Anonym-bruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Skal reise med samboer i helgen. Vi skal spise i buffet restauranten på kvelden, og tenkte sette oss et sted etterpå og ta noe drikke og bare kose oss. Hadde egentlig ikke tenkt å skifte og pynte oss på kvelden. Men så ble jeg litt usikker.. er det vanlig? Eller går man bare i vanlige klær?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Nei. Gidder ikke pynte meg for en tur med Kielferga. Anonymkode: b6930...a22 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Det kommer ann på hva vanlige klær betyr for deg. Sist jeg tok kielferga var det overvekt av ‘pent antrekk’ på kveldstid (dog så er jo ‘pent antrekk’ noe mange går med til vanlig også), men det var også joggebukser å se 🙈 I min verden kler man seg i ‘pent antrekk’ i offentligheten uansett. Anonymkode: e5d06...d8a 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Ja, det er vanlig å skifte til middagen. Anonymkode: e054b...7b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er vanlig å skifte til middagen. Anonymkode: e054b...7b1 Ikke om en allerede er kledd pent. Anonymkode: 56807...32f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Jeg gjør det! Synes det er koselig å pynte seg Anonymkode: 61c4e...b8f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Var sånn halvpent, sånn jeg er vis jeg skal ta et glass vin på byen. Ikke ballkjole, ikke joggebukse. Anonymkode: 48e45...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg er faktisk på magic akkurat nå. Sammen med en haug av pensjonister. Jeg stusset faktisk på det under buffeten i kveld at det var lite pynta folk å spore. For all del, ingen joggebukser, men folk gikk i vanlige klær liksom. Bukser og fine bluser. Jeg pynta meg i går på vei til Kiel. Men kjørte jeans og en pen skjorte i dag. Mye mulig at det er litt annet klientell her i helgene. Anonymkode: e3e82...fa3 1
Anonym-bruker Skrevet 2 timer siden Forfatter #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kommer ann på hva vanlige klær betyr for deg. Sist jeg tok kielferga var det overvekt av ‘pent antrekk’ på kveldstid (dog så er jo ‘pent antrekk’ noe mange går med til vanlig også), men det var også joggebukser å se 🙈 I min verden kler man seg i ‘pent antrekk’ i offentligheten uansett. Anonymkode: e5d06...d8a Jeg skal ha svart, tettsittende bukse og en vanlig t skjorte, og en cardigan over. Samboer har Ola bukse og genser. Er det innafor?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Har aldri vært der, og jeg er ikke i målgruppa, men jeg ville tenkt noe litt pent, men ikke stivpyntet? Skjorte, men ikke slips eller en pen genser til mannen, f.eks? Hvis han ikke er typen - og kun går i t-skjorter: Kanskje han kan velge en av de nyeste/penere/minst slitte? Anonymkode: e3ef6...20a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er faktisk på magic akkurat nå. Sammen med en haug av pensjonister. Jeg stusset faktisk på det under buffeten i kveld at det var lite pynta folk å spore. For all del, ingen joggebukser, men folk gikk i vanlige klær liksom. Bukser og fine bluser. Jeg pynta meg i går på vei til Kiel. Men kjørte jeans og en pen skjorte i dag. Mye mulig at det er litt annet klientell her i helgene. Anonymkode: e3e82...fa3 Så trist, du lot en gjeng med andre folk på båten bestemme over deg og hvorvidt du skulle pynte deg eller ikke? Gjør din egen greie! Liker du å pynte deg så pynt deg! Anonymkode: 0d8a7...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så trist, du lot en gjeng med andre folk på båten bestemme over deg og hvorvidt du skulle pynte deg eller ikke? Gjør din egen greie! Liker du å pynte deg så pynt deg! Anonymkode: 0d8a7...ad5 Jeg lot da ikke andre bestemme hva jeg skulle ha på meg i dag. Helt tilfeldig det. TS spurte om det var vanlig å pynte seg på Kiel ferga og jeg svarte. Du misforsto om du tror hva andre hadde på seg avgjorde mitt klesvalg for kvelden😊 Anonymkode: e3e82...fa3
be50 Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Anonym-bruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal ha svart, tettsittende bukse og en vanlig t skjorte, og en cardigan over. Samboer har Ola bukse og genser. Er det innafor? jeg mener det er helt klart innafor. Bruker selv å ha Ola bukse og en skjorte, dama kanskje litt mer mot pynta. og sånn blir det i helga også. Og sånn det høres ut på hva dere skal etter buffe, så lukter det litt Donkey pub i forhold til å sitte å ta noen glass å slappe av etterpå Og det er casual plass i forhold til klær. Men kanskje vi ses da
Dame1993 Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Mitt inntrykk er at det er alt fra hverdagsklær til ganske pynta og det ene ikke er bedre enn det andre. Jeg er veldig glad i å pynte meg, så gjør det. Andre er ikke så glad i å pynte seg så de kjører hverdagsklær😊 Og det går helt fint!
Anonym-bruker Skrevet 1 time siden Forfatter #16 Skrevet 1 time siden be50 skrev (9 minutter siden): jeg mener det er helt klart innafor. Bruker selv å ha Ola bukse og en skjorte, dama kanskje litt mer mot pynta. og sånn blir det i helga også. Og sånn det høres ut på hva dere skal etter buffe, så lukter det litt Donkey pub i forhold til å sitte å ta noen glass å slappe av etterpå Og det er casual plass i forhold til klær. Men kanskje vi ses da Samboer har sett seg ut observation lounge, så tror vi ender opp der 🙂 Ja kanskje det du 😀 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Tenker det kommer Ann på hvilke klær man går i på dagtid. Sist vi tok båten skiftet vi ikke til middag men var allerede normalt pent kledd med bukse og skjorte på mannen og jeg hadde vell bukse og en litt penere bluse om jeg ikke husker feil. Er ikke normalt med fullt galla-antrekk på Color Line, men enkelte går jo rundt i joggebukse og utvaskede t-skjorter blant folk.. og de bør nok vurdere å skifte før en middag på resturant😅 Anonymkode: acd52...e16
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Hahaha, hvorfor skulle man det? 🤣 Det er jo dritharry. Pynter du deg på tur til Nordby shoppingsenter? Anonymkode: 4bd3e...2b8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahaha, hvorfor skulle man det? 🤣 Det er jo dritharry. Pynter du deg på tur til Nordby shoppingsenter? Anonymkode: 4bd3e...2b8 forskjell på en restaurant og en matbutikk. Anonymkode: 3b210...c7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå