AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Kjæresten min er litt sjenert rundt alt som har med sex å gjøre. Jeg prøver å føle meg frem til hva som er ok, men skulle gjerne visst mer om ønsker og fantasier og delt mer selv. Det ideelle ville være å kunne snakke helt fritt om alt slikt. Noen som har erfaringer, tips eller gode råd på veien? 😊 Anonymkode: d49ee...e51
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Soft mann skrev (Akkurat nå): Er du mann? Vil gjerne ha råd fra begge kjønn, men nei, jeg er ikke mann. Anonymkode: d49ee...e51
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil gjerne ha råd fra begge kjønn, men nei, jeg er ikke mann. Anonymkode: d49ee...e51 Er du kvinne? Anonymkode: ae148...c27
Soft mann Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Ok. Sjenerte menn er ikke min spesialitet. Eg har aldri vert sjenert eller flau. når eg traff kjæresten på pubben en kveld, så snakket vi selvsagt litt og eg fekk tlfnr av henne. Eg ringte dagen etter og spurde om hun ville bli med på tur og bade. Ja hun ble med. Vi gjekk litt så skulle vi bade. Eg kledde meg naken og badet. Hun ble litt flau, men eg sette meg å vi snakket. men hvordan en dame skal snakke med en flau mann, det er litt vanskeligere
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du kvinne? Anonymkode: ae148...c27 🤪 så klart hun er kvinne når hun ikke er mann... for et teit spørsmål. og nei, ikke kom etter meg med trans og alt det der... Anonymkode: c0db3...f44
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Det er flere variabler her. 1. Han er en kåt og seksuell type, rikt indre liv, og mye fantasier, men mangler språk for det, og blir klein av sexprat? 2. Han er lavseksuell, og har ikke språk eller interesse av å snakke om noe, som han bryr seg lite om? 3. Han liker sex, og å gjøre det. Kan snakke om det, men skjønner ikke helt vitsen. Hvor vil du plassere typen? Anonymkode: 02d6f...125
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er flere variabler her. 1. Han er en kåt og seksuell type, rikt indre liv, og mye fantasier, men mangler språk for det, og blir klein av sexprat? 2. Han er lavseksuell, og har ikke språk eller interesse av å snakke om noe, som han bryr seg lite om? 3. Han liker sex, og å gjøre det. Kan snakke om det, men skjønner ikke helt vitsen. Hvor vil du plassere typen? Anonymkode: 02d6f...125 Godt spørsmål! Han er nok i kategori 1. Jeg mer enn aner at han har fantasier og ting han ønsker å prøve ut, og han er åpen om at han synes det er kleint å snakke om uten at han helt vet hvorfor. Anonymkode: d49ee...e51
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Ikke alle liker å snakke om det, så ikke press. Anonymkode: 6ea75...dbe 1
erok Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kjæresten min er litt sjenert rundt alt som har med sex å gjøre. Jeg prøver å føle meg frem til hva som er ok, men skulle gjerne visst mer om ønsker og fantasier og delt mer selv. Det ideelle ville være å kunne snakke helt fritt om alt slikt. Noen som har erfaringer, tips eller gode råd på veien? 😊 Anonymkode: d49ee...e51 Liker du selv og snakke om sex?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke alle liker å snakke om det, så ikke press. Anonymkode: 6ea75...dbe Ønsker ikke å presse ham i det hele tatt, er mest opptatt av at han skal vite helt sikkert at jeg vil ta imot alle ønsker og forslag med takk uansett om det er noe jeg vil gjøre selv eller ikke. Bygge opp den seksuelle selvtilliten hans, hvis du skjønner? erok skrev (1 minutt siden): Liker du selv og snakke om sex? Jeg er veldig frigjort ja, men vil ikke skremme ham vekk ved å være for på. Anonymkode: d49ee...e51
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Det er nok mye personlighet ute og går, men jeg tror det avhenger mye av om ens seksuelle utvikling var noe som ble delt med søsken og venner, eller gjennom tidlig debut. Hvis hele oppveksten går med til å holde alt for seg selv, så blir det ikke naturlig å plutselig snakke om det. Han kan også hatt traumatiske opplevelser, av at det han deler ikke blir holdt fortrolig. Fortell ham hvilke ord du liker å bruke, og ikke bli avtent om han sier noe "feil". Noen synes det ikke kan bli vulgært nok, men min erfaring er at selv seksuelt vokale kvinner, har ord de ikke liker. Fortell at du blir tent av å høre ting, og han tar det forhåpentligvis som en oppmuntring til mer. Anonymkode: 02d6f...125
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg er veldig frigjort ja, men vil ikke skremme ham vekk ved å være for på. Du er neppe født frigjort. Kan du si noe om hvordan du selv har blitt slik? Anonymkode: 02d6f...125
erok Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min er litt sjenert rundt alt som har med sex å gjøre. Jeg prøver å føle meg frem til hva som er ok, men skulle gjerne visst mer om ønsker og fantasier og delt mer selv. Det ideelle ville være å kunne snakke helt fritt om alt slikt. Noen som har erfaringer, tips eller gode råd på veien? 😊 Anonymkode: d49ee...e51 Hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Ville i alle fall vært åpen. Sørget for at det er et tema som kan snakkes om. Sørge for at du ikke er dømmende. Du bør være åpen om ditt behov og ønsker seksuelt også. Ikke at alt nødvendigvis må gjennomføres. Han skal selvfølgelig samtykke og ønske det selv. Men da vil du jo fort se etterhvert om behovene imøtekommes eller ikke. Har du et stort behov for sex og eksperimentering og han ønsker misjonær en gang i uken så kan dere være en dårlig match seksuelt. Du kan jo kommentere ting der hvor det er passende. «Jeg liker når du tar slik på rumpen min», «når du stryker meg på magen og nedover», «slik lidenskapelig sex tenner meg» (om dere ser det på film feks). Anonymkode: 3920b...ec4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er neppe født frigjort. Kan du si noe om hvordan du selv har blitt slik? Anonymkode: 02d6f...125 Hemninger og normer er det samfunnet som pålegger oss så vi er født frie. Anonymkode: 50aa8...542
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #17 Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hemninger og normer er det samfunnet som pålegger oss så vi er født frie. Anonymkode: 50aa8...542 Mennesker er forskjellige fra fødselen, ekstroversjon etc. Ts sier hun er frigjort, så jeg tenker jo at hun ikke alltid har snakket like fritt om sex. Hvis hun har gjort det, så er jeg fortsatt nysgjerrig på oppveksten. Anonymkode: 02d6f...125
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #18 Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mennesker er forskjellige fra fødselen, ekstroversjon etc. Ts sier hun er frigjort, så jeg tenker jo at hun ikke alltid har snakket like fritt om sex. Hvis hun har gjort det, så er jeg fortsatt nysgjerrig på oppveksten. Anonymkode: 02d6f...125 Jeg har snakket fritt om det meste. Får bare kjeft 😂 Så jeg har slutta å snakke 🤐 Anonymkode: 50aa8...542
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #19 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er nok mye personlighet ute og går, men jeg tror det avhenger mye av om ens seksuelle utvikling var noe som ble delt med søsken og venner, eller gjennom tidlig debut. Hvis hele oppveksten går med til å holde alt for seg selv, så blir det ikke naturlig å plutselig snakke om det. Han kan også hatt traumatiske opplevelser, av at det han deler ikke blir holdt fortrolig. Fortell ham hvilke ord du liker å bruke, og ikke bli avtent om han sier noe "feil". Noen synes det ikke kan bli vulgært nok, men min erfaring er at selv seksuelt vokale kvinner, har ord de ikke liker. Fortell at du blir tent av å høre ting, og han tar det forhåpentligvis som en oppmuntring til mer. Anonymkode: 02d6f...125 Jeg har vært inne på tanken om at han har negative erfaringer, særlig siden han er ekstremt åpen om alt annet. Jeg sier hva jeg liker og lager ganske mye lyd, og det blir i alle fall godt mottatt. 😊 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du er neppe født frigjort. Kan du si noe om hvordan du selv har blitt slik? Anonymkode: 02d6f...125 Med tid, tror jeg. Har generelt god selvtillit og har blitt veldig trygg på meg selv med årene. Tror jeg bare bestemte meg på et tidspunkt for at livet er for kort til å ikke nye de store gledene, som sex, og har bare fått god respons på det. Har nok vært heldig med forholdene mine også, og aldri følt meg fordømt. Er oppvokst med at det ikke ble snakket om sex og samliv hjemme. erok skrev (26 minutter siden): Hvor gamle er dere? I midten av 40-årene. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ville i alle fall vært åpen. Sørget for at det er et tema som kan snakkes om. Sørge for at du ikke er dømmende. Du bør være åpen om ditt behov og ønsker seksuelt også. Ikke at alt nødvendigvis må gjennomføres. Han skal selvfølgelig samtykke og ønske det selv. Men da vil du jo fort se etterhvert om behovene imøtekommes eller ikke. Har du et stort behov for sex og eksperimentering og han ønsker misjonær en gang i uken så kan dere være en dårlig match seksuelt. Du kan jo kommentere ting der hvor det er passende. «Jeg liker når du tar slik på rumpen min», «når du stryker meg på magen og nedover», «slik lidenskapelig sex tenner meg» (om dere ser det på film feks). Anonymkode: 3920b...ec4 Vi har god variasjon, og tar begge initiativ. Jeg merker at det er ting han har lyst til (og som vi gjør) som er litt mer uvanlig enn misjonær, det er mest derfor jeg tror at han har mer på lager som han brenner inne med. Og det ønsker jeg å vite mer om! Så langt er vi veldig kompatible, hvis ikke hadde det ikke fungert for meg nei. Det er muligens en kombinasjon av at det er uvant og noe med egen selvtillit. Han kan gi uttrykk for at det er godt at jeg er så usjenert og jeg merker at han liker å se på meg underveis, men lyset er bare på når stillingen tilsier at jeg ikke kan se på ham samtidig. Godt tips. Skal prøves allerede i kveld! Anonymkode: d49ee...e51
erok Skrevet 39 minutter siden #20 Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har snakket fritt om det meste. Får bare kjeft 😂 Så jeg har slutta å snakke 🤐 Anonymkode: 50aa8...542 Har du snakket fritt om sex med han da om hva du liker og fantasier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå