AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september I en annen tråd her er det en som skriver at med et kosthold med lite fett, så får vedkommende lav sexlyst. Dette er interessant. Er det andre som har tilsvarende eller andre opplevelser? Anonymkode: b4678...7ab
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Skrevet 12. september Høyt inntak av raffinert sukker påvirker meg. Da blir jeg slapp og ubrukelig. Så jeg spiser lite søtt. Bare det som er naturlig. Elsker frukt. Anonymkode: 579e5...181
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høyt inntak av raffinert sukker påvirker meg. Da blir jeg slapp og ubrukelig. Så jeg spiser lite søtt. Bare det som er naturlig. Elsker frukt. Anonymkode: 579e5...181 En ting er hva du liker å spise, men hvordan påvirker frukt sexlysten din? Anonymkode: b4678...7ab
Bamseklemmer Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september (endret) Omega 3 og zink = Sexlyst.. Jeg tror de kåteste bor ved kysten, som forskyner seg grovt av Havests festbord🫡 ..og ei stor skjokoladeplate til dessert😅 Endret 12. september av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En ting er hva du liker å spise, men hvordan påvirker frukt sexlysten din? Anonymkode: b4678...7ab Det påvirker hele meg. Føler meg mer vel og ikke så tung i kroppen. Det påvirker sinnet mitt i den grad at det gjør meg lettere til sinns, og dermed mer kåt. Spiser du bedre, lever du bedre. Alt henger sammen. Så smaker jeg godt, fordi jeg er glad i søtt (tror jeg 😂). Foretrekker frukt framfor søtsaker. Lysten min øker når jeg føler meg vel. Velvære og når jeg er god mot kroppen min. Anonymkode: 579e5...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå