AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Er det noen som kan anbefale trådløse ørepropper til maks kr 1 000,-? Anonymkode: d9f50...b76
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Veldig fornøyd med JBL sine. Kommer lett til å gå for de igjen når de jeg har en dag ryker, men de har ingen problemer så langt. Fantastisk batterilevetid. Anonymkode: eabe6...0ab
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden (De jeg har er JBL Tune Beam forresten) Anonymkode: eabe6...0ab
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden jeg har en eldre versjon av disse, https://www.teknikkdeler.no/produkt/huawei-freebuds-5i-nebula-tradlose-hodetelefoner-bla huawei freebuds, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. God batteri, gode ørepropper, og god pris, ikke minst. Anonymkode: 439f0...90a
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg har prøvd meg på mange gode merker, (Jabra, Samsung, Nothing), men går alltid tilbake til JBL. De er de eneste jeg ikke får vondt i ørene av og kan bruke lenge av gangen. Anonymkode: b4c71...dee
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg har JBL Sport og synes de er elendige. Jeg har små ører og disseproppene detter av hele tiden 😟 Anonymkode: d9f50...b76
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #7 Skrevet 34 minutter siden Vil du ha åpne eller sånne du trøkker inn i øregangen? Anonymkode: cb09c...0c9
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #8 Skrevet 20 minutter siden cmf by nothing Anonymkode: 9fc12...7c8
Clusia Skrevet 15 minutter siden #9 Skrevet 15 minutter siden Junior kjøpte nylig Skullcandy og de er knallbra 😊 https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/skullcandy-push-play-active-helt-tradlose-in-ear-hodetelefoner-bo/776886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå