AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Det startet igår med lysebrun utflod som bare syntes på papiet. I dag så er det mer rødbrunt, men fremdeles kun synlig på papiret.. Legen sa at dem sjekker jo ikke sånt når man er 2mnd på vei så fikk ikke så mye beroligelse der.. Har ikke smerter nederst i magen, men blir bekymret for fargen jeg da... Anonymkode: aa1c2...68d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden det er ganske normalt, jeg har også det men er du usikker kan du gå privat Anonymkode: dcca9...3ed
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): det er ganske normalt, jeg har også det men er du usikker kan du gå privat Anonymkode: dcca9...3ed Jeg satser på at det gir seg, det har vart i 2 dager liksom.. Anonymkode: aa1c2...68d
RaraAvis78 Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Hvis du er 8 uker på vei, kan du ta en tidlig UL privat for å se om alt er ok.
lillebamsemums Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden høres ut som feste blødning, skjer rundt uke 7 ish. er som en veldig svak mensen
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden RaraAvis78 skrev (8 minutter siden): Hvis du er 8 uker på vei, kan du ta en tidlig UL privat for å se om alt er ok. Har UL i oktober, er bare 1 mnd til ca, så hvis det gir seg så kan en slappe av til da! Anonymkode: aa1c2...68d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden lillebamsemums skrev (3 minutter siden): høres ut som feste blødning, skjer rundt uke 7 ish. er som en veldig svak mensen Med litt småsvake murringer som kommer og går litt men som ikke gjør vondt? Anonymkode: aa1c2...68d
RaraAvis78 Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden lillebamsemums skrev (5 minutter siden): høres ut som feste blødning, skjer rundt uke 7 ish. er som en veldig svak mensen Festeblødning skjer ikke så sent som i uke 7, men i ca uke 3. Når det er sagt er det flere som blør under svangerskapet, uten at det er noe galt.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden RaraAvis78 skrev (3 minutter siden): Festeblødning skjer ikke så sent som i uke 7, men i ca uke 3. Når det er sagt er det flere som blør under svangerskapet, uten at det er noe galt. Jeg får litt noia når det gikk fra brunt til rosa, rødbrunt og brunt igjen, men virker som det er slimhinnene og ikke noe galt kanskje. Anonymkode: aa1c2...68d
RaraAvis78 Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Krysser fingrene for deg ❤️ At det har blitt brunt igjen er jo et godt tegn, da virker det som at blødningen er på vei til å stoppe opp. Mensmurringer som kommer og går er vanlig i starten.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Hos meg fosset det ut en gang helt i starten, og buksa ble dyvåt. Jeg fikk nok litt sjokk da, og dro først til sjekk et par dager senere. Alt var ok. Men det er nok ikke så vanlig. Litt på papiret er vanlig. Anonymkode: cf7e6...13c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden lillebamsemums skrev (23 minutter siden): høres ut som feste blødning, skjer rundt uke 7 ish. er som en veldig svak mensen Festeblødning skjer før uke 7-8. Anonymkode: d4b7a...df1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Blødninger i svangerskap er ikke unormalt. Jeg har blødd i begge svangerskapene, ene gangen blødde jeg mye flere ganger, og en gang kom det ut klumper med koagulert blod i uke 10.. Anonymkode: c8f0a...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå