Elineja Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden (endret) Hei alle. Var å satte inn ett 5 dager for 8 dager siden, det vil vell si at jeg er 12 dpo idag? Tok tester igår og idag morges, men syns de er svake og har heller ikke mye stigning. Mistet forrige i kjemisk så er nervøs for at det skal skje igjen. Det er make sure sine tester 25mlu🙈 legger ved bilder, er jo ikke sikkert dere ser strekene engang🤭 Endret 9 timer siden av Elineja
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Ser noe men satt ovitrelle? Anonymkode: 33540...260
Elineja Skrevet 7 timer siden Forfatter #3 Skrevet 7 timer siden Ja, men testet den ut. Negativ 9 og 10 dpo☺️ Men leste litt om dårlig batch av make sure sine, og det viser seg at jeg har tester av den batchen. Så krysser fingrer og tær for at det er der det ligger🙈
Hjertefisk Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Jeg ser streken. Jeg tror det fremdeles er litt for tidlig å si om det ender opp i en kjemisk eller ikke. For hvis du bare er på 12 dpo, så er det ikke så rart at streken er svak. Tror nok du vil få et bedre svar om et par dager! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå