Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:33 #1 Skrevet i går, 07:33 (endret) Spiser dem nå og de smaker som de skal, men personlig liker jeg vanlig drueform bedre. Disse virket litt loslitte i plastboksen min. Endret i går, 07:42 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet i går, 10:40 #3 Skrevet i går, 10:40 Har ikke smakt dem, men synes formen på dem er litt udelikat😅 Minner meg om snegler. Anonymkode: 7f137...eb6 6
Brunhilde Skrevet i går, 11:26 #4 Skrevet i går, 11:26 (endret) Har ikke sett disse, men vil garantert prøve dem om jeg kommer over en boks. Endret i går, 11:26 av Brunhilde 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Hvor fant du disse? Så du om de hadde Strawgrapes også? De er sååå gode, men jeg har ikke sett dem i år. Vet de ble solgt på samme tid som Funny Fingers i fjor. Anonymkode: b1cb2...bbc
Daisy-love Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden De er ikke nye, men jeg liker de veldig godt. Husker de hadde de på ca samme tid i fjor, og da tenkte jeg de hadde vært perfekt til Halloween, men de var borte fra butikkene til da. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden Forfatter #7 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor fant du disse? Så du om de hadde Strawgrapes også? De er sååå gode, men jeg har ikke sett dem i år. Vet de ble solgt på samme tid som Funny Fingers i fjor. Anonymkode: b1cb2...bbc Meny hadde dem. Lykke til med fangsten. 1
ThereGoesBob Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Så de hos Spar for et par uker siden. Kan ikke si de appellerte noe særlig til meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå