Gå til innhold

Bli vekt av fingring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var med exen så kunne han finne på å vekke meg midt på natta av at han fingrer meg. Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives. Jeg vil oppleve det med min partner nå men vet ikke hvordan gå frem, hvordan skal jeg formidle det?

Er det noen som er lik meg? Som pleier å bli vekket for å ha sex? Eller er jeg rar? 🙈

Anonymkode: 695a5...8d0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, nei takk. La meg sove. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du sier det er ok, er det faktisk voldtekt, så du må si at du vil det.

Jeg hadde nok slått kjæresten om han gjorde det samme.

Anonymkode: 962e7...83c

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med mindre du sier det er ok, er det faktisk voldtekt, så du må si at du vil det.

Leser du ikke før du svarer?

ts

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Here we go.

Anonymkode: 1c09b...6fa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da jeg var med exen så kunne han finne på å vekke meg midt på natta av at han fingrer meg. Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives. Jeg vil oppleve det med min partner nå men vet ikke hvordan gå frem, hvordan skal jeg formidle det?

Er det noen som er lik meg? Som pleier å bli vekket for å ha sex? Eller er jeg rar? 🙈

Jeg er lik deg så du er ikke alene 😂 Selv vekket jeg Xen klokka fire på natta en gang.

Jeg krøp under dyna hans og sugde han. Det ble godt mottatt for å si det sånn 🤭

Snakk med han først. Det tror jeg kan være lurt. 

Anonymkode: 2e292...aaa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kan du ikke bare si. jeg ønsker å bli vekket av at du fingrer meg. er dette noe du kunne tenke deg å gjøre?

Anonymkode: 01361...fa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg vet, du er ikke rar ts. Er slik selv og har en partner som vekker meg med fingring. Først later jeg som jeg sover, helt til jeg begynner klarer mer, begynner å vri meg å skjelve og da er det ikke lenge før jeg bryter ut i de villeste orgasmer, blir liggende å sprelle når jeg først slipper alt løs🙈🥹

Anonymkode: f5250...dfe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har en avtale med min elskede om at jeg kan vekke henne med sex. Dette er en avtale som har kommet på hennes initiativ og som vi muntlig fornyer med ujevne mellomrom.

Jeg er oftest mest kåt på morgenen, og hun elsker å bli hisset opp før hun våkner, så dette har fungert strålende for oss gjennom mange år.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du spørre ham om du kan få lov til å gjøre det av og til? At det er en fantasi, at du kunne tenke deg å bli vekket av og til av at han stimulerer deg og du lurer på om han tenner på det samme? Da slipper du å nevne at det har skjedd før i andre forhold samtidig som du får formidlet at du kan tenke deg å gjøre det og å motta den typen tilnærmelser. 

Anonymkode: eae00...f29

Skrevet

Eg våknet klokken 0300ish i natt av at kjæresten leket med min🍆. Det ble 2,5 timer med herlig sex😅

Skrevet (endret)

Dette må man jo bare snakke om. 

Mannen min elsker å bli vekket av slikt. Dermed kan jeg godt finne på å suge han/begynne å ri han midt på natta.

Jeg derimot, ønsker ikke å bli vekket slik selv. 

Endret av Sinsiew
Skrevet

Digger det 😍 Når kjæresten begynner å fingre meg og vil ha sex 😍 Digger overraskelses-sex 🥰

Sove kan man gjøre når man blir gammel 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Leser du ikke før du svarer?

ts

Like lite som deg antagelig? Du må si at du vil det skrev jeg. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvordan "tolker" du dette da? Det står i HI:

"Og det var det heteste jeg var borti. Jeg elsket det hver gang og det kan ikke beskrives."

Anonymkode: 3c123...b40

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei du er ikke rar jeg har blitt vekket mange ganger av at hun koser med pikken min en gang av at hun begynte og suge meg,gud for deilig sex vi hadde etter det.

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Digger det 😍 Når kjæresten begynner å fingre meg og vil ha sex 😍 Digger overraskelses-sex 🥰

Sove kan man gjøre når man blir gammel 😄

Helt enig med deg, gud hvor deilig det er og bli vekt på den måten

• Liker 1
Skrevet

Dersom noen vekker meg mens jeg sover, så gjør de det på eget ansvar. 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og igjen, du leste ikke før du svarte.

AnonymBruker
Skrevet
Sinsiew skrev (3 timer siden):

Dette må man jo bare snakke om. 

Mannen min elsker å bli vekket av slikt. Dermed kan jeg godt finne på å suge han/begynne å ri han midt på natta.

Jeg derimot, ønsker ikke å bli vekket slik selv. 

Jeg har hintet til han et par ganger men har ikke skjedd enda.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...