AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg ønsker å bli mer sosial og flink til å finne på ting med venninner, men tidsklemma ødelegger ofte. Hva kan man finne på? Vi har ikke jevnaldrende barn så å dra på lekeland etc. utgår. Så det eneste jeg kommer på er kino, ut å spise og ta et glass vin hjemme en kveld. Flere tips? Anonymkode: 5fa37...c60
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Her er hva jeg gjør sammen med mine venner: Gå tur sammen, stolpejakt, ta noen øl på bar, spille brettspill, filmkveld Anonymkode: 5e66f...c60 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Jeg og venninnen min har begge jevnaldrende barn, men vi finner aldri på noe sammen med barna. Vi møtes hjemme hos en av oss, spiser god mat, ser film, spiller brettspill, og skravler. Anonymkode: a9a65...0d2 1
A-mamma Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Vi treffes hjemme hos hverandre - da spiser vi middag og prater. Vi møtes også ute for å spise, går på teater, kino, museum osv. Noen ganger har vi reist på tur noen dager til f.eks. København, Stockholm.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Gå tur. Trene. Gå på kino. Strikkekveld. Anonymkode: 903ab...e19
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Vi har vært på vinkurs. Vinmonopolet arrangerer masse. Mat festivaler og løyper. Keramikk kurs. Print and sip. Pub kor. Sjekk ut hva kulturtilbud som er i ditt nærområdet og spør om dere skal dra sammen vårt motto er at enten blir det gøy, eller så blir det en god historie Anonymkode: 941e8...83e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Jeg og mine venninner har voksne barn/ingen barn. Vi gjør svært mye forskjellig, som - møtes hjemme hos hverandre på middag/vin - går tur, i nabolaget eller litt lengre unna - går på tater, kino, foredrag, konsert o.l. - går på museer og gallerier - bytur for shopping og lunsj - reiser på helgeturer, langhelger, hytteturer - filmkveld eller musikk-kveld hjemme hos hverandre (musikk: alle velger låter etter tur) - går på loppemarkeder og andre markeder - deltar på juleverksted, keramikkurs, sip and paint og andre «håndverksaktiviteter» sammen Anonymkode: 588fa...9cb
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Det blir ofte en øl eventuelt med noe mat. Med mindre man trener/går på tur syns jeg det er vanskelig å finne på noe annet lavterskel som voksen Anonymkode: 85439...16b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Det blir ofte en øl eventuelt med noe mat. Med mindre man trener/går på tur syns jeg det er vanskelig å finne på noe annet lavterskel som voksen Anonymkode: 85439...16b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Vin-og skravlekvelder, helgeturer inn-og utland, hytteturer, kino, teater, stand up, pubquiz, shuffle og dart, skogsturer, badeturer, restauranter, på byen, trening, middager hjemme hos noen, eventer, foredrag, Anonymkode: b4908...275
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Å være med venninner har stort sett vært barnefri sone. Vi er til og med enige om å ikke prate mye om barn når vi er sammen. Unntaket fra dette er kun når jeg og en venninne har funnet på ting sammen med ungene. Blir egentlig mye prat, fleip, og moro, men også turer, fra fjellturer til turer utenlands. Mat og vin, fester, bare treffes noen timer i byen dagtid eller helg, litt hjelpe hverandre med diverse. Anonymkode: 4cd35...a33
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ønsker å bli mer sosial og flink til å finne på ting med venninner, men tidsklemma ødelegger ofte. Hva kan man finne på? Vi har ikke jevnaldrende barn så å dra på lekeland etc. utgår. Så det eneste jeg kommer på er kino, ut å spise og ta et glass vin hjemme en kveld. Flere tips? Anonymkode: 5fa37...c60 Kino Turer Prater Svømmer Påfyll i form av syden tur der vi kobler helt av. En venninne gjennom 25 år. Perfekt. Anonymkode: 7f604...f8b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden kommer jo helt ann på hva man liker å gjøre det da spise ute kino fester Anonymkode: 0e6a4...9cd
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Gåturer, skravlekveld, middag, kino, brettspill, Mario eller andre konsollspill, malekvelder, fester/bytur, turer til Museumer/teater/konserter, filmkvelder osv. Anonymkode: 728d0...3f7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Om jeg hadde hatt venner hadde jeg ønsket å hatt besøk hjemme eller hos venn og spist/pratet. Reist på turer i helger, dagsturer. Gått på show, retter eller konserter. Gått turer. Anonymkode: e28c3...85e
Ingefær85 Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden (endret) Spiser mat ute. Tar en drink eller vin ute. Går fjellturer, eller kortere turer i nærområdet. Hytteturer. Teater. Stand-up. Eller rett og slett en kopp kaffe eller god prat Endret 1 time siden av Ingefær85
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Konsert, vin på velværeavdeling, ut å spise, vinkveld hjemme hos en av oss, spise lunsj sammen, planlegge interiør og større valg ☺️☺️ og ellers møtes for å snakke om håpløse mannfolk og irriterende folk på jobb 😜 Anonymkode: f96b6...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå