AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Sånn utenom jobb, og små barn. Hva gjør du på på kveldene? Jeg er sosial kanskje en ettermiddag hver uke, men er som regel for trøtt til å gjøre så mye i ukedagene og ender ofte på sofaen med tv. Anonymkode: e9b28...7c4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Ungene bruker en halv enighet på å sovne, så det er sjeldent jeg har mer enn 1-1,5t før jeg bør legge meg selv. Brukes stort sett på rydding 😕 lese litt i en bok kanskje. Anonymkode: 811bf...95e 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Lager mat, tv, husarbeid og badekar. Anonymkode: 74bee...d43 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Scroller på Kvinneguiden Anonymkode: f8701...9bf 5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånn utenom jobb, og små barn. Hva gjør du på på kveldene? Jeg er sosial kanskje en ettermiddag hver uke, men er som regel for trøtt til å gjøre så mye i ukedagene og ender ofte på sofaen med tv. Anonymkode: e9b28...7c4 Er med familien/barna. Sliten. så lalle Anonymkode: 52da8...92a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Kona og jeg er Dinks. Ingen barn. Vi jobber begge på hjemmekontor. Dagen er ferdig nøyaktig 08:00. Da har vi 8-9 timer som bare er våre, hvor vi kan gjøre hva vi vil. De timene brukes til å lage mat, se på TV, pule, spille dataspill. Vi har så mange hobbyer at de 9 timene om dagen knapt rekker til. Anonymkode: 43708...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kona og jeg er Dinks. Ingen barn. Vi jobber begge på hjemmekontor. Dagen er ferdig nøyaktig 08:00. Da har vi 8-9 timer som bare er våre, hvor vi kan gjøre hva vi vil. De timene brukes til å lage mat, se på TV, pule, spille dataspill. Vi har så mange hobbyer at de 9 timene om dagen knapt rekker til. Anonymkode: 43708...ad6 Dagen STARTER 08:00, beklager. Den er ferdig 16:00. Anonymkode: 43708...ad6
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Lager mat, kjører ungene på aktiviteter, vasker klær, rydder, legger unger. Anonymkode: ffb2a...776
solsolsol Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Er sosial kanskje en kveld i halvåret 😆 Bruker kvelden på å lufte hund, gjøre gårdsarbeid, kjøre barn på trening, være trener for noen andre barn, en kveld i uka som frivillig på kvinnegruppe, kanskje litt husarbeid om jeg rekker, og en dag i uka, når de yngste sover hos besteforeldre, pleier jeg å sløve i sofaen, gjerne med både tv og pc/mobil samtidig
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Telle-trådene på Kvinneguiden.... Anonymkode: afbde...10d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Har ungdommer i tillegg til de små, og de må hentes her og der 😅 går mye tid i bil. Ellers ser jeg noe lett underholdning på tv. (Ala charterfeber og MAFS..) før jeg slukner på sofaen og legger meg 😅 Anonymkode: 840e3...f25 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Har småbarn som legger seg rundt 19-20. Trener 2-3 kvelder i uka (når samboer legger dem). Ellers går tiden til husarbeid og avslapping på sofaen med serier. Er sosial kanskje 1-2 kvelder i mnd Anonymkode: 82cb5...637
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Trener, strikker, sosial eller tv Anonymkode: 7264c...447
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Lager nistepakker, dusjer, ser litt på TV, strikker, noen ganger er jeg på en venninnekveld eller noe komitémøter osv. Anonymkode: c4d99...5b7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden Har alt fra 1,5-2 timer alene på kveld når barna er lagt. Lite tid til noe sosialt da. Stort sett rydder jeg kjøkkenet, klargjør matpakker, dusjer, sitter på tlf eller ser på noe på tv med strikkingen min. Har også skjedd at jeg bare har lagt meg likt med barna. Jeg fungerer særdeles dårlig med lite søvn, så jeg legger meg gjerne tidlig 😅 Anonymkode: c8bfc...526 1
Amatariel Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Går i trening, kveldstur, husarbeid og TV. Bytter på å se serie med ungdommen i hus, mannen eller alene. Av og til legger jeg meg tidlig.
exictence Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden (endret) Ender vel opp med noe skjermbruk fra mobil eller tv. Noen kvelder noe hobby jeg deltar på. Ellers smårydding, vask. Dusje, snakke i mobil. Besøke og hjelpe foreldre Endret 5 timer siden av exictence
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden Maler, spiller musikk, snekrer møbler, ser film og serier, spiller spill. Anonymkode: 6c2d0...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå