Gå til innhold

Hormonbehandling, redning

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2025 den 7.11):

Hvis han ikke tok blodprøver fulgte hen retningslinjene! 😊

Anonymkode: e9a89...954

Ja det gjorde han. Vi gikk igjennom utrolig mye. Jeg har virkelig blitt reddet fra å ta mitt liv rett og slett. Jeg setter så pris på dette. En trening ville aldri ha gått, da er folk i en boble som de gjerne vil tro på. 

Anonymkode: 0ed46...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Oppdatering fra meg som skrev første innlegget. Jeg har fått et helt annet liv nå. Jeg går over 1 time på turer, med høyt intensivitet. Knærne mine og alle ledd i kroppen føles så bra at jeg kunne grått av glede. Jeg føler meg så mye bedre at jeg  forstår nesten ikke hvorfor jeg ikke fant ut av dette før. Men nå er kroppen min sterk. Og etter jeg kjøpte meg skikkelige sko, så kan jeg gjøre hva enn jeg vil. Men så klart, jeg har mine ting som jeg må ta hensyn til. Jeg bare føler at ansiktet mitt er full i farger. At jeg er lettere på foten. Ikke minst at jeg har sluttet å miste håret mitt, har ingen kviser, Noe annet dere ønsker å vite fra meg? spør...klem fra meg

• Liker 1
Skrevet

Hva gjorde du?

Anonymkode: a9193...492

Skrevet

Jeg vil bare legge til at de et

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva gjorde du?

Sorry. Jeg tok de hormonene. Som fikk hele kroppen min til å slappe fungere.  Pga østrogen og progrestrol

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil bare legge til at de et

Sorry. Jeg tok de hormonene. Som fikk hele kroppen min til å slappe fungere.  Pga østrogen og progrestrol

Ja, nå leste jeg. Ingen bivirkninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...