AnonymBruker Skrevet 14. september #41 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du hopper rett over den juridiske definisjonen og oppgaven. Så kan TS ha tre forlovere. Egentlig ti om hun vil - som har oppgaver gjennom dagen. Anonymkode: b6ff6...9e0 Men da er de ikke forlovere. De er hjelpemannskap. Anonymkode: 9ae8b...367 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #42 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forsåvidt enig i det, men det er ingen tiss i bestiser. Heller ikke i kjendiser eller fjortiser, i motsetning til hva mange tror Anonymkode: 9ae8b...367 Takk! Anonymkode: 9b3d5...625
AnonymBruker Skrevet 14. september #43 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men da er de ikke forlovere. De er hjelpemannskap. Anonymkode: 9ae8b...367 Nå skrev jeg "hvis du hopper over definisjonen"..... Anonymkode: b6ff6...9e0
AnonymBruker Skrevet 14. september #44 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå skrev jeg "hvis du hopper over definisjonen"..... Anonymkode: b6ff6...9e0 Ja, og «hvis du hopper over definisjonen» av brudgom kan du ha tre menn der oppe ved alteret også. Anonymkode: 9ae8b...367 1 1
Rosa Dartle Skrevet 14. september #45 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2025 den 14.57): Nummer 3 kommer til å forstå dersom du velger 1 eller 2. Nummer 2 kommer til å forstå dersom du velger søsteren din. Jeg ville valgt nummer 1. Anonymkode: 6a984...f93 Sånn gjorde jeg det også, og hadde de to andre muntlig.. Alle tre fikk forlovergave av meg.
AnonymBruker Skrevet 14. september #46 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, og «hvis du hopper over definisjonen» av brudgom kan du ha tre menn der oppe ved alteret også. Anonymkode: 9ae8b...367 Ja, er jo akkurat det jeg skriver... Hvorfor driver du og argumenterer mot meg, når vi argumenter for det samme i tråden? Anonymkode: b6ff6...9e0
Kygos Skrevet 14. september #47 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2025 den 14.09): Jeg og samboeren min holder på å planlegge bryllup. Vi skal ikke gifte oss før om et par år, men jeg har tenkt mye på hvem jeg skal velge som forlover, for jeg synes det er skikkelig vanskelig. Jeg har 3 alternativer: 1. Søsteren min. Jeg var forloveren hennes for noen år tilbake. Vi har alltid vært gode venner, men det er ikke henne jeg deler mine innerste tanker og følelser med. Hun er en som lett blir såret for ting, så er redd for å såre henne hvis hun ikke blir valgt. SØstra mi er veldig flink til å se detaljer, så er sikker på at hun hadde hjulpet meg mye med pynting og planlegging. 2. Barndomsvenninne. Vi er fortsatt gode venner, men vi møtes veldig sjeldent, og det er ikke henne jeg ringer hvis det er noe. Men, vi har ei lang historie, og hun kjenner meg veldig godt. Vi har vært igjennom mye sammen. Hun er ikke den jeg ville ha fått mest hjelp fra, fordi hun er en travel flerbarnsmor. Usikker på hvordan utdrikningslaget hadde blitt f.eks. Var forloveren hennes for noen år siden. 3. Ei venninne jeg fikk for 4-5 år siden, som jeg deler det aller meste med. Hun er den jeg ringer hvis det er noe, og vi kan snakke sammen om alt. Hun er også veldig gøyal og hjelpsom. Hun har ikke små barn, så har litt bedre tid til å hjelpe til. Hun er flink til å planlegge, og hadde vært en god hjelp. Er redd for å såre noen. Tror ikke nr 3 blir såret hvis jeg ikke velger henne, selv om det er egentlig hun jeg ønsker å ha. Vurderer eventuelt å ha 2 forlovere. Men, vet ikke hvem! Anonymkode: 5be39...e3a Høres nesten ut som du skal ansette en person de neste to årene. 2
Memorangen Skrevet 14. september #48 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det blir som å si «man kan ha to brudgommer». Hver part har EN forlover. Om man ønsker å drasse med flere voksne mennesker opp til alteret, må man gjerne det, men de er ikke forlovere. Anonymkode: 9ae8b...367 Nei det er ikke det samme.
Memorangen Skrevet 14. september #49 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du hopper rett over den juridiske definisjonen og oppgaven. Så kan TS ha tre forlovere. Egentlig ti om hun vil - som har oppgaver gjennom dagen. Anonymkode: b6ff6...9e0 Nettopp 😊
AnonymBruker Skrevet 14. september #50 Skrevet 14. september Memorangen skrev (3 timer siden): Nettopp 😊 Altså ikke juridiske forlovere. Men flere som hjelper til. Anonymkode: b6ff6...9e0
Memorangen Skrevet 14. september #51 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså ikke juridiske forlovere. Men flere som hjelper til. Anonymkode: b6ff6...9e0 Spiller vel null rolle.
AnonymBruker Skrevet 14. september #52 Skrevet 14. september Memorangen skrev (2 minutter siden): Spiller vel null rolle. Det er vi enige i. Man har en forlover. Men kan ha flere som hjelper til. Kalles bridesmades i US. Anonymkode: b6ff6...9e0
Sniff76 Skrevet 14. september #53 Skrevet 14. september (endret) Med hele to år til bryllupet, hadde jeg ventet et år til med å velge forlover. Tenk om det blir uvennskap eller noe skjer, som gjør at du angrer på valget. Endret 14. september av Sniff76
Memorangen Skrevet 14. september #54 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vi enige i. Man har en forlover. Men kan ha flere som hjelper til. Kalles bridesmades i US. Anonymkode: b6ff6...9e0 Nei jeg har vært i flere bryllup der det var to forlovere, ikke brudepiker. Helt vanlig Jeg var også forlover sammen med en venninne for flere år siden, mener vi skrev under på noe begge to? Vi var iallfall begge to forlovere, og ikke brudepiker.
AnonymBruker Skrevet 14. september #55 Skrevet 14. september Memorangen skrev (1 time siden): Nei jeg har vært i flere bryllup der det var to forlovere, ikke brudepiker. Helt vanlig Jeg var også forlover sammen med en venninne for flere år siden, mener vi skrev under på noe begge to? Vi var iallfall begge to forlovere, og ikke brudepiker. Så du signerte aldri forlovererklæringen i forkant av bryllupet? Da var du ikke forlover. Bare vitne og medhjelper. Anonymkode: b6ff6...9e0 1
Memorangen Skrevet 14. september #56 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så du signerte aldri forlovererklæringen i forkant av bryllupet? Da var du ikke forlover. Bare vitne og medhjelper. Anonymkode: b6ff6...9e0 Herregud skjerpings. Det er over 10 år siden, så husker ikke, men mener vi signerte på noe begge to. Vi signerte også begge på noe da de ble skilt. Vitne er noe annet.
AnonymBruker Skrevet 14. september #57 Skrevet 14. september Memorangen skrev (Akkurat nå): Herregud skjerpings. Det er over 10 år siden, så husker ikke, men mener vi signerte på noe begge to. Vi signerte også begge på noe da de ble skilt. Vitne er noe annet. Vitne-erklæringen i kirken. Det har ingenting med å være forlover å gjøre. Giftet meg for 20 år siden, så husker godt hvordan dette var. Forloveren signerte, og vi sendte inn papirene, inkludert forlovererklæring i forkant. Hvem som signerer i kirka er noe annet - vi brukte ansatte på ambassaden. Anonymkode: b6ff6...9e0 1
Memorangen Skrevet 14. september #58 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vitne-erklæringen i kirken. Det har ingenting med å være forlover å gjøre. Giftet meg for 20 år siden, så husker godt hvordan dette var. Forloveren signerte, og vi sendte inn papirene, inkludert forlovererklæring i forkant. Hvem som signerer i kirka er noe annet - vi brukte ansatte på ambassaden. Anonymkode: b6ff6...9e0 Ja vitne er noe annet. Vi var iallfall to forlovere.
AnonymBruker Skrevet 15. september #59 Skrevet 15. september Memorangen skrev (10 timer siden): Ja vitne er noe annet. Vi var iallfall to forlovere. Nei, dere var to vitner og brudepiker. Det er bare en som signerer forlovererklæringen. Og den signeres 2-3mnd før bryllupet, ikke i kirken. Anonymkode: b6ff6...9e0
Memorangen Skrevet 15. september #60 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, dere var to vitner og brudepiker. Det er bare en som signerer forlovererklæringen. Og den signeres 2-3mnd før bryllupet, ikke i kirken. Anonymkode: b6ff6...9e0 Nei vi var to forlovere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå