Gå til innhold

Vanlig for menn å få flere orgasmer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et tidligere forhold hvor han kun fikk den ene orgasmen og da gikk det minst en dag før han var klar igjen.

Nå er jeg i nytt forhold, han får flere, ja faktisk mange orgasmer på en omgang, det er lissom ingen ende på det, han får lett 10 orgasmer på en omgang. Liker det veldig godt altså, men hvor vanlig er det?

Han 23, jeg 29

Anonymkode: ab8f7...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har et tidligere forhold hvor han kun fikk den ene orgasmen og da gikk det minst en dag før han var klar igjen.

Nå er jeg i nytt forhold, han får flere, ja faktisk mange orgasmer på en omgang, det er lissom ingen ende på det, han får lett 10 orgasmer på en omgang. Liker det veldig godt altså, men hvor vanlig er det?

Han 23, jeg 29

Da er du heldig han får vel ikke sædsprut flere ganger etter hverandre

AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (15 minutter siden):

Da er du heldig han får vel ikke sædsprut flere ganger etter hverandre

Føler meg heldig ja☺️ Jo det gjør han, men han går tom etter hvert. De siste orgasmene hans er lengst og sterkest.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler meg heldig ja☺️ Jo det gjør han, men han går tom etter hvert. De siste orgasmene hans er lengst og sterkest.

Hva med  deg da får du også flere orgasmer i rad under samleie

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (4 minutter siden):

Hva med  deg da får du også flere orgasmer i rad under samleie

Ja, får som han, flere orgasmer, det går for oss stort sett på likt, hvis jeg ikke gir han blow job. Liker å seigpine han en del, han blir helt vill da☺️🥹

Skrevet

Har et vennepar k50 m60 han og får 10 orgasmer ish. Der de sterkeste kommer mot slutten.

eg m55 kan vel komme 2-3 ganger på en dag, men med penetrering kommer eg vanligvis ikke

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (24 minutter siden):

Har et vennepar k50 m60 han og får 10 orgasmer ish. Der de sterkeste kommer mot slutten.

eg m55 kan vel komme 2-3 ganger på en dag, men med penetrering kommer eg vanligvis ikke

Ts. Høres veldig ut som typen min han da, det virker veldig likt ut.

Skrevet

Må dere og bruke ekstra sengklær eller handklær. Han eg kjenner griser mye sier kona😅

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Må dere og bruke ekstra sengklær eller handklær. Han eg kjenner griser mye sier kona😅

Ja det må vi, her er det av med sengeklærne hver gang, det blir mye søl å gris etter så mange orgasmer😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det må vi, her er det av med sengeklærne hver gang, det blir mye søl å gris etter så mange orgasmer😅

Hva med madrassen da. Har dere tisselaken under?

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (4 minutter siden):

Hva med madrassen da. Har dere tisselaken under?

Ja, det må vi ha, eller så blir madrassen våt å gjennomtrukket av søl.

Skrevet

Sikkert lurt😅

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (2 timer siden):

Sikkert lurt😅

Ja, kjipt å skifte madrass etter en omgang.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått, dessverre. Har fått noen med litt mellomrom da, men maks to. Så må det hviles ganske lenge.

Anonymkode: 87742...b29

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Han 23, jeg 29

Det er ikke vanlig.. 2-3 er vanlig.. La oss heller si at du er ei av de heldige, eller holder dette vann?🫡
Treningsak dette med utvide sædblæra og økt produksjon av sæd. Produksjonen skjer også raskere enn normalt, så flere orgasmer er også da mulig. Men det er nok utholdenheten som bremser opp til slutt.. 
Menns orgasmer krever mye mere energi, enn kvinnens orgasmer.. Rekorden er vel 220 orgasmer for en kvinne, i løpet av en hel dag..
https://www.nrk.no/nyttig/verdensrekord-i-onani-1.6633809

Lett 10 orgasmer? Da nærmer han seg vel verdensrekorden iflg google..
Du eller andre må nesten google dette selv.. han er et unikum hvis dette er tilfelle🪄

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Ikke vanlig, men det finnes. Min mann er en sånn som er klar igjen etter et minutt. Har skjedd ti på en dag, men da er noen av dem tørre. Når vi er med andre (vi swinger) blir det ofte bemerket at han er klar igjen så fort. Vil si det vanligste for andre jeg har vært borti er 1-2 runder pr kveld. 

Søl ordnes med håndkle, og så blir mengden varierende også. 

Anonymkode: 9a15c...367

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han 23, jeg 29

Snakket faktisk kjæresten min og det. Hun har aldri opplevd det på tross av en god del flere partnere enn gjennomsnittskvinnen. Ingen menn jeg kjenner skryter av det, og for meg er det (dessverre?) helt utenkelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han 23, jeg 29

Sier ikke at jeg ikke tror på deg, men dette høres Guinness rekordbok ut… Og at dere må ha tisselaken? På grunn av din squirting da eller? 

• Hjerte 1
Skrevet
Langline skrev (12 minutter siden):

Sier ikke at jeg ikke tror på deg, men dette høres Guinness rekordbok ut… Og at dere må ha tisselaken? På grunn av din squirting da eller? 

Ikke TS. Som sagt over, min mann er også en som kommer mange ganger. 

Selv en runde lager jo flekk til madrassen under om man ikke tørker? Her har vi alltid madrassbeskytter under lakenet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke TS. Som sagt over, min mann er også en som kommer mange ganger. 

Selv en runde lager jo flekk til madrassen under om man ikke tørker? Her har vi alltid madrassbeskytter under lakenet. 

Madrassbeskytter brukes her også, men ikke tisselaken😊 Har papir og håndkle tilgjengelig også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...