Gå til innhold

Ung mann liker eldre kvinner.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Ts. Så sterk sex vi har skaper forelskelse. Vi er sterkt seksuelt tiltrukket av henne og hun av meg. Vi snakker åpent om alt, fra det seksuelle til for eks den store aldersforskjellen. Den bryr vi oss ikke om, vi lever nå, nyter livet hver dag. Ville ikke vært et sekund uten henne å det vi gir hverandre. Hadde seksuell opplevelse med eldre kvinner da jeg var 21. Hun ene var 47, hun andre 54. Men det var bare for det seksuelle som varte noen hektiske måneder, før de syns jeg var for ung og fant mer jevnaldrende menn.

Men dette åpnet min seksuelle verden, jeg fikk smaken på eldre kvinner. Hun jeg er sammen med nå, er mer enn bare det seksuelle, selv om hun gir meg ekstrem nytelse, trodde aldri jeg skulle oppleve sånne opplevelser, orgasmene er himmelske. Vi er forelsket og er kjærester. Vi lever nå, hvert sekund. Hun er svært aktiv, ung for alderen og svært sexy og tiltrekkende.

Mine venner syns det var rart i starten, men syns det er kult nå. Mine foreldre er litt mer usikre, men akseptere oss, og sier det er jo mitt liv. De tenker barn og alt det der, men nå er hverken jeg eller min kjære opptatt av det. Det er oss.

Anonymkode: 7fea9...a80

Hvordan treffer du disse kvinnene og den aldersgruppen?

Anonymkode: 4f0f4...aa9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan treffer du disse kvinnene og den aldersgruppen?

Anonymkode: 4f0f4...aa9

Alle er truffet via venner og venners venner. Har åpenhet og kommer lett i snakk med mennesker og eldre kvinner. Hun jeg er sammen med, er ei venninne av mammas venninne. En gang vi kom i snakk på et treff hvor vi ble litt beruset. Hu trakk meg inn på toalettet, hover hun begynte å suge meg, ble helt stakkato, begynte å hikste å stønne, hun la hånden over munnen min å sugde meg til tidenes orgasme, alt svartnet å så stjerner, jeg kollapset og falt sammen med et brak😂 helgen etter, ente det opp med at jeg ble invitert ei helg på hennes hytte. Da hadde vi tidenes sex helg, hadde så mange orgasmer at jeg kom ut av tellingen. Siden den gang har vi vært uadskillelige 🫶

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg elsker voksne damer og jeg håper å finne ei å treffe

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Forsvar hvorfor menn som oss, ikke skal glede og nyte voksne damer🫡

Ikke bare det, men de voksne/modne damene nyter jo oss.  Felles nytelse, begjær og attrå på tvers av alderspennet .... begge parter voksne og samtykkende, Herregud, hva er galt med det ?

Gorgonzola skrev (17 timer siden):

Eventuelt Bullehurk (som vel for lengst har avslørt seg som noen helt annen enn en voksen dame)😅

Hun tror jeg nok er ekte, "Gerd 52" derimot .......   

G 2

Anonymkode: ea1d5...1e6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er dame på 45 og har aldri før hatt eg så bra forhold som nå med kjæresten som er 28 år. Han er tydelig på at det er meg han vil ha i fremtiden også. Alder er iallefall kun et tall på papiret for vår del🥰

Anonymkode: 7562f...84c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Min kjæreste er 14 år yngre enn meg. (en god del eldre enn deg, da) Det betyr vel at jeg er den eldre kvinnen. For oss passer det aldeles utmerket. Og dette er ikke en flying bare, vi er for alltid.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er dame på 45 og har aldri før hatt eg så bra forhold som nå med kjæresten som er 28 år. Han er tydelig på at det er meg han vil ha i fremtiden også. Alder er iallefall kun et tall på papiret for vår del🥰

Ts. Så herlig å lese dette🥰 Jeg elsker kvinnen i mitt liv så høyt og hun elsker meg, vil ikke ha noen andre🥰🫶

• Hjerte 1
Skrevet
Stor pike skrev (19 minutter siden):

Min kjæreste er 14 år yngre enn meg. (en god del eldre enn deg, da) Det betyr vel at jeg er den eldre kvinnen. For oss passer det aldeles utmerket. Og dette er ikke en flying bare, vi er for alltid.

Ts. Så hyggelig lesning 🥰 Det kan uansett sammenlignes, selv om jeg er en god del yngre enn din kjære, men klart sammenliknbart🥰 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Det stemmer det.. jeg er ikke alene😅

Og jeg takka F, for at det er flere som er som oss.. og eldre kvinner takka F, for at vi finnes..

Jeg ser mye morsomhet rundt brukernavnet mitt, men det er jo ikke min feil at de har vakuum i seksuell forståelse? Men men.. de utrykker jo bare sin misunnelse, på andres suksess i sexlivet, så de har det vel ikke så bra.. 

Bullehurk er ikke voksen tydeligvis, fordi hun nyter unge menn. Det er nok også en tydelig avsløring på vakuum og forståelse.. 

Til deg TS vil jeg si: Drit i de fordomsfulle, A4 som ikke har et snev av forståelse..

En stor innrømmelse fra en voksen kvinne: Sa at sexen føltes som omsorg.. og at iveren for å gi henne muligheten til nytelse, takkes helt opp til himmelen av glede❣️

Jeg regner med dette er gjensidig, for jeg kjenner meg igjen i fetishen aldersforskjell.. 

Til alle feigskiter og misunnelige skapninger, kom igjen da.. Forsvar hvorfor menn som oss, ikke skal glede og nyte voksne damer🫡

De av oss som har efaring, vet hva vi snakker om. De som ikke har, vet ikke. Og det er i siste kategori du faller inn under.

Anonymkode: be095...c10

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er 42 og jeg har en som jeg gjerne skulle ønske lå etter meg. Han er 23 og bare en vakker drøm 🤩

Anonymkode: 263c6...1df

• Hjerte 3
Skrevet

Det er jævla sexy, enkelt og greit.

En elskerinne på 55-60 er drømmen.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette høres mer ut som seksuell perversjon enn som kjærlighet.

Anonymkode: b4204...c8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette høres mer ut som seksuell perversjon enn som kjærlighet.

Anonymkode: b4204...c8e

Ingenting er perversjon så lenge begge er voksne, og vel så det.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ennå en tråd om unge menn som «foretrekker eldre kvinner» laget av ei bitter eldre dame. 

Anonymkode: 01859...786

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ennå en tråd om unge menn som «foretrekker eldre kvinner» laget av ei bitter eldre dame. 

Anonymkode: 01859...786

Hvorfor skulle dette bli lagd av bitter eldre dame?

Anonymkode: 263c6...1df

• Nyttig 1
Skrevet
Nowayback skrev (4 timer siden):

Ingenting er perversjon så lenge begge er voksne, og vel så det.

Ts. Du har så rett.

• Hjerte 1
Skrevet
Nowayback skrev (5 timer siden):

Det er jævla sexy, enkelt og greit.

En elskerinne på 55-60 er drømmen.

Ts. Du kan glede deg, det er helt amazing❤️

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De av oss som har efaring, vet hva vi snakker om. De som ikke har, vet ikke. Og det er i siste kategori du faller inn under.

Anonymkode: be095...c10

Du er for lett i rævva til å sammenlignes meg stakkar.. for den eneste erfaring og det du bidrar med, er å trolle🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke bare det, men de voksne/modne damene nyter jo oss.  Felles nytelse, begjær og attrå på tvers av alderspennet .... begge parter voksne og samtykkende, Herregud, hva er galt med det ?

Hun tror jeg nok er ekte, "Gerd 52" derimot .......   

G 2

Anonymkode: ea1d5...1e6

Helt klart.. Det er bare misunnelige skapninger som synes aldersforskjell er galt😆 
Bullehurk er ekte ja og godkjent++.. Og andre kvinner og menn, som beskriver hvor hærlig alderforskjellen er👏
Ho Gerd 52? Hun sitter iallfall ikke på ordene, og har ofte en frisk kommentar..😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Her også 😊 Jeg er 6 år eldre enn kjæresten, men vi tenker ikke over aldersforskjellen 😊 

Han er så god, fin og snill 🥰 Han er tydelig på at det er bare meg han vil ha 😍 Beste forholdet jeg har vært i 🥰 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...