AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Inspirert av tråden om katter. Anonymkode: 905b9...ed5
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Sanlivsbudd hvor jeg hadde en jobb hvor jeg var på jobbreise halve uka. Forsøkte oss på 50/50 men det fungerte ikke med min jobb med så mye reise, og eksen ville ikke ha hunden 100 %. Endte godt med en omplassering hvor jeg kan passe hunden når nåvære eier har behov for det. Anonymkode: b167f...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Skrevet 16. september Måtte omplassere hund nr 2 da den ikke kom overens med hund nr 1. Prøvde alt mulig over lang tid, men måtte innse at de ikke var en god match og at de ville få det bedre i hvert sitt hjem. Anonymkode: 999ea...96e
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Skrevet 16. september Jeg har ikke omplassert hund, men har overtatt omplasseringshund, Fordi den hadde begynt å bite unger. Anonymkode: d321d...66d 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke omplassert hund, men har overtatt omplasseringshund, Fordi den hadde begynt å bite unger. Anonymkode: d321d...66d Sikkert fordi eierne ikke visste hvordan det å ha hund er, og hunden garantert levde i et kaos uten regler verken for dyr eller barn. Ingen stimulans for hunden verken med tur eller annet. Har dessverre sett dette litt for mange ganger. "Åhh, det skal bli sååå koselig med hund"... Veldig sjeldent en hund begynner å bite uten grunn. Og så er det hunden som får skylden; "Åhh, vi kan ikke ha den helvetes bikkjen, den er jo overnervøs".... 😕 Blir glad når folk tar imot omplasseringshunder, slik at de får en sjanse til - og ikke minst en sjanse til et godt liv 😊 Anonymkode: c44ff...2f0 3
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert fordi eierne ikke visste hvordan det å ha hund er, og hunden garantert levde i et kaos uten regler verken for dyr eller barn. Ingen stimulans for hunden verken med tur eller annet. Har dessverre sett dette litt for mange ganger. "Åhh, det skal bli sååå koselig med hund"... Veldig sjeldent en hund begynner å bite uten grunn. Og så er det hunden som får skylden; "Åhh, vi kan ikke ha den helvetes bikkjen, den er jo overnervøs".... 😕 Blir glad når folk tar imot omplasseringshunder, slik at de får en sjanse til - og ikke minst en sjanse til et godt liv 😊 Anonymkode: c44ff...2f0 Dette. Anonymkode: a9aa5...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sikkert fordi eierne ikke visste hvordan det å ha hund er, og hunden garantert levde i et kaos uten regler verken for dyr eller barn. Ingen stimulans for hunden verken med tur eller annet. Har dessverre sett dette litt for mange ganger. "Åhh, det skal bli sååå koselig med hund"... Veldig sjeldent en hund begynner å bite uten grunn. Og så er det hunden som får skylden; "Åhh, vi kan ikke ha den helvetes bikkjen, den er jo overnervøs".... 😕 Blir glad når folk tar imot omplasseringshunder, slik at de får en sjanse til - og ikke minst en sjanse til et godt liv 😊 Anonymkode: c44ff...2f0 100% riktig, denne hunden hadde det ikke noe bra i det hele tatt, og ble forferdelig stygt behandlet i sitt tidligere hjem. Men det er en ung hund som biter i det (hun opplever som) selvforsvar og ikke fordi hun er aggressiv, så jeg syntes det var verdt å gi henne en sjansen. Anonymkode: d321d...66d 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Skrevet 16. september Vi har overtatt en hund, den kom til oss da eier fikk ME og ikke kunne ha en hund med så stort aktivitetsbehov lenger. Eier bor ikke veldig langt fra oss (under to timer) og kommer på besøk av og til og passer hunden noen dager nå og da når det trengs/passer. Anonymkode: 8894c...b8f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå