AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:43 #21 Skrevet lørdag kl. 06:43 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har hintet til han et par ganger men har ikke skjedd enda. Ts Anonymkode: 695a5...8d0 Han sover og kommer vel ikke på det. Kanskje han ikke er like spontan. Du vil ha noe som eksen ga deg, men som han nye kanskje ikke er vant til eller har gjort før. Da må du ta regien (kanskje spørre han først om det er greit at du gjør det), så kan hende han gjør det tilbake en annen gang. Digresjon: Jeg kunne våkne av at eksen pulte meg og det føltes som voldtekt. Mens min nye partner gjør det samme, men det føles ikke som voldtekt. Forstå det den som kan... Anonymkode: c5565...a00
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 06:59 #22 Skrevet lørdag kl. 06:59 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han sover og kommer vel ikke på det. Kanskje han ikke er like spontan. Du vil ha noe som eksen ga deg, men som han nye kanskje ikke er vant til eller har gjort før. Da må du ta regien (kanskje spørre han først om det er greit at du gjør det), så kan hende han gjør det tilbake en annen gang. Digresjon: Jeg kunne våkne av at eksen pulte meg og det føltes som voldtekt. Mens min nye partner gjør det samme, men det føles ikke som voldtekt. Forstå det den som kan... Anonymkode: c5565...a00 Ulike fremgangsmåter tipper jeg... Så kan det ha noe med det emosjonelle aspektet å gjøre. Det merkes om en mann vil deg godt eller vondt. Anonymkode: 2e292...aaa
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:09 #23 Skrevet lørdag kl. 07:09 AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 8.24): Da jeg var med exen så kunne han finne på å vekke meg midt på natta av at han fingrer meg. Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives. Jeg vil oppleve det med min partner nå men vet ikke hvordan gå frem, hvordan skal jeg formidle det? Er det noen som er lik meg? Som pleier å bli vekket for å ha sex? Eller er jeg rar? 🙈 Anonymkode: 695a5...8d0 Måten du kan formidle det på er å si til han at du gjerne vil at han skal vekke deg med fingring om natten, da du har fått for deg den fantasier, og at han har tillatelse til å gjøre det når du sover. Og hvis han også liker det så er det bare å si at dette kan han gjerne fortsette med, for du synes det var helt fantastisk. Ellers er ikke jeg lik deg, da exen min prøvde på lignende(før samtykkeloven), men synes ikke du er rar 🙂 Hver sin lyst😀 Anonymkode: 54c9e...bee 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:26 #24 Skrevet lørdag kl. 09:26 Ja, jeg elsker å bli vekket av det! Anonymkode: 80f97...331 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:34 #25 Skrevet lørdag kl. 09:34 AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 8.24): Da jeg var med exen så kunne han finne på å vekke meg midt på natta av at han fingrer meg. Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives. Jeg vil oppleve det med min partner nå men vet ikke hvordan gå frem, hvordan skal jeg formidle det? Er det noen som er lik meg? Som pleier å bli vekket for å ha sex? Eller er jeg rar? 🙈 Anonymkode: 695a5...8d0 Nå sover jeg ikke så tungt at han rekker å gjøre så mye før jeg er bevisst hva han driver med, og han starter som regel med kyssing i nakken samtidig som han beføler meg, og ja... Jeg kan ikke tenke meg noe bedre. Er han ute på "feil" tidspunkt, altså at jeg ikke har lyst, så skyver jeg han bare vekk og jeg regner med at han "ordner seg selv" eller sover videre. Jeg har ingen problemer med dette. Det er kjæresten min og han er ingen overgriper. Han har lov til å ta på meg når han vil og får han nei eller ingen respons så respekterer han det. Synes det er veldig trist hvis vi ikke hadde kunnet ha det sånn, og synes det er veldig pussig om noe sånt skulle oppfattes som overgrep. Anonymkode: 7784f...485 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:43 #26 Skrevet lørdag kl. 09:43 De fleste damer liker IKKE dette. Det svaret må du tåle, ts. Du må rett og slett bare si til mannen din at du liker det, han er ikke tankeleser. Dersom du er en mann som later som han er kvinne i denne tråden, så må du rett og slett spørre dama di om det er greit at du fingrer henne når hun sover. Anonymkode: 9bc42...41d 1 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:52 #27 Skrevet lørdag kl. 19:52 Dette må dere snakke om. Jeg liker også å bli vekket en gang i blant for sex, og noen ganger takker jeg også nei fordi jeg ikke har lysr, uten st jeg opplever det som et overgrep. Men det er fordi jeg er i et trygt forhold med en partner som jeg stoler på og som ikke presser meg. Så det er dere som par som må sette rammene og grensene for hva som er greit og ikke greit for dere. Nå vet jeg ikke hva du TS legger i begrepet "fingring", men for min del hadde det for eksempel vært helt uaktuelt å bli vekket av at han faktisk hadde fingrene (eller noe annet) inni meg. Men for andre er dette gjerne greit. Dere må snakke om det og definere deres egne rammer som gjelder for dere. Anonymkode: 1c7d0...ef1 1
Even Tuell Skrevet lørdag kl. 21:05 #28 Skrevet lørdag kl. 21:05 Jeg ville elsket å bli vekket for sex. Det er noe ekstra fint med at partner har så lyst på meg at hun egentlig ikke klarer å vente; hun bare må ha meg nå. Kan jo verken bli sint eller lei av noe sånt. Og nesten uansett situasjon, om kjæresten sier hun er kåt og vil ha meg, så får hun meg. Men det kan jo ha noe med at jeg sover lett, klarer meg fint på lite søvn og generelt er ganske glad og fornøyd når jeg våkner. Det er jo noen som er ordentlige surpadder før de har fått kommet i gang. De gangene jeg har blitt vekket for sex har det vært veldig veldig bra. Det har vært lidenskapelig, dyp og nær sex. For å bruke klisjeen "elske" framfor sex. Dype lange drag, seig og rolig, men bestemt. Samleiene har har vært lengre enn vanlig og når vi endelig kommer har det vært veldig tilfredsstillende. 10 av 10. (Dessverre for meg er ikke kjæresten ikke så glad i å bli vekket når hun sover. Hun trenger også mer søvn og er gjerne ikke interessert i sex verken når hun akkurat har våket eller rett før hun skal sove... så det blir heller lite natt-puling.)
Janek Skrevet lørdag kl. 23:25 #29 Skrevet lørdag kl. 23:25 Beste jeg vet. Ligge på magen og bli vekt av hånda hans ned mellom beina... Hender jeg våkner av at han spruter på meg også. Elsker det. For meg er det helt merkelig å lese at folk her drar frem sammenlikning med voldtekt osv. Dem har et annet syn på sex med parter enn jeg har 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:33 #30 Skrevet lørdag kl. 23:33 Janek skrev (5 minutter siden): Beste jeg vet. Ligge på magen og bli vekt av hånda hans ned mellom beina... Hender jeg våkner av at han spruter på meg også. Elsker det. For meg er det helt merkelig å lese at folk her drar frem sammenlikning med voldtekt osv. Dem har et annet syn på sex med parter enn jeg har Jusen støtter deres syn 🙂 Penetrering, oralsex og samleie med en sovende person kan straffes som voldtekt, ja. Også hvis personen tidligere har samtykket til sex. Anonymkode: 0874d...2bb 1
Janek Skrevet søndag kl. 05:38 #31 Skrevet søndag kl. 05:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jusen støtter deres syn 🙂 Penetrering, oralsex og samleie med en sovende person kan straffes som voldtekt, ja. Også hvis personen tidligere har samtykket til sex. Anonymkode: 0874d...2bb Veit det ig er enig i at det er bra, men jeg har hvertfall aldri vært i forhold med noen jeg kunne vurdert å anmelde for voldtekt pga sånt...
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:27 #32 Skrevet søndag kl. 06:27 Jeg å liker å bli vekt av at han vil ha sex. Vår regel er ganske enkel. Uten truse jeg er klar for sex. Med truse er jeg ikke open på sex. Enten mensen eller veldig sliten. Jeg legger meg mye tidligere enn han. Jeg har behov for mere søvn. Så vi har løst den slik. Så han tar å stryker nedover for å kjenne om truse er der eller ikke. Er den av og han vil ha sex så kjører vi på. Er han for sliten og sovner så blir det jo ikke sex. Har fungert bra i alle år til oss slik. Anonymkode: 358d2...010 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:23 #33 Skrevet mandag kl. 06:23 AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 9.24): Da jeg var med exen så kunne han finne på å vekke meg midt på natta av at han fingrer meg. Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives. Jeg vil oppleve det med min partner nå men vet ikke hvordan gå frem, hvordan skal jeg formidle det? Er det noen som er lik meg? Som pleier å bli vekket for å ha sex? Eller er jeg rar? 🙈 Anonymkode: 695a5...8d0 Det er litt rart. Nei takk til all seksuell opplegg når man sover?! Og hvis du ikke hadde gitt han grønt lys hadde det vært overgrep. Anonymkode: 58be2...bec 1
Matas Skrevet mandag kl. 14:54 #34 Skrevet mandag kl. 14:54 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Det er også ryddet for innlegg som bryter med seksualitetsforumets retningslinjer. Matas, mod. Endret mandag kl. 19:02 av Matas 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:59 #35 Skrevet mandag kl. 14:59 Også kalt sovevoldtekt. Neitakk. Anonymkode: a20cd...ade 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå