AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Låten Töntarna, hva handler den om, og hva handler videoen om? Anonymkode: a6728...ffa
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Vanskelige søskenforhold, det å ikke passe inn noe sted. Man dytter hverandre bort, men så er man glad i hverandre og man kommer tilbake til hverandre. Han er sinte på omverdenen og ønsker rettferdighet for at slsteren har det kjipt og sliter. Anonymkode: b2d69...d25
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Jeg strever mer med å forstå brinn pengar brinn, jag lover du betjuder nått ting. Pengene kan bare brenne, men de betyr likevel noe?? Den metaforen har jeg aldri klart å knekke Anonymkode: ad173...6dd
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vanskelige søskenforhold, det å ikke passe inn noe sted. Man dytter hverandre bort, men så er man glad i hverandre og man kommer tilbake til hverandre. Han er sinte på omverdenen og ønsker rettferdighet for at slsteren har det kjipt og sliter. Anonymkode: b2d69...d25 Har de sagt det selv? TS Anonymkode: a6728...ffa
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg strever mer med å forstå brinn pengar brinn, jag lover du betjuder nått ting. Pengene kan bare brenne, men de betyr likevel noe?? Den metaforen har jeg aldri klart å knekke Anonymkode: ad173...6dd Ikke pengene. Du Anonymkode: 73329...4fb
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har de sagt det selv? TS Anonymkode: a6728...ffa Ååå nei nei, det er min tolkning bare 😊 Jeg tror jeg misforsto kanskje. Anonymkode: b2d69...d25 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg strever mer med å forstå brinn pengar brinn, jag lover du betjuder nått ting. Pengene kan bare brenne, men de betyr likevel noe?? Den metaforen har jeg aldri klart å knekke Anonymkode: ad173...6dd Tror ikke det er pengene som betyr noe, men heller den personen som venter på kjærligheten. TS Anonymkode: a6728...ffa
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ååå nei nei, det er min tolkning bare 😊 Jeg tror jeg misforsto kanskje. Anonymkode: b2d69...d25 Ok det! Ville bare vite hvor tolkningen kom fra TS Anonymkode: a6728...ffa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå