jepp de som tror det er kult å henge over midten eller henge ut i døren sitter slik å kjører bil, det alene er neppe et tegn på at han liker deg, han er bare en elendig sjåfør.. 

Anonymkode: 731da...c79

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Folk sitter forskjellig. Ingenting å tenke noe mer på.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mange rånere sitter sånn. Er neppe fordi han bryr seg ytterligere om deg.

Anonymkode: 93b1d...d1b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær alene med han mer. 

Anonymkode: d52c6...1a0

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må jo nesten være kjørestilen hans. Hvis han sittet sånn for å sjekke deg opp, så er han jo komplett idiot 😅

Anonymkode: a695d...d32

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at en bilsjåfører sitter lent mot midtkonsollen i bilen når man kjører.

Snakk om å være innbilsk.

Anonymkode: fdaf5...d50

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde Mercedes noen år, og la meg til samme kjørestilen, det var noe med å ha den stjerna i front midt i synsfeltet. 

15 år senere sitter jeg fremdeles å lener meg, prøver å sitte beint for ryggen sin del, men neida, spretter tilbake til uvanen uten å tenke over det. 

Anonymkode: 724e2...f88

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er helt normalt at en bilsjåfører sitter lent mot midtkonsollen i bilen når man kjører.

Snakk om å være innbilsk.

Litt unødvendig kommentar. Jeg skriver jo at jeg ikke hadde reagert på dette alene, men i og med at det er andre ting også, så ble jeg bekymra.

Har fått mange gode svar her, så jeg slår meg til ro med at det er kjørestilen hans 😊

Håper det er en logisk forklaring på de andre tingene også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stol på magefølelsen din. Og for guds skyld ikke gi han tilgang til deg når du drikker. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt unødvendig kommentar. Jeg skriver jo at jeg ikke hadde reagert på dette alene, men i og med at det er andre ting også, så ble jeg bekymra.

Har fått mange gode svar her, så jeg slår meg til ro med at det er kjørestilen hans 😊

Hvorfor nevner du ikke da de andre tingene, hvis det er andre ting som gjør at du mistenker at han er interessert? 

Anonymkode: 175cf...c93

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke vær alene med han mer. 

Hvorfor i alle dager skal hun ikke det?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis kjørestilen hans fikk deg til å overtenke at han var interessert i deg, så ser jeg på det som svært sannsynlig at du har overtenkt "andre ting" ved han også. 

Må du ikke ødelegge forholdet til venninna og mannen med å overtenke og være innbilsk. 

Og skulle du til formodning føle på noe ekstra - uten at du vet sikkert - så slutt å vær sammen med han på tomannshånd. Og skaff deg egen skyss. Så slipper du dette, og de kan leve sammen i fred.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er "andre ting"?

Anonymkode: 0e126...c6c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis kjørestilen hans fikk deg til å overtenke at han var interessert i deg, så ser jeg på det som svært sannsynlig at du har overtenkt "andre ting" ved han også. 

Må du ikke ødelegge forholdet til venninna og mannen med å overtenke og være innbilsk. 

Og skulle du til formodning føle på noe ekstra - uten at du vet sikkert - så slutt å vær sammen med han på tomannshånd. Og skaff deg egen skyss. Så slipper du dette, og de kan leve sammen i fred.

Hva er problemet ditt? Jeg skal jo selvfølgelig ikke ødelegge noe for noen! Jeg kommer til å holde avstand. Grunnen til at jeg satt på med han var fordi bilen min var på verksted. Jeg skulle ta buss, han visste det og spurte om jeg ville sitte på. Etter denne bilturen har jeg ikke vært alene med han, men så fort de andre rundt oss ikke ser legger han hånda på ryggen min, blunker til meg, måler meg opp og ned med øynene. 

Det kan godt hende det er tilfeldig, det kan godt hende han ikke mener noe med det. Jeg tenker ikke at han er interessert i meg, jeg spør om det er vanlig å sitte sånn i bilen fordi jeg syns det var ubehagelig og ønska å høre at det er vanlig. 

Ingen grunn til å være så nebbete og kalle meg innbilsk og overtenkende. Ha en fortreffelig kveld! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er problemet ditt? Jeg skal jo selvfølgelig ikke ødelegge noe for noen! Jeg kommer til å holde avstand. Grunnen til at jeg satt på med han var fordi bilen min var på verksted. Jeg skulle ta buss, han visste det og spurte om jeg ville sitte på. Etter denne bilturen har jeg ikke vært alene med han, men så fort de andre rundt oss ikke ser legger han hånda på ryggen min, blunker til meg, måler meg opp og ned med øynene. 

Det kan godt hende det er tilfeldig, det kan godt hende han ikke mener noe med det. Jeg tenker ikke at han er interessert i meg, jeg spør om det er vanlig å sitte sånn i bilen fordi jeg syns det var ubehagelig og ønska å høre at det er vanlig. 

Ingen grunn til å være så nebbete og kalle meg innbilsk og overtenkende. Ha en fortreffelig kveld! 

Jah…. ikke sant… og så var det kjørestilen hans du reagerte på….

Er det nødvendig å trolle sånt? Kan du ikke finne på noe bedre å gjøre?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Jah…. ikke sant… og så var det kjørestilen hans du reagerte på….

Er det nødvendig å trolle sånt? Kan du ikke finne på noe bedre å gjøre?

Nei, det var kjørestilen jeg spurte om, men jeg har reagert på alt. Så prøver jeg å finne logiske grunner til alt. Har ikke DU noe bedre å finne på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det var kjørestilen jeg spurte om, men jeg har reagert på alt. Så prøver jeg å finne logiske grunner til alt. Har ikke DU noe bedre å finne på?

Ja nettopp ja. Ja da så.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er vel akkurat pga det uthevede at du slår feilslutninger om mannen at han sender deg signaler. Signaler som overhodet ikke er der, men som du tolker. 

Jeg er ikke nebbete. Men det du skrev virket innbilsk, og jeg prøver faktisk å rettlede deg. Kanskje kan du ta det til deg og vurdere om du faktisk er det siden du overtolker signaler som ikke er der, istedenfor å gå i fullstendig forsvarsposisjon? Og jo, jeg mener absolutt at du overtenker når du reagerer på måten han sitter på når han kjører, som er en helt normal måte å sitte på. 

At jeg skrev at du måtte trekke deg tilbake om du synes disse såkalte "signalene" hans ble ubehagelige for deg, og det var faktisk et velment råd. 

God helg til deg. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Leser her at de fleste mener det er innbildning. Jeg heller mer mot det motsatte. Ikke uvanlig at menn har "en ting for" venninna til kona. Det er så veldig lett å oppstå "uheldig" spenning og skumle "strømninger" som intensifiseres når man havner på tomannshånd. Vær forsiktig sier jeg bare.( Jeg er en medsøster)

Anonymkode: d177c...399

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...