Gå til innhold

Ung mann liker eldre kvinner.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.9.2025 den 19.57):

Trodde gamle damer ble tørre i musa på sine eldre dager? Overgangsalder og greier 

Anonymkode: 422a9...4d5

Jeg skal gi deg litt info og drepe noen myter for deg🫡:
Overgangsalderen varierer sterkt fra kvinne til kvinne, men symptomer varer i gjennomsnitt 4-5 år. Dvs.. en kvinne på 45år, slipper plagene når hun er 50år. For mange kvinner som også fjerner den homonelle spiralen, øker kåtheten betraktelig. Og de føler ofte at sexen er på sitt beste, også fordi barn er blitt voksne eller flyttet ut. Dette føles beroliggende..

Overgangsalderen er jo en hormon endring, og et tydelig tegn på at kroppen ikke vil ha flere fødsler. Etter endt overgangsalder, blir det normale verdier og balanse av hormoner igjen.. Kvinnen blir ikke gravid, for eggproduksjonen er stengt.. Men kroppen stopper ikke sexlysten, for sexen og orgasmer er en belønning til kroppen. Hormoner sørger for lykkefølelse.. Så for mange kvinner som kommer over overgangsalderen, føles dette som rettferdigheten dag.. Nå kan de endelig kose seg så lenge kroppen holder seg frisk..

Og nå vet du hvorfor "eldre damer" trener og holder seg fresh og sexy. Ingenting har skjedd med underlivet, hun er like deilig og våt som da hun var 30år.. Litt mere erfaring har hun, og hun slapper mye bedre av. Det gjør egentlig at kvinner 50++ er mye deiligere..

Og nå vet du hvorfor jeg, G2 og mange andre higer etter "eldre damer"🥰 Vi har knust myten👏😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Jeg skal gi deg litt info og drepe noen myter for deg🫡:
Overgangsalderen varierer sterkt fra kvinne til kvinne, men symptomer varer i gjennomsnitt 4-5 år. Dvs.. en kvinne på 45år, slipper plagene når hun er 50år. For mange kvinner som også fjerner den homonelle spiralen, øker kåtheten betraktelig. Og de føler ofte at sexen er på sitt beste, også fordi barn er blitt voksne eller flyttet ut. Dette føles beroliggende..

Overgangsalderen er jo en hormon endring, og et tydelig tegn på at kroppen ikke vil ha flere fødsler. Etter endt overgangsalder, blir det normale verdier og balanse av hormoner igjen.. Kvinnen blir ikke gravid, for eggproduksjonen er stengt.. Men kroppen stopper ikke sexlysten, for sexen og orgasmer er en belønning til kroppen. Hormoner sørger for lykkefølelse.. Så for mange kvinner som kommer over overgangsalderen, føles dette som rettferdigheten dag.. Nå kan de endelig kose seg så lenge kroppen holder seg frisk..

Og nå vet du hvorfor "eldre damer" trener og holder seg fresh og sexy. Ingenting har skjedd med underlivet, hun er like deilig og våt som da hun var 30år.. Litt mere erfaring har hun, og hun slapper mye bedre av. Det gjør egentlig at kvinner 50++ er mye deiligere..

Og nå vet du hvorfor jeg, G2 og mange andre higer etter "eldre damer"🥰 Vi har knust myten👏😉

Ts. Enig i mye, er ung og ikke så erfaren, men alt stemmer med hennes sexlyst. Hun vet hva hun vil, både for henne og for meg. Jeg opplever himmelriket hver gang, ante ikke at sånn nytelse og så intense orgasmer var mulig. Og ja, hun er våt og alltid lyst❤️

Anonymkode: 7fea9...a80

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts. Enig i mye, er ung og ikke så erfaren, men alt stemmer med hennes sexlyst. Hun vet hva hun vil, både for henne og for meg. Jeg opplever himmelriket hver gang, ante ikke at sånn nytelse og så intense orgasmer var mulig. Og ja, hun er våt og alltid lyst❤️

Godt å lese.. veldig forståelig.. jeg unner dere nytelse til verdens ende, og opp til himmelriket❣️👏
På mange måter er du samfunnsnyttig.. det at du sper glede gjør meg stolt, fordi alle eldre kvinner fortjener et oppløft i livet..

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
  • Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Bor dere i Oslo 😉 

Skrevet

Bor dere i Oslo 😉 

Skrevet
On 9/12/2025 at 1:53 PM, Lord_ said:

Jeg elsker voksne damer og jeg håper å finne ei å treffe

Oslo?

Skrevet
Tinusrightster skrev (44 minutter siden):

Oslo?

Sandvika

Skrevet
Tinusrightster skrev (På 2.11.2025 den 7.48):

Bor dere i Oslo 😉 

Bor i Oslo ja. Hvorfor det spm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...