Gå til innhold

Skjønner ikke hva som har skjedd. Vi hadde sex nå har vi det nesten ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen hadde herlig sex i sommer, han ville ha meg hele tiden og jeg han. Vi har ikke hatt så mye sex gjennom årene (vært gift i mange år) men i sommer oppdaget vi kåtheten med hverandre.

Nå har det dabbet av. Han er ikke på meg hele tiden som i sommer. På tirsdag var han kåt og han viste meg det, men jeg hadde mensen og vi kunne ikke. Nå har jeg ikke mensen og han vet det, men ingenting skjer. Helt sikker på at han fikset det på egen hånd.

Jeg tar alltid initiativ når vi legger oss og vi har sex, men nå sier han hver kveld at han er trøtt og gleder seg til å sove. Jeg gidder ikke å ta initiativ da, jeg vet han ville hatt sex om jeg gjorde det, men da føler jeg at det er bare pga at jeg har lyst.

Jeg føler meg dritt hver dag, sur og blæh fordi jeg er kåt men det skjer ikke noe. Jeg kan onanere, men jeg vil ha ham.

Skjønner ikke hva som skjer aller har skjedd, siden han ikke har lyst.? Hva hadde du gjort?

TS

Anonymkode: 89a97...1bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel begynt på jobb igjen etter ferien da.

Anonymkode: 806a5...fd4

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg og mannen hadde herlig sex i sommer, han ville ha meg hele tiden og jeg han. Vi har ikke hatt så mye sex gjennom årene (vært gift i mange år) men i sommer oppdaget vi kåtheten med hverandre.

Nå har det dabbet av. Han er ikke på meg hele tiden som i sommer. På tirsdag var han kåt og han viste meg det, men jeg hadde mensen og vi kunne ikke. Nå har jeg ikke mensen og han vet det, men ingenting skjer. Helt sikker på at han fikset det på egen hånd.

Jeg tar alltid initiativ når vi legger oss og vi har sex, men nå sier han hver kveld at han er trøtt og gleder seg til å sove. Jeg gidder ikke å ta initiativ da, jeg vet han ville hatt sex om jeg gjorde det, men da føler jeg at det er bare pga at jeg har lyst.

Jeg føler meg dritt hver dag, sur og blæh fordi jeg er kåt men det skjer ikke noe. Jeg kan onanere, men jeg vil ha ham.

Skjønner ikke hva som skjer aller har skjedd, siden han ikke har lyst.? Hva hadde du gjort?

TS

Forfør han vis at du har lyst på han og at du er kåt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke ham, snakker dere ikke sammen?

Anonymkode: 2b10d...091

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (Akkurat nå):

Forfør han vis at du har lyst på han og at du er kåt

Jeg kan det, men som jeg skrev da føler jeg det blir sex fordi jeg vil og det vil jeg ikke.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor spør du ikke ham, snakker dere ikke sammen?

Anonymkode: 2b10d...091

Jo, men vet ikke hvordan gå frem fordi jeg er redd for hva han kommer til å si. At han ikke blir kåt på meg lenger, f.eks.

TS

Skrevet

I fare for å hisse på meg en bråte med kvinner, hvorfor dropper dere sex under mensen? Hadde denne diskusjonen med noen venninner en gang og flere av oss mente det var ekstra digg da. Om du ikke har prøvd så er det verdt et forsøk.

Jeg hadde spurt mannen min jeg. Det er jo som regel i begges interesse å ha et fungerende sexliv. Mulig sexen er for repetativ? Mulig han faktisk er skikkelig sliten? Bare mannen vet svaret.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, men vet ikke hvordan gå frem fordi jeg er redd for hva han kommer til å si. At han ikke blir kåt på meg lenger, f.eks.

TS

Fortell han om all den deilige sexen dere hadde i sommer og hvor deilig det var 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mensen er ikke noen hindring for deilig sex

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er sutring. Det går opp og ned, og det kan variere i perioder. 

Anonymkode: 6d2b6...8d2

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (Akkurat nå):

Jo, det er nok andre dager å gjøre det.

Anonymkode: 6d2b6...8d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TS

Snakk sammen? Det er jo naturlig at det går litt opp og ned. Ferien ksn jo væreen tid der man får overskudd og lyst, rett og slett.

Anonymkode: a0d99...87f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kan det, men som jeg skrev da føler jeg det blir sex fordi jeg vil og det vil jeg ikke.

TS

Min innskytelse er at dette er den beste grunnen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (9 minutter siden):

I fare for å hisse på meg en bråte med kvinner, hvorfor dropper dere sex under mensen? Hadde denne diskusjonen med noen venninner en gang og flere av oss mente det var ekstra digg da. Om du ikke har prøvd så er det verdt et forsøk.

Jeg hadde spurt mannen min jeg. Det er jo som regel i begges interesse å ha et fungerende sexliv. Mulig sexen er for repetativ? Mulig han faktisk er skikkelig sliten? Bare mannen vet svaret.

Jeg har prøvd, men mensensmertene mine er så ille at jeg blir kvalm. 

Anonymkode: 598e8...58c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

TS

Mensen er lowkey ikke en stopper for sex, but u do u ig

AnonymBruker
Skrevet

Men, ts, kanskje han tenker som deg? At hvis han forfører deg så har dere sex kun fordi han har lyst? En av dere må jo ta initiativet, ellers blir det ikke noe. Sist spurte han, men du hadde mensen. Kanskje det er så enkelt at han nå tenker at du får spørre når du er klar?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (11 minutter siden):

Deilig for hvem? For meg er det ikke deilig...

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TS

Men, svaret er der, enten du spør eller ikke. 

(Omtrent som å ikke tørre å ta en graviditetstest hvis du er redd for å ha blitt gravid.)

Anonymkode: 4fd5b...75a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har prøvd, men mensensmertene mine er så ille at jeg blir kvalm. 

Ja da utgår det jo naturligvis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (17 minutter siden):

Fortell han om all den deilige sexen dere hadde i sommer og hvor deilig det var 

Det har jeg gjort faktisk men får ingen respons. :( 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...