AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september Jeg oppnådde orgasme med ex men ikke med ny partner nå. Når jeg og ex hadde sex så pleide jeg å ri han og begge oppnådde orgasme. Det har jeg aldri i livet opplevd før da. Jeg har prøvd et par ganger med partneren min nå, gjør det samme men får ikke orgasme. Det gjør vondt når jeg rir han. Frustrert fordi jeg ikke vet hva jeg gjør feil. Hva gjør jeg feil? Hva kan jeg gjøre? Jeg kommer kun når han fingrer meg men orgasmen jeg får når den er inni meg kan ikke sammenlignes med fingring. Hjelp? Anonymkode: a122b...afb
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Skrevet 12. september Hva er forskjellen da? Hvorfor gjør det vondt? Anonymkode: 7a2ae...b25
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er forskjellen da? Hvorfor gjør det vondt? Anonymkode: 7a2ae...b25 Usikker på svaret. Jeg gjør det på samme måte men får ingenting ut av det, også gjør det vondt.🤷♀️ ts Anonymkode: a122b...afb
Soft mann Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg oppnådde orgasme med ex men ikke med ny partner nå. Når jeg og ex hadde sex så pleide jeg å ri han og begge oppnådde orgasme. Det har jeg aldri i livet opplevd før da. Jeg har prøvd et par ganger med partneren min nå, gjør det samme men får ikke orgasme. Det gjør vondt når jeg rir han. Frustrert fordi jeg ikke vet hva jeg gjør feil. Hva gjør jeg feil? Hva kan jeg gjøre? Jeg kommer kun når han fingrer meg men orgasmen jeg får når den er inni meg kan ikke sammenlignes med fingring. Hjelp? Anonymkode: a122b...afb Har han en banantiss? Det er ofte vonde i noen stilliger hører eg fler si
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september Soft mann skrev (1 minutt siden): Har han en banantiss? Det er ofte vonde i noen stilliger hører eg fler si Hva er det?🤔 ts Anonymkode: a122b...afb
Soft mann Skrevet 12. september #6 Skrevet 12. september En som har en vinkel, i en eller annen rettning
AnonymBruker Skrevet 12. september #7 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det?🤔 ts Anonymkode: a122b...afb Bend it like a banana 😂 Anonymkode: 29b48...e49
Soft mann Skrevet 12. september #8 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bend it like a banana 😂 Anonymkode: 29b48...e49 Ja noe sånt ja. har de vinkel oppover så kan de være vonde sier flere
Gjest Vanessa01 Skrevet 12. september #9 Skrevet 12. september Det e nok mange som blir sjokka og sur, men kan du inviter med exen i sexen? En trekant har ingen vondt av! ❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 12. september #10 Skrevet 12. september Soft mann skrev (10 minutter siden): Ja noe sånt ja. har de vinkel oppover så kan de være vonde sier flere nei, den er ikke sånn. ts Anonymkode: a122b...afb
AnonymBruker Skrevet 12. september #11 Skrevet 12. september Vanessa01 skrev (9 minutter siden): Det e nok mange som blir sjokka og sur, men kan du inviter med exen i sexen? En trekant har ingen vondt av! ❤️❤️❤️ Nei. ts Anonymkode: a122b...afb
Gjest Vanessa01 Skrevet 12. september #12 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. ts Anonymkode: a122b...afb OK!
AnonymBruker Skrevet 12. september #13 Skrevet 12. september For meg har det noe å si hvordan han ligger når jeg rir han. Ligger han med bena rette og forholdsvis samlet er det bedre for meg og orgasmen min blir sterkere. Hvis han bøyer bena og ligger med knærne vendt mer utover blir det vanskeligere for meg å få orgasme Anonymkode: c698f...190 1
Soft mann Skrevet 12. september #14 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): nei, den er ikke sånn. ts Anonymkode: a122b...afb Ok, de må jo være noe med den ny🍆 som er annerledes. Større, eller hardere?
Soft mann Skrevet 12. september #15 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg har det noe å si hvordan han ligger når jeg rir han. Ligger han med bena rette og forholdsvis samlet er det bedre for meg og orgasmen min blir sterkere. Hvis han bøyer bena og ligger med knærne vendt mer utover blir det vanskeligere for meg å få orgasme Anonymkode: c698f...190 Når han skrever litt så vil han vel komme dypere inn da? Siden du ikke treffer lårene hans
AnonymBruker Skrevet 12. september #16 Skrevet 12. september Soft mann skrev (1 minutt siden): Ok, de må jo være noe med den ny🍆 som er annerledes. Større, eller hardere? Jeg vet ikke. For meg virker den større eller så er jeg liten.🥴 ts Anonymkode: a122b...afb
AnonymBruker Skrevet 12. september #17 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg har det noe å si hvordan han ligger når jeg rir han. Ligger han med bena rette og forholdsvis samlet er det bedre for meg og orgasmen min blir sterkere. Hvis han bøyer bena og ligger med knærne vendt mer utover blir det vanskeligere for meg å få orgasme Anonymkode: c698f...190 Prøver å tenke men usikker hvordan han ligger med bena.😅 Din metode skal prøves neste gang, takk. ts Anonymkode: a122b...afb
AnonymBruker Skrevet 12. september #18 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg oppnådde orgasme med ex men ikke med ny partner nå. Når jeg og ex hadde sex så pleide jeg å ri han og begge oppnådde orgasme. Det har jeg aldri i livet opplevd før da. Jeg har prøvd et par ganger med partneren min nå, gjør det samme men får ikke orgasme. Det gjør vondt når jeg rir han. Frustrert fordi jeg ikke vet hva jeg gjør feil. Hva gjør jeg feil? Hva kan jeg gjøre? Jeg kommer kun når han fingrer meg men orgasmen jeg får når den er inni meg kan ikke sammenlignes med fingring. Hjelp? Anonymkode: a122b...afb Ingen penis er lik, har lik vinkel, eller blir brukt likt. Du må finne den stillingen, om den finnes, som gjør at hans penis treffer riktig. Det er ikke sånn at en stilling er for alle. Og man kan ikke oppnå vaginal orgasme av alle. Sånn er det bare 😊 Anonymkode: 5a28d...1ea 1
Soft mann Skrevet 12. september #19 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke. For meg virker den større eller så er jeg liten.🥴 ts Anonymkode: a122b...afb Ja er han større eller kanskje mer viktig, hardere så kan det og bli vondt. min 🍆står nesten beint ut fra kroppen når eg står oppreist, noen peker rett opp. Min kjærest vil helst ikke ha den den helt hard( halvfet ønsker hun? Noe som ikke er like lett. Hun får vond når den er helt hard
Soft mann Skrevet 12. september #20 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen penis er lik, har lik vinkel, eller blir brukt likt. Du må finne den stillingen, om den finnes, som gjør at hans penis treffer riktig. Det er ikke sånn at en stilling er for alle. Og man kan ikke oppnå vaginal orgasme av alle. Sånn er det bare 😊 Anonymkode: 5a28d...1ea Hvis en klarer å få vaginal orgasme med noen peniser, hva er det som gjør at ikke alle viker slik, men en liten stillingsjustering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå