AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:42 #1 Skrevet torsdag kl. 18:42 Kjøpte to krus i en butikk i går og betalte 99,- pr stk, som ikke er så billig når man tenker på at det var to helt vanlige masseproduserte krus med en logo på. Det ene kruset hadde en limflekk som stod ut midt på teksten på det ene kruset, og det andre kruset hadde noen riller i porselenet som ikke skal være der, og jeg så ikke disse feilene før jeg pakket de opp hjemme. Reklamerte på kursene og fikk to nye, men måtte lete gjennom mange krus før jeg fant to uten noen "feil". Forrige uke kjøpte jeg en ny vinylplate og da jeg la den på platespilleren, så jeg at platen var skjeiv og gikk opp og ned slik som gamle plater gjør. Jeg reklamerte og fikk ny plate. I fjor kjøpte jeg en goretex jakke som tok inn vann når det regnet skikkelig, og fikk ikke ny jakke av butikken, men måtte kjøpe en spray som skulle tette jakken-men den ble aldri helt tett. I sommer Kjøpte jeg et par Salomon goretexsko som tok inn vann, og måtte reklamere. Fikk et par nye sko og disse skoene tok også inn litt vann, så til slutt fikk jeg et par sko som ikke tok inn vann. Har mange varer fått dårligere kvalitet eller er det kun jeg som har hatt uflaks? Anonymkode: 67ee2...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå