Gå til innhold

Hvor lenge varte din lengste ff relasjon og hvorfor ble det avsluttet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriv gjerne om dette var en relasjon der dere var ekslusive eller ikke.

Anonymkode: 1d992...508

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

30 år med av og på innimellom forhold. Man er jo selvsagt ikke eksklusiv med en FF 🤣

Anonymkode: be67f...a5c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Varte noen år. Ble gravid og han var totalt drittsekk.

Anonymkode: 7ba04...dbc

AnonymBruker
Skrevet

Begynte for 9 mnd siden og er pågående fortsatt  

Anonymkode: 3ddcc...94f

AnonymBruker
Skrevet

Ca et års tid. Avsluttet fordi jeg mistet interessen. Jeg mister alltid interessen for å ha sex med samme dama når det har gått en tid. Jeg drives av nysjerrigheten og spenningen ved noe nytt. Når den forsvinner, så forsvinner også lysten. Hvor sexy dama er og hvor bra sexen er, er irrelevant.

Anonymkode: 1866a...f40

AnonymBruker
Skrevet

3 år.
hun ble ferdig på uni og trengte vist ikke en plass å få gratis mat lenger.
Utnyttet tydeligvis at jeg alltid lagde mat til henne når hun var på besøk.

Anonymkode: e6d1b...e61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ca et års tid. Avsluttet fordi jeg mistet interessen. Jeg mister alltid interessen for å ha sex med samme dama når det har gått en tid. Jeg drives av nysjerrigheten og spenningen ved noe nytt. Når den forsvinner, så forsvinner også lysten. Hvor sexy dama er og hvor bra sexen er, er irrelevant.

Evig singel?

Anonymkode: ff119...10b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

3 år.
hun ble ferdig på uni og trengte vist ikke en plass å få gratis mat lenger.
Utnyttet tydeligvis at jeg alltid lagde mat til henne når hun var på besøk.

Anonymkode: e6d1b...e61

Tre år var lenge...

Er ikke det litt uvanlig?

Du virker litt bitter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Evig singel?

Njaaa. Er jo ikke nødvendig vis singel selvom jeg mister seksuell interesse.

Men ja, det blir jo ikke de lengste forholdene, samtidig ønsker jeg jo ikke nødvendigvis kjæreste heller 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Njaaa. Er jo ikke nødvendig vis singel selvom jeg mister seksuell interesse.

Men ja, det blir jo ikke de lengste forholdene, samtidig ønsker jeg jo ikke nødvendigvis kjæreste heller 😊

Hvor lange forhold?

Alle må gjøre det som er best for en selv.

Seksuell interesse kan komme og gå.

Er det lange perioder der du opplever at du mister interessen?

Er det noe spesielt som utløser det, eller blir du bare veldig raskt lei?

Jeg spør av nysgjerrighet. Ikke for å dømme.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

9 år, selfølgelig ikke eksklusive!  Slutt pga at jeg fikk meg kjæreste. 

Anonymkode: 5bf86...78f

AnonymBruker
Skrevet

Snart et år, men nå begynner det å dabbe av. Har vært litt turbulent til tider. Vi er venner også, i samme miljø. Jeg sa stopp en gang, men vi har det med å alltid komme sammen igjen. Jeg syns fortsatt han er ekstremt hot, dessverre, hadde håpet det skulle gå over. Men jeg er fortsatt tiltrukket selv om jeg vet han ikke er bra for meg. Ville aldri blitt sammen med ham, fornuftsmessig, men kroppen har en annen logikk - eller rettere sagt totalt mangel på logikk.
Nå tror jeg jeg er i ferd med å finne en jeg kanskje vil bli interessert i som noe mer, det er nok eneste måten å få ham helt ut av systemet mitt.
Jeg hadde ikke trodd en FF skulle bli så komplisert og vil nok ikke ha det igjen på den måten. Jeg blir for knytta og glad i folk, selv når de lover deg ingenting og er uansvarlige og har null kjærestekvaliteter.

Anonymkode: 4bb2c...877

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lange forhold?

Alle må gjøre det som er best for en selv.

Seksuell interesse kan komme og gå.

Er det lange perioder der du opplever at du mister interessen?

Er det noe spesielt som utløser det, eller blir du bare veldig raskt lei?

Jeg spør av nysgjerrighet. Ikke for å dømme.

Typisk er et års tid. Sist kjæreste jeg hadde var en god del lenger, men det har ikke vært det vanlige. De svært få gangene vi hadde sex siste året, var de 2-3 gangene hun tok initiativ.

Altså jeg går ikke rundt og har lyst på sex med nye mennesker hele tiden. Tror jeg ikke jeg oftere en andre møter noen jeg liker. Men om den jeg møter blir en kjæreste eller en ren «ff» relasjon, så mister jeg interessen uansett etter noe tid. Jeg kan fortsatt være ekstremt glad i vedkommende og kun ønske hennes beste, men min interesse for sex med henne blir borte.

Tror bare jeg raskt blir lei. Som nevnt, så er det nysgjerrigheten og spenningen med det å lære å kjenne et nytt menneske seksuelt som er den største driveren for mitt tenningsmønster. Denne spenningen og nysgjerrigheten dør naturligvis ut ettersom tiden går og man har hatt sex en del ganger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Typisk er et års tid. Sist kjæreste jeg hadde var en god del lenger, men det har ikke vært det vanlige. De svært få gangene vi hadde sex siste året, var de 2-3 gangene hun tok initiativ.

Altså jeg går ikke rundt og har lyst på sex med nye mennesker hele tiden. Tror jeg ikke jeg oftere en andre møter noen jeg liker. Men om den jeg møter blir en kjæreste eller en ren «ff» relasjon, så mister jeg interessen uansett etter noe tid. Jeg kan fortsatt være ekstremt glad i vedkommende og kun ønske hennes beste, men min interesse for sex med henne blir borte.

Tror bare jeg raskt blir lei. Som nevnt, så er det nysgjerrigheten og spenningen med det å lære å kjenne et nytt menneske seksuelt som er den største driveren for mitt tenningsmønster. Denne spenningen og nysgjerrigheten dør naturligvis ut ettersom tiden går og man har hatt sex en del ganger.

Det er vel ikke egentlig så uvanlig, det er jo gjerne den tiden den første forelskelsen holder og. Så må man velge deretter om man vil jobbe med forholdet og sexen i det, eller gå videre.

Skrevet

Det varte den halvtimen han var hos meg.

Jeg fant fort ut at FF ikke er noe for meg, og at jeg foretrekker monogam sex i en trygg og langvarig relasjon.

Synd, skulle virkelig ønske det fungerte, men det føltes feil

Anonymkode: 282ea...5dc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ti år. Ble slutt pga løgn. 

Selvfølgelig ikke ekslusive.

Den jeg har nå er kun halvparten så langt, men med den kjemien tror jeg vi varer "livet ut"..

Anonymkode: b08da...b9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det varte den halvtimen han var hos meg.

Jeg fant fort ut at FF ikke er noe for meg, og at jeg foretrekker monogam sex i en trygg og langvarig relasjon.

Synd, skulle virkelig ønske det fungerte, men det føltes feil

Anonymkode: 282ea...5dc

Jeg syns i grunn ikke det er noe å trakte etter. Jeg trodde også det skulle være praktisk, og lenge var vi også monogame, så det var så kjekt å ikke bry seg om kjønnssykdommer. Men man skaper en nærhet når man ligger sammen hver uke i nesten et år og det skapte en tomhet i meg. Så selv om jeg ikke vil ha ham som kjæreste, er det trist å oppleve at noen ikke vil ha deg. 
JEg kan ha noen ONS, men aldri FF igjen.

Skrevet

23 år. Vi var ikke eksklusive, så ble vi eksklusive, og så ble vi gift. Det er vi fremdeles. 

Vi var i starten fullstendig enige om at dette kun skulle være sex. 😅

Anonymkode: 8014a...1f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Altså jeg går ikke rundt og har lyst på sex med nye mennesker hele tiden.

Det trodde jeg ikke heller, bare for å presisere det 👆

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tror jeg ikke jeg oftere en andre møter noen jeg liker. Men om den jeg møter blir en kjæreste eller en ren «ff» relasjon, så mister jeg interessen uansett etter noe tid. Jeg kan fortsatt være ekstremt glad i vedkommende og kun ønske hennes beste, men min interesse for sex med henne blir borte.

Er det ikke slitsomt med nye mennesker hele tiden?

Har det alltid vært slik for deg med tanke på relasjoner innenfor sex eller kjærlighet? 

Sier ikke at det er noe galt i det. Jeg bare lurer merker jeg.

Kan forstå veldig godt at det kan være spennende med nye mennesker. 

Skrevet

Rundt fire år. Var ikke eksklusive men endte alltid tilbake hos hverandre og hadde mye sex, type 5-8 ganger i uken selvom vi innimellom hadde sex med andre. Han var drømmemannen sexmessig men ikke personlighetsmessig så etter hvert som jeg ble eldre innså jeg at jeg savnet et skikkelig forhold med en som var glad i meg som den jeg var og ikke fordi seven er uvanlig god. Møtte samboeren min mens vi enda var ff. Tre uker etter jeg var på første date med nåværende samboer hadde vi sex en siste gang før jeg sa at jeg ville avslutte relasjonen. 
Savner innimellom den helt sinnsykt gode kjemien vi hadde i sengen, men sex er ikke alt og hverdagen består av noe helt annet for min del nå. 

Anonymkode: 1200e...090

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...