AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:20 #1 Skrevet fredag kl. 07:20 Har et tomt rom hjemme på ca 7 kvm. trenger et ganske garderobeskap med god plass. tips? 🥰 Anonymkode: 92bf4...fb7
Stjertmeis Skrevet fredag kl. 08:24 #2 Skrevet fredag kl. 08:24 Tenker du å bruke hele rommet som garderobe, eller kun ha et stort skap? Har du prøvd IKEA sin digitale garderobeplanlegger for PAX?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:26 #3 Skrevet fredag kl. 08:26 Stjertmeis skrev (2 minutter siden): Tenker du å bruke hele rommet som garderobe, eller kun ha et stort skap? Har du prøvd IKEA sin digitale garderobeplanlegger for PAX? Stort skap. Anonymkode: 92bf4...fb7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:32 #4 Skrevet fredag kl. 08:32 Vi har 4-dørs fra Pax, veldig mye plass! Og er like fint etter mange års bruk, 0 slitasje. Anonymkode: aef44...2ec 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:06 #5 Skrevet fredag kl. 10:06 Jeg har faktisk både garderobemannen, Langlo, Kvik og Pax. Jeg foretrekker virkelig Pax. Jeg liker at det føles stødig, alle løsningene, glasshyller, at man bare kan dra ut og kjøpe nytt tiilbehør. Jeg brukte snekker og fikk skreddersydd til rommene, laget foringer, etc, så det ser helt integrert ut. Anonymkode: f2a03...2b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå