AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Er dette en seriøs datingnettside? Hvordan er den å bruke? Hvordan er folkene der inne? Hvor mye skal man egentlig skrive om seg selv der, føler jeg utleverer meg selv så mye hvis jeg skriver en hel avhandling liksom. Anonymkode: 12fc3...830
svartkatt Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Den er like seriøs/useriøs som møteplassen, Happn, hinge osv. Det er allslags folk på alle steder. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september Folk er folk overalt, og det er mange av de samme som går igjen på alle nettsteder/apper. Du skal utlevere deg sånn passe, og ikke minst være klar på hva du ønsker deg. For min del som mann, så ga dette store fordeler, foran bildeshow som Tinder. Kvinner sendte faktisk direktemeldinger, og det ga en boost, selv om de fleste ikke var interessante. Jeg har vært kjæreste med en av dem, i to og et halvt år nå. Les betingelsene godt, for det er ofte trøbbel ved utmelding. Anonymkode: 70add...10d
AnonymBruker Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september Jeg syns Match var dyrt i forhold til hva du får for pengene. I tillegg er det bare de samme menneskene som på andre sider/apper. Sukker er ganske tilsvarende, og er både rimeligere og mer brukervennlig. Anonymkode: 0c894...2ed
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september Jeg datet en fyr der i noen måneder og føler Match er så og si likt som Tinder o.l., men med noe mer seriøst preg? Det jeg ikke likte med Match var at til tross for at jeg satte en viss aldersgruppe som jeg ønsket å bli matchet med, fikk jeg meldinger fra de 20-30 år eldre enn meg noe jeg ikke ønsket. Vet ikke om det var jeg som brukte den feil eller hva det var, men det er derfor jeg heller holder jeg meg til andre apper. Anonymkode: f883b...1b5
AnonymBruker Skrevet i går, 07:37 #6 Skrevet i går, 07:37 Jeg var der litt til og fra i to-tre år før jeg fant mannen min. Det er som en annen skriver her, at det er de samme menneskene som du vil finne på de andre sidene/appene. Jeg var jo også på de fleste plattformer selv. Så om jeg likte Match bedre enn noe annet vet jeg ikke, men en seriøs datingside er det jo. Anonymkode: f5b91...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå