Gå til innhold

Er det greit å ha seg på prøverom og HC-toalettet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min utfordret meg i dag, om ikke vi skulle finne på noe moro mens vi var på kjøpesenteret. Jeg trodde han tulla men nei...

Er det noe folk gjør? Er det greit/i det hele tatt lovlig? Noe så forferdelig flaut å bli tatt. Jeg er sikkert verdens mest pripne og minst frigjorte kvinne, men... jeg synes ikke det er greit 😅

Anonymkode: 4347f...232

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om andre har det bryr meg midt bak😅

Men selv hadde jeg aldri i verden hatt sex på et offentlig toalett. Rett og slett jævlig udelikat og ekkelt.

Jeg hadde heller ikke hatt sex i et prøverom eller lignende. For det første så er ikke den type «spenning» noe som tiltaler meg i det hele tatt. For det andre så gidder jeg ikke stående sex på et lite område ser man i tillegg må være stille osv for ikke å bli oppdaget. Ser ikke appellen. Jeg vil ha sex som er bra sex. Om ikke forholdene er til rette for bra sex, så står jeg heller over. Såpass kresen og kjedelig har jeg blitt.

Men for folk som syntes sånt er spennende, så er det jo bare å kjøre på.

Anonymkode: 1368b...2cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen min utfordret meg i dag, om ikke vi skulle finne på noe moro mens vi var på kjøpesenteret. Jeg trodde han tulla men nei...

Er det noe folk gjør? Er det greit/i det hele tatt lovlig? Noe så forferdelig flaut å bli tatt. Jeg er sikkert verdens mest pripne og minst frigjorte kvinne, men... jeg synes ikke det er greit 😅

Driter i hva folk gjør. Men jeg kunne aldri ha gjort det, fordi jeg liker at det går hardt for seg. Og så bråker jeg for mye. 

Anonymkode: 48fb6...4a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Driter i hva folk gjør. Men jeg kunne aldri ha gjort det, fordi jeg liker at det går hardt for seg. Og så bråker jeg for mye. 

Anonymkode: 48fb6...4a1

Samme her 🤭

Anonymkode: c6d20...7ee

Skrevet

Jeg synes heller ikke at det er greit. Ganske udelikat å ha seg på dass uansett, tarmbakterier er ikke sexy. Og noen kan trenge den doen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er usosialt å okkupere dassen til «andre aktiviteter». Men jeg vet mine foreldre gjerne brukte handicaptoalettet til å ha sex mens jeg og søsknene mine var sluppet løs på innendørs lekeområder i offentlige bygg.

Anonymkode: fb35d...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro vekterne, ev. politiet, vil avslutte prøveromseansen.

Om dere opptar HC-toalettet lenge, eller noen mener det er mistenkelig at dere går sammen på toalettet, så er det også risiko for det samme.

Greit å huske også at det er enormt mye kameraer på kjøpesenter, så det vil nok ikke være vanskelig å finne ut hvem dere er.

Hva som legges ut på intranett er jo også en sak.

Anonymkode: ad0f6...445

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler HC-toalettet på plantasjen.  Ligger litt tilbaketrukket i lokalet, og ikke ved inng./utg. partiet.  Store og veldig renholdte toaletter, som bærer preg av å ikke være så veldig mye i bruk. 🤫😁

Anonymkode: 61912...83b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så det ble ikke noe sex?🫡

Det er vel de minst pripne og mest frigjorte som gjør dette.. de blir sjeldent fersket, for de vet å finne riktig sted med lite do besøk. Deretter har de sex i doggy foran speilet. Det er jo også et tennende syn for begge. Dette foregår musestille, og ofte med kaldt vannet stående på, for å bremse evt. lyder fra orgasmene. En slik kjappis tar noen få minutter, iallefall ikke mere enn et vanlig besøk. 

Skjønner liksom ikke hva som er så galt i å ha sex i et romslig toalett? Det er jo ikke værre, enn å drite og pisse på ringen eller utenfor.. 

Neida.. alle spor etter sex er borte, hun har papirdotten klar, når han trekker seg ut.. Det ser værre ut med piss på doringen..  fy fasan for noen grisepeiser😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...