Gå til innhold

Spør typen hvis jeg tror han er utro eller la det være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du trodde at typen din var utro, ville du tatt det opp eller latt være? Jeg har tenkt at jeg vil høre med han om det, men så tenker jeg: hva får jeg ut av å spørre? Hvis han er utro så vil han nok ikke si sannheten uansett. Så vil det skade mer enn å hjelpe med å spørre? Eller er det bare bra/ positivt å spør uansett? 

Anonymkode: 62660...792

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du trodde at typen din var utro, ville du tatt det opp eller latt være? Jeg har tenkt at jeg vil høre med han om det, men så tenker jeg: hva får jeg ut av å spørre? Hvis han er utro så vil han nok ikke si sannheten uansett. Så vil det skade mer enn å hjelpe med å spørre? Eller er det bare bra/ positivt å spør uansett? 

Skal du spørre så må du spørre på en måte som er minst mulig anklagede, snakk om hva du føler evt, for dine følelser og usikkerhet kan da komme av helt andre ting også 

Anonymkode: 7c0f1...8db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte, han nektet. Jeg spurte etter noen nye uker. Han nektet. 
6 mnd senere fortalte han selv han hadde vært utro…. 
Well well well… 

Anonymkode: 48770...96b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skal du spørre så må du spørre på en måte som er minst mulig anklagede, snakk om hva du føler evt, for dine følelser og usikkerhet kan da komme av helt andre ting også 

Anonymkode: 7c0f1...8db

TS her

Ja jeg må spør på riktig måte. Grunnen til at jeg lurer på om han er det er fordi for noen dager siden så så jeg et jente navn poppe opp på telefonen hans på meldinger. Og så noen dager senere så hadde han lagt inn hennes navn i kalenderen sin. Der han skriver inn ting han skal. Jeg prøver å tenke hvem det kan være som gir mening. Men det kan ikke være noen i familien og ikke noen (profesjonelle) på jobb heller. Da har man jo ikke nummeret deres og sender meldinger og så skriver inn de sitt personlige navn i kalenderen. Da hadde det jo stått «møte på jobb» eller noe. Så hvis det ikke er familie eller jobb, hvem kan det være da tenker jeg? Og jeg har helt vondt inni meg og klarer ikke tenke på noe annet. Så jeg føler jeg må spør han

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

TS her

Ja jeg må spør på riktig måte. Grunnen til at jeg lurer på om han er det er fordi for noen dager siden så så jeg et jente navn poppe opp på telefonen hans på meldinger. Og så noen dager senere så hadde han lagt inn hennes navn i kalenderen sin. Der han skriver inn ting han skal. Jeg prøver å tenke hvem det kan være som gir mening. Men det kan ikke være noen i familien og ikke noen (profesjonelle) på jobb heller. Da har man jo ikke nummeret deres og sender meldinger og så skriver inn de sitt personlige navn i kalenderen. Da hadde det jo stått «møte på jobb» eller noe. Så hvis det ikke er familie eller jobb, hvem kan det være da tenker jeg? Og jeg har helt vondt inni meg og klarer ikke tenke på noe annet. Så jeg føler jeg må spør han

Da spør du bare direkte. Like greit. 

Anonymkode: b6efd...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør om han er utro, spør hvem «Anne» er.

Eller spør om han skal være med på noe akkurat det tidsrommet, kino f eks, hvis han lyver da er det et dårlig tegn. 

Anonymkode: 201f8...962

• Liker 2
Skrevet

Ingen vits å spørre en mann om noe sånt. Han sier nei uansett skyldig eller uskyldig. Viss han er utro, skjuler han det bare enda bedre etterpå. 

• Nyttig 2
Skrevet

TS her

Ja jeg er jo redd for at hvis han er utro så vil han ikke være ærlig. Men hvis det skulle være noe uskyldig så er det dumt at jeg går å tenker så mye på det unødvendig. Jeg merker jeg går rundt og er lett irritert på alle jeg klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg får ikke spist eller noe heller. og jeg skal jobbe med noe viktig hos psykolog nå fremover så jeg kan ikke la dette ta alt fokus. Derfor tenkte jeg at det kanskje er bedre å bare spør han. Men jeg vet ikke jeg …. Utifra svarene her så høres det ut som at jeg kanskje ikke burde si noe? 😅 men jeg klarer jo ikke å være normal rundt han og jeg vil alltid lure på dette 

Skrevet

"Hvem er ******?"

Anonymkode: 33d1f...baa

• Liker 1
Skrevet

Spør han rett ut. Du ser jo om han blir stresset og finner på en dårlig unnskyldning. 

Håper det er en god forklaring! ❤️

• Liker 1
Skrevet
IDGAF skrev (Akkurat nå):

Spør han rett ut. Du ser jo om han blir stresset og finner på en dårlig unnskyldning. 

Håper det er en god forklaring! ❤️

TS her

Ja litt det tenker jeg også. At jeg spør han «hvem er ***?» og så ser på reaksjonen hans. Den vil jo forhåpentligvis snakke for seg selv. Om han blir stresset eller om han gir en rolig og grei forklaring.  

Skrevet
Blåtrå skrev (1 time siden):

Ingen vits å spørre en mann om noe sånt. Han sier nei uansett skyldig eller uskyldig. Viss han er utro, skjuler han det bare enda bedre etterpå. 

Damer nekter og utroskap.Opplevd det 3 ganger i 3 ulike forhold

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS her

Ja litt det tenker jeg også. At jeg spør han «hvem er ***?» og så ser på reaksjonen hans. Den vil jo forhåpentligvis snakke for seg selv. Om han blir stresset eller om han gir en rolig og grei forklaring.  

Gjør det! Jeg og tror reaksjonen hans vil si deg mye. 

Dere er jo kjærester, da skal dere kunne snakke med hverandre heller enn å gå med vonde tanker alene. Kanskje blir han litt lei seg dersom du tviler på han og han ikke har gjort noe galt, men han skjønner nok din side her og. Man kan jo stole 100% på noen, men likevel få pækkern av å se noe slikt! 

Endret av IDGAF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...