Gå til innhold

Bli vekt av fingring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg var med exen så kunne han finne på å vekke meg midt på natta av at han fingrer meg. Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives. Jeg vil oppleve det med min partner nå men vet ikke hvordan gå frem, hvordan skal jeg formidle det?

Er det noen som er lik meg? Som pleier å bli vekket for å ha sex? Eller er jeg rar? 🙈

Anonymkode: 695a5...8d0

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, nei takk. La meg sove. 

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da jeg var med exen så kunne han finne på å vekke meg midt på natta av at han fingrer meg. Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives. Jeg vil oppleve det med min partner nå men vet ikke hvordan gå frem, hvordan skal jeg formidle det?

Er det noen som er lik meg? Som pleier å bli vekket for å ha sex? Eller er jeg rar? 🙈

Jeg er lik deg så du er ikke alene 😂 Selv vekket jeg Xen klokka fire på natta en gang.

Jeg krøp under dyna hans og sugde han. Det ble godt mottatt for å si det sånn 🤭

Snakk med han først. Det tror jeg kan være lurt. 

Anonymkode: 2e292...aaa

• Liker 2
Skrevet

kan du ikke bare si. jeg ønsker å bli vekket av at du fingrer meg. er dette noe du kunne tenke deg å gjøre?

Anonymkode: 01361...fa5

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg vet, du er ikke rar ts. Er slik selv og har en partner som vekker meg med fingring. Først later jeg som jeg sover, helt til jeg begynner klarer mer, begynner å vri meg å skjelve og da er det ikke lenge før jeg bryter ut i de villeste orgasmer, blir liggende å sprelle når jeg først slipper alt løs🙈🥹

Anonymkode: f5250...dfe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har en avtale med min elskede om at jeg kan vekke henne med sex. Dette er en avtale som har kommet på hennes initiativ og som vi muntlig fornyer med ujevne mellomrom.

Jeg er oftest mest kåt på morgenen, og hun elsker å bli hisset opp før hun våkner, så dette har fungert strålende for oss gjennom mange år.

• Liker 2
Skrevet

Kan du spørre ham om du kan få lov til å gjøre det av og til? At det er en fantasi, at du kunne tenke deg å bli vekket av og til av at han stimulerer deg og du lurer på om han tenner på det samme? Da slipper du å nevne at det har skjedd før i andre forhold samtidig som du får formidlet at du kan tenke deg å gjøre det og å motta den typen tilnærmelser. 

Anonymkode: eae00...f29

Skrevet

Eg våknet klokken 0300ish i natt av at kjæresten leket med min🍆. Det ble 2,5 timer med herlig sex😅

Skrevet (endret)

Dette må man jo bare snakke om. 

Mannen min elsker å bli vekket av slikt. Dermed kan jeg godt finne på å suge han/begynne å ri han midt på natta.

Jeg derimot, ønsker ikke å bli vekket slik selv. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 1
Skrevet

Digger det 😍 Når kjæresten begynner å fingre meg og vil ha sex 😍 Digger overraskelses-sex 🥰

Sove kan man gjøre når man blir gammel 😄

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei du er ikke rar jeg har blitt vekket mange ganger av at hun koser med pikken min en gang av at hun begynte og suge meg,gud for deilig sex vi hadde etter det.

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Digger det 😍 Når kjæresten begynner å fingre meg og vil ha sex 😍 Digger overraskelses-sex 🥰

Helt enig med deg, gud hvor deilig det er og bli vekt på den måten

• Liker 1
Skrevet

Dersom noen vekker meg mens jeg sover, så gjør de det på eget ansvar. 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sinsiew skrev (3 timer siden):

Dette må man jo bare snakke om. 

Mannen min elsker å bli vekket av slikt. Dermed kan jeg godt finne på å suge han/begynne å ri han midt på natta.

Jeg derimot, ønsker ikke å bli vekket slik selv. 

Jeg har hintet til han et par ganger men har ikke skjedd enda.

Ts

Skrevet

Jeg elsker det jeg og! Og det har jeg fortalt kjæresten, så det gjør han innimellom hvis han våkner først.

Anonymkode: cef1f...155

Skrevet

Dette kommer til å høres ut som bullshit, men det er sant.

Jeg hadde en kjæreste med sexsomni. 
Kunne våkne midt i natten av at han lå med meg. 

Jeg hadde et større behov for sex enn ham, og ble fortere kåt, så jeg opplevde det som opphissende. 

Aldri som skremmende eller vondt.

Men bevegelsene hans var veldig mekaniske, han så ut som en zombie og ved et par anledninger så SNORKET han. 

Ante ikke at sexsomni var en greie før jeg traff ham.

Jeg fikk han derfor til å signere et skriftlig samtykke.

For rent juridisk kan man ikke ha sex med en person som sover. Men hva hvis begge egentlig sover? 

Jeg har likt å vekke menn med oralsex, (eller kroppsmassasje for den saks skyld)

men det er jo et overgrep, hvis man ikke har inngått avtaler.

Og har man sagt ja til sex én gang så betyr det jo ikke at det hadde betydd ja «for alltid»

Anonymkode: 0874d...2bb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har hintet til han et par ganger men har ikke skjedd enda.

Ts

Ikke alltid det nytter å hinte. Si det rett ut. Åpen kommunikasjon om hva man liker ikke liker ser jeg på som fundamentalt for et godt (sex)liv. 

• Liker 4
Skrevet

Tanken på at noen skal gjøre noe sånt mot meg gir meg fullstendig angst. Men nei, du er nok ikke rar. Jeg tror ganske mange par har det som en del av sexlivet deres. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker først å bli strøket og tatt på. At han kjenner på meg nedover langs siden min, lar hånden gli sakte og forsiktig over rumpa, oppover igjen, gjerne mens han kysser meg på halsen eller puster mot øret mitt. Etter det kan han gjerne forsyne seg av meg. Han vet veldig godt hva jeg liker, og hva han skal gjøre for å få meg til å nesten forgå av kåthet og lyst. O:)

Anonymkode: fa6c7...4a1

Skrevet
Mardina skrev (18 timer siden):

Nå tror jeg på deg 100%👏🤭
At noen bestiller vekking med en finger, er jo hyggelig det. Og jeg skjønner godt at enkelte vil bli vekket flere ganger, for de står jo ikke opp før kl12🥰🫡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...