AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:45 #1 Skrevet fredag kl. 11:45 Er på leting etter lommetørkle i hvit som jeg kan ha i sånn kurv/boks som man drar ut. Men vet ikke hva jeg skal søke på? Skjønner dere hva jeg mener og hvor jeg får kjøpt det? Anonymkode: b16a2...24d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:51 #3 Skrevet fredag kl. 11:51 Søk på papirlommetørkle eller ansiktsservietter, så får du mange treff. Clas Ohlsson selger bl.a. 100 stykker til 20 kroner. Hvis du trenger sånne som er litt mykere, så ville jeg kjøpt Kleenex. Anonymkode: ca54a...c4a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:27 #4 Skrevet fredag kl. 15:27 Dette selger de på alle dagligvarebutikker. Både kjedenes egne merkvarer og Kleenex. Anonymkode: 346f8...b18 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:05 #5 Skrevet lørdag kl. 10:05 Jeg tenkte på sånne? Men litt smalere, da boksen min er firkantet? Anonymkode: b16a2...24d
Million Skrevet lørdag kl. 10:14 #6 Skrevet lørdag kl. 10:14 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tenkte på sånne? Men litt smalere, da boksen min er firkantet? Anonymkode: b16a2...24d Da kjøper du Cube, Kleenex Cube. De har det mange steder, bl.a. på Meny. Som her f.eks. Eller på apotek på nettet, som her. Endret lørdag kl. 10:15 av Million 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:44 #7 Skrevet lørdag kl. 10:44 Million skrev (29 minutter siden): Da kjøper du Cube, Kleenex Cube. De har det mange steder, bl.a. på Meny. Som her f.eks. Eller på apotek på nettet, som her. Supert, takk. ❤️ Anonymkode: b16a2...24d
Daisy-love Skrevet lørdag kl. 14:25 #8 Skrevet lørdag kl. 14:25 De selges oftest billigst på Normal 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå