AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #1 Skrevet 11. september 2025 Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #2 Skrevet 11. september 2025 Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 6 1 14
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #3 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 Å... vi er nok flere skjønner du. Ikke så helt uvanlig lenger. Jeg havna til sengs med mora til en kompis (52) da jeg var 24. Det var helt fantastisk, og jeg har vært hekta på eldre/modne kvinner siden da. G 2 (Grannylover 2) Anonymkode: ea1d5...1e6 2 3
Snok1 Skrevet 11. september 2025 #4 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80 Du er en klok ung mann. Modne kvinner har rett og slett bedre skills når det kommer til både sex og livet. Skulle ønske jeg skjønte det når jeg var på din alder! M50++ 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #5 Skrevet 11. september 2025 Trodde gamle damer ble tørre i musa på sine eldre dager? Overgangsalder og greier Anonymkode: 422a9...4d5 1
Gorgonzola Skrevet 11. september 2025 #6 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 Eventuelt Bullehurk (som vel for lengst har avslørt seg som noen helt annen enn en voksen dame)😅 5
KaffekoppQueen Skrevet 11. september 2025 #7 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trodde gamle damer ble tørre i musa på sine eldre dager? Overgangsalder og greier Anonymkode: 422a9...4d5 Du har en overraskelse i vente 😉 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #8 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80 Hvorfor liker du eldre kvinner? Anonymkode: ee08e...95d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #9 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 😂 Anonymkode: 1674a...117 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #10 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Over til Bamseklemmer om 3-2-1…. Anonymkode: 58e80...8a7 Har han ikke kommentert? Jeg er bekymret. Not Anonymkode: f6df7...892 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #11 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde gamle damer ble tørre i musa på sine eldre dager? Overgangsalder og greier Anonymkode: 422a9...4d5 Ts. Nope, så absolutt ikke tørre😊 Anonymkode: 7fea9...a80
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #12 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor liker du eldre kvinner? Anonymkode: ee08e...95d Har alltid likt eldre kvinner, blir tiltrukket og og likt eldre kvinner fra jeg ble voksen og seksuell aktiv. Liker de for sin erfaring, de er sensuelle, sexy og selvsikre. De vet hva de vil og ønsker og vet å gi uttrykk for det. Samtidig er de helt sykt deilige å gir utrolig deilig sex, jeg blir helt umettelig av det. Anonymkode: 7fea9...a80 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #13 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80 Hvordan kom dette i stand, tro? Anonymkode: ce729...905
Snok1 Skrevet 11. september 2025 #14 Skrevet 11. september 2025 KaffekoppQueen skrev (2 timer siden): Du har en overraskelse i vente 😉 En svært positiv overraskelse! 1
Mann57 Skrevet 11. september 2025 #15 Skrevet 11. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er mann 24 år, jeg liker kvinner som er mye eldre enn meg. Gjerne i 50-60 årene. Har ei elskerinne nå, hun er over 60. Vi har superbra seksuell match. Hun er utrolig kåt, mens jeg er selv superkåt og nymfoman. Andre som og har et crush for eldre kvinner? Anonymkode: 7fea9...a80 Ååå, skulle ønske jeg skjønte dette når jeg var så ung som du!😀 Det nærmeste jeg har vært var en gang på byen, jeg ca. 40 + Traff to venninner i slutten av 50 åra. Vi snakket hele kvelden, om sex og andre ting. Jeg var så kåt og det var hun ene av damene også, men hun blei nektet og bli med meg av venninner sin. Flere som har vært så nære...🙃🙂
AnonymBruker Skrevet 11. september 2025 #16 Skrevet 11. september 2025 Jeg har en bekjent som foretrekker kvinner over 60. Modne damer, kaller han de. Anonymkode: b96dd...9c0
Bamseklemmer Skrevet 12. september 2025 #17 Skrevet 12. september 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Å... vi er nok flere skjønner du. Ikke så helt uvanlig lenger. Jeg havna til sengs med mora til en kompis (52) da jeg var 24. Det var helt fantastisk, og jeg har vært hekta på eldre/modne kvinner siden da. G 2 (Grannylover 2) Anonymkode: ea1d5...1e6 Det stemmer det.. jeg er ikke alene😅 Og jeg takka F, for at det er flere som er som oss.. og eldre kvinner takka F, for at vi finnes.. Jeg ser mye morsomhet rundt brukernavnet mitt, men det er jo ikke min feil at de har vakuum i seksuell forståelse? Men men.. de utrykker jo bare sin misunnelse, på andres suksess i sexlivet, så de har det vel ikke så bra.. Bullehurk er ikke voksen tydeligvis, fordi hun nyter unge menn. Det er nok også en tydelig avsløring på vakuum og forståelse.. Til deg TS vil jeg si: Drit i de fordomsfulle, A4 som ikke har et snev av forståelse.. En stor innrømmelse fra en voksen kvinne: Sa at sexen føltes som omsorg.. og at iveren for å gi henne muligheten til nytelse, takkes helt opp til himmelen av glede❣️ Jeg regner med dette er gjensidig, for jeg kjenner meg igjen i fetishen aldersforskjell.. Til alle feigskiter og misunnelige skapninger, kom igjen da.. Forsvar hvorfor menn som oss, ikke skal glede og nyte voksne damer🫡
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #18 Skrevet 12. september 2025 Av ren nysgjerrighet. Er interessen kun seksuel tiltrekning eller blir dere også forelsket å ønsker forhold til eldre kvinner. Full pakke eller kun sex. Selv ser jeg ikke ut som min alder å alle yngre menn som flørter er tydeligvis ikke typen som dere, da de frikirke ut når de får vite alderen min. Ikke at det gjør noe for min del, da jeg aldri har vurdert disse yngre mennene som potensielle kandidater. Anonymkode: aba8b...98b 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #19 Skrevet 12. september 2025 Mann57 skrev (6 timer siden): Ååå, skulle ønske jeg skjønte dette når jeg var så ung som du!😀 Det nærmeste jeg har vært var en gang på byen, jeg ca. 40 + Traff to venninner i slutten av 50 åra. Vi snakket hele kvelden, om sex og andre ting. Jeg var så kåt og det var hun ene av damene også, men hun blei nektet og bli med meg av venninner sin. Flere som har vært så nære...🙃🙂 Føler meg superheldig, jeg har aldri hatt det deiligere og som setter pris på min kåthet, hun stopper ikke før jeg er nær utmattelse å det tar ofte noen timer. Anonymkode: 7fea9...a80 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2025 #20 Skrevet 12. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Av ren nysgjerrighet. Er interessen kun seksuel tiltrekning eller blir dere også forelsket å ønsker forhold til eldre kvinner. Full pakke eller kun sex. Selv ser jeg ikke ut som min alder å alle yngre menn som flørter er tydeligvis ikke typen som dere, da de frikirke ut når de får vite alderen min. Ikke at det gjør noe for min del, da jeg aldri har vurdert disse yngre mennene som potensielle kandidater. Anonymkode: aba8b...98b Hei. Ts. Så sterk sex vi har skaper forelskelse. Vi er sterkt seksuelt tiltrukket av henne og hun av meg. Vi snakker åpent om alt, fra det seksuelle til for eks den store aldersforskjellen. Den bryr vi oss ikke om, vi lever nå, nyter livet hver dag. Ville ikke vært et sekund uten henne å det vi gir hverandre. Hadde seksuell opplevelse med eldre kvinner da jeg var 21. Hun ene var 47, hun andre 54. Men det var bare for det seksuelle som varte noen hektiske måneder, før de syns jeg var for ung og fant mer jevnaldrende menn. Men dette åpnet min seksuelle verden, jeg fikk smaken på eldre kvinner. Hun jeg er sammen med nå, er mer enn bare det seksuelle, selv om hun gir meg ekstrem nytelse, trodde aldri jeg skulle oppleve sånne opplevelser, orgasmene er himmelske. Vi er forelsket og er kjærester. Vi lever nå, hvert sekund. Hun er svært aktiv, ung for alderen og svært sexy og tiltrekkende. Mine venner syns det var rart i starten, men syns det er kult nå. Mine foreldre er litt mer usikre, men akseptere oss, og sier det er jo mitt liv. De tenker barn og alt det der, men nå er hverken jeg eller min kjære opptatt av det. Det er oss. Anonymkode: 7fea9...a80 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå