AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 Å... vi er nok flere skjønner du. Ikke så helt uvanlig lenger. Jeg havna til sengs med mora til en kompis (52) da jeg var 24. Det var helt fantastisk, og jeg har vært hekta på eldre/modne kvinner siden da. G 2 (Grannylover 2) Anonymkode: ea1d5...1e6 1
Snok1 Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80 Du er en klok ung mann. Modne kvinner har rett og slett bedre skills når det kommer til både sex og livet. Skulle ønske jeg skjønte det når jeg var på din alder! M50++ 2 1
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #5 Skrevet 27 minutter siden Trodde gamle damer ble tørre i musa på sine eldre dager? Overgangsalder og greier Anonymkode: 422a9...4d5
Gorgonzola Skrevet 19 minutter siden #6 Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 Eventuelt Bullehurk (som vel for lengst har avslørt seg som noen helt annen enn en voksen dame)😅 1
KaffekoppQueen Skrevet 17 minutter siden #7 Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trodde gamle damer ble tørre i musa på sine eldre dager? Overgangsalder og greier Anonymkode: 422a9...4d5 Du har en overraskelse i vente 😉 1
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #8 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80 Hvorfor liker du eldre kvinner? Anonymkode: ee08e...95d
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #9 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 😂 Anonymkode: 1674a...117 1
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #10 Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 Har han ikke kommentert? Jeg er bekymret. Not Anonymkode: f6df7...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå