Lynk Skrevet 13. september #21 Skrevet 13. september Hele tiden. Dessverre er henne hjemme ikke det……
erok Skrevet 13. september #22 Skrevet 13. september Cam03 skrev (23 minutter siden): Ja, det er helt nydelig. 🤩 Deilig og fingre en dame og se og høre at hun nyter 1
Cam03 Skrevet 13. september #23 Skrevet 13. september erok skrev (18 minutter siden): Deilig og fingre en dame og se og høre at hun nyter Kan si meg enig, bortsett fra at dama som nyter det er meg selv.
erok Skrevet 13. september #24 Skrevet 13. september Cam03 skrev (16 minutter siden): Kan si meg enig, bortsett fra at dama som nyter det er meg selv. Har det blitt noe kos idag da, her var det kos i dusjen
GullrankeAnna Skrevet 13. september #25 Skrevet 13. september K41, Absolutt hele tiden. Er så tent på sjefen, får ikke fred. Vi er begge gift, så jeg har ingen planer om å gjøre noe med det. Men jeg sitter kåt og irritert på jobb hele tiden. Er også kåt på mannen, og han har jeg sex med ca en gang i uka. Kunne vært mer 😊 2
Clusia Skrevet 18. september #26 Skrevet 18. september Gått og vært kåt i over en måned nå 😳 Litt slitsomt, men også utrolig deilig å kjenne på at jeg har lyst igjen etter lang tid uten 🤷♀️ Har onanert nærmest daglig og bare venter på en mulighet for å ha sex med samboeren 🫣 Er ikke bare bare når man har tenåring på naborommet, to hunder og min mor i hus for tiden 😒 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #27 Skrevet 18. september Nope. Heldigvis ikke. Glad jeg slipper Anonymkode: 5b39f...f61 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå