AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Beklager langt innlegg: Kjæresten min har fått en god dialog og samarbeid med en ny kollega. Noe som er fint for han, men samtidig også gir meg litt dårlige vibber. Tidligere når han pratet om henne har han fått en slags «glød» i både blikket og i praten. Jeg fikk en dårlig følelse og tok opp dette med han. Kom fram at de har en god tone, sender mange jobb relaterte meldinger og ringes ofte. Men det var kun profesjonelt. Etter samtalen har han unngått å nevne henne, prater om jobb og andre personer, men unnlater henne. Når vi hadde ferie fikk jeg høre av en bekjent at han hadde vært innom jobb for å møte henne/ta en kaffe. Kollegaen er en virkelig flott og hyggelig dame, og seriøs med mann og barn. Men har følelse at kjæresten min ønsker/håper på noe mer… Jeg ønsker å vise han tillit, men han løy da jeg spurte hva han gjorde den dagen. Jeg har ingen problem med at han har kvinnelige venner/kollega som han ønsker å treffe, skjønner bare ikke hvorfor han ikke kan fortelle det. Beklager for sutrete innlegg, måtte bare få det ut en plass da jeg ikke har noen å spørre/få tankene ut til. Jeg ønsker virkelig ikke å være hun sure mistenksomme dama. Anonymkode: 00c6b...665
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Du sier du har ingen problem med det, men du har tatt det opp med han. Dette er motstridende utsagn. Hadde du ikke hatt noe problem med det, så hadde du heller ikke tatt opp at han får en glød når han snakker om henne. Du har signalisert at du er sjalu og ikke liker det. Så han har regulert atferden sin, med å slutte å snakke om henne og nevne at han har besøkt henne. Jeg sier ikke nødvendigvis det er greit å direkte lyve om hva han gjorde den dagen, men du må ikke late som du er helt uskyldig her og verdens minst mistenksomme dame som hadde brydd deg null om han dro innom for å ta en kaffe med henne. Så ta det gjerne opp med han, og for all del så kan det jo være det er et crush der eller verre, hvem vet. Men du må være bevisst på hvordan du er også, og hvordan du er årsaken til at han ikke kan si til deg at han tar en kaffe med henne. Anonymkode: 20310...052
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du sier du har ingen problem med det, men du har tatt det opp med han. Dette er motstridende utsagn. Hadde du ikke hatt noe problem med det, så hadde du heller ikke tatt opp at han får en glød når han snakker om henne. Du har signalisert at du er sjalu og ikke liker det. Så han har regulert atferden sin, med å slutte å snakke om henne og nevne at han har besøkt henne. Jeg sier ikke nødvendigvis det er greit å direkte lyve om hva han gjorde den dagen, men du må ikke late som du er helt uskyldig her og verdens minst mistenksomme dame som hadde brydd deg null om han dro innom for å ta en kaffe med henne. Så ta det gjerne opp med han, og for all del så kan det jo være det er et crush der eller verre, hvem vet. Men du må være bevisst på hvordan du er også, og hvordan du er årsaken til at han ikke kan si til deg at han tar en kaffe med henne. Anonymkode: 20310...052 Deter ikke å regulere oppførselen å begynne å skjule det man gjør. Syns TS har all rett til å føle dette er litt rart. Sett ned foten for samboer og si du hørte han treffer henne bak ryggen din. Anonymkode: 6e79a...3d0 3
Gjesten Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Det eneste som gjør meg bekymret her, er at han løy om at han traff henne. Det burde han virkelig ikke gjort. Du har vist at du er usikker og sjalu, så det kan være det som fikk ham til å lyve, men det er uansett ikke greit å gjøre. Jeg ville tatt opp løgnen med ham, og uttrykt at det er helt greit at han har kvinnelige venner, men at dere må kunne stole på hverandre, og at du derfor håper han kan fortelle deg sannheten fremover, selv om det er fare for at du reagerer på det.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sier ikke nødvendigvis det er greit å direkte lyve om hva han gjorde den dagen, men du må ikke late som du er helt uskyldig her og verdens minst mistenksomme dame som hadde brydd deg null om han dro innom for å ta en kaffe med henne. Vel, hadde jeg fått en ny kollega og min partner hadde reagert på måten jeg snakker på, at jeg gløder osv.. Hadde jeg ALDRI lurt meg til en kaffe i ferien for å møte henne. Av respekt for min partner og mitt forhold, hadde jeg holdt mitt forhold til den nye kollegaen på et fullstendig profesjonelt plan. Fordi jeg tar et valg og ikke drar kjemien/flørten videre ett eneste hakk. Anonymkode: b66e5...186 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Ingen drar innom jobb for å ta en kaffe, utenom arbeidstid. Han er åpenbart forelsket. Anonymkode: fcefa...91f 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Han er forelsket, ja. Antakelig vil det gå over om en stund, slik forelskelser ofte gjør. Anonymkode: 281ad...f33 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Det er sikkert bare et lite crush. Det går over. Anonymkode: 3906b...736 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå