AnonymBruker Skrevet 11. september #21 Skrevet 11. september Jeg er visst intens i senga. Føler alt intenst eller i livet også. Sterke følelser, sterk innlevelsesevne. Så da er jo sex også intenst. Er ikke noe spes "teknisk" god eller avansert, bare veldig ...med? Anonymkode: c806c...5c5
AnonymBruker Skrevet 11. september #22 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er visst intens i senga. Føler alt intenst eller i livet også. Sterke følelser, sterk innlevelsesevne. Så da er jo sex også intenst. Er ikke noe spes "teknisk" god eller avansert, bare veldig ...med? Anonymkode: c806c...5c5 En sterk innlevelsesevne er bare positivt. Anonymkode: 7f329...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #23 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann som ikke er opptatt av egen nytelse er uinteressant for meg kjenner jeg. Jeg elsker å gi han nytelse. Har aldri hørt om en mann som deg før. Tror du må være "One of a kind". Anonymkode: 7f329...ba3 Og jeg hadde ikke funket optimalt med en dame som trengte at jeg var opptatt av egen nytelse🤷🏼♂️. Som sagt, trenger en som er «egoist» og liker å bare «motta». Kona syntes hun er heldig og har funnet gull, som hun sier, så det viktigste er jo å være med en som er kompatibel, uansett hvordan tenningsmønster man har. Du kunne ikke «gitt nytelse» heller til en med mitt tenningsmønster. Utover en massasje eller klødd meg på ryggen liksom. Å motta en blow job f.eks. gjør bare at jeg begynner å tenke på helt andre ting og mister tenningen med en gang. Det er helt uinteressant. Tja. «one of a kind» vet jeg nå ikke, men sikkert langt i fra det vanligste ja. Så sjansen for at menn du møter liker at du er aktiv og «gir nytelse» er sikkert veldig høy🤷🏼♂️ Anonymkode: 51c74...121
AnonymBruker Skrevet 11. september #24 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Og jeg hadde ikke funket optimalt med en dame som trengte at jeg var opptatt av egen nytelse🤷🏼♂️. Som sagt, trenger en som er «egoist» og liker å bare «motta». Kona syntes hun er heldig og har funnet gull, som hun sier, så det viktigste er jo å være med en som er kompatibel, uansett hvordan tenningsmønster man har. Du kunne ikke «gitt nytelse» heller til en med mitt tenningsmønster. Utover en massasje eller klødd meg på ryggen liksom. Å motta en blow job f.eks. gjør bare at jeg begynner å tenke på helt andre ting og mister tenningen med en gang. Det er helt uinteressant. Tja. «one of a kind» vet jeg nå ikke, men sikkert langt i fra det vanligste ja. Så sjansen for at menn du møter liker at du er aktiv og «gir nytelse» er sikkert veldig høy🤷🏼♂️ Anonymkode: 51c74...121 Klødd på ryggen? 😂 Jeg er nok litt håpløs på det området der er jeg redd 😆 Så bra dere er fornøyde. Det er jo det aller aller viktigste 🙌 Anonymkode: 7f329...ba3
AnonymBruker Skrevet 11. september #25 Skrevet 11. september De verste er vel de som går rundt å tror de er gode i senga, de er som regel låst i et mønster. For å være god i sengen, så må en lese partneren, være nysgjerrig på hva han liker, og være like glad i å gi som å få. Må også virkelig vise at du nyter og vil ha han Anonymkode: b516c...2e0 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september #26 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun må være delaktig og vise at hun nyter. Og slippe seg løs, det å slippe seg løs går mer på en mental tilstand heller enn at man gjør noe spesielt. Og - dette er viktig - hun MÅ ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Hun skal selv være i førersetet for å få orgasme, på dette punktet feiler damer som er dårlige i senga. De som blir sinte for dette er de som er egoistiske og dårlige. Og bare vent, de dukker opp når dette blir tatt opp på KG... Anonymkode: b7ec1...466 Vurdert å starte som klarsynt? De dukket opp Anonymkode: 290ad...a86 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #27 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun må være delaktig og vise at hun nyter. Og slippe seg løs, det å slippe seg løs går mer på en mental tilstand heller enn at man gjør noe spesielt. Og - dette er viktig - hun MÅ ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Hun skal selv være i førersetet for å få orgasme, på dette punktet feiler damer som er dårlige i senga. De som blir sinte for dette er de som er egoistiske og dårlige. Og bare vent, de dukker opp når dette blir tatt opp på KG... Anonymkode: b7ec1...466 Det siste der er viktig, ja. Anonymkode: e460b...a27 1
Bamseklemmer Skrevet 12. september #29 Skrevet 12. september (endret) Hvis en kvinne ikke er god i senga.. Hvorfor ikke gjøre henne god?🫡 "En kvinne må være sånn og sånn, ellers er hun en dårlig elsker" Det beviser at menn er lite behjelpelig, samarbeidsvillig og en smule tett i pappen.. En kvinne trenger ikke å ha så mye erfaring, og heller ingen dårlig samvittighet pga. det. Hun kan forvandles til verdens beste elsker på et blunk, men det kommer av innstillingen til menn. Evaluering på kosepute-samtalen etter sex.. er derfor viktig, da øker vi nytelsen i sexen til neste gang. Fellesnevneren for sex.. er følelser begge veier, da gir man ikke opp håpet🥰 Endret 12. september av Bamseklemmer Ikke noe vesentlig 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #30 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva hvis hun ikke klarer å få orgasme. Er det turn off for en mann? Anonymkode: 4d899...63e For min del så er det turn-off visst damen ikke klarer å få orgasme. Det har sammenheng med at jeg liker å se en kvinne nyte sex, og det ultimate er når de oppnår orgasme. Derfor vil jeg aldri at en kvinne skal ha pliktsex heller, det gir meg ingenting, visst ikke kvinnen også nyter sexen. Sex er et samspill hvor begge skal gjøre det deilig for hverandre, og begge skal ha felles nytelse av det. Anonymkode: 43141...fb0
AnonymBruker Skrevet 12. september #31 Skrevet 12. september Få vekk skamfølelsen og slippe seg løs er en god start. Tror desverre altfor mange kvinner bærer på for mye skam til å klare det. Anonymkode: 3d823...425
AnonymBruker Skrevet 12. september #32 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 time siden): For min del så er det turn-off visst damen ikke klarer å få orgasme. Det har sammenheng med at jeg liker å se en kvinne nyte sex, og det ultimate er når de oppnår orgasme. Derfor vil jeg aldri at en kvinne skal ha pliktsex heller, det gir meg ingenting, visst ikke kvinnen også nyter sexen. Sex er et samspill hvor begge skal gjøre det deilig for hverandre, og begge skal ha felles nytelse av det. Anonymkode: 43141...fb0 Orgasmepress eller press av noe slag hører ikke hjemme i sengehalmen. Ikke rart andre mennesker får prestasjonsangst og komplekser. Anonymkode: 7f329...ba3 6
AnonymBruker Skrevet 12. september #33 Skrevet 12. september At hun ikkje bare tar i mot, slipper seg løs, viser att hun nyter, sier foreksempel "hardere! " om hun vil ha det hardere ikkje være så rett for å si fra. Si nøyaktig hvordan hun liker å bli stimulert på klinten osv Anonymkode: a3041...602
AnonymBruker Skrevet 12. september #34 Skrevet 12. september Edru - berusa og kåte jenter er tacky. Anonymkode: 68375...192 2
AnonymBruker Skrevet 12. september #35 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): At hun ikkje bare tar i mot, slipper seg løs, viser att hun nyter, sier foreksempel "hardere! " om hun vil ha det hardere ikkje være så rett for å si fra. Si nøyaktig hvordan hun liker å bli stimulert på klinten osv Anonymkode: a3041...602 Å si det nøyaktig er ikke så lett... Da tenker jeg det er bedre at hun heller viser hva hun gjør, så kan han observere og prøve selv etterpå. Så må han lære seg å følge med på hennes signaler. Det er ofte en god pekepinn. Anonymkode: 7f329...ba3
AnonymBruker Skrevet 12. september #36 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det selvsikkerhet? Anonymkode: 4d899...63e Selvsikkerhet, og at hun tør/vil slippe seg løs. Må ikke være redd for søl og gris. Tilbakeholdenhet og forsiktighet er litt turn-off for meg. Anonymkode: 70b15...6fc
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober #37 Skrevet 16. oktober Jeg følger IRINA PIVTSAIKINA på instagram: @libdo.usa @libdo.eurasia @libdo.world Hun trener underlivet på en helt spesiell måte, noe som gjør at alle kvinner blir til et råskinn i senga. Teknikken kan med fordel også menn lære mye av.. det tror jeg mange kvinner har satt pris på😅
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #38 Skrevet 16. oktober Bamseklemmer skrev (54 minutter siden): Jeg følger IRINA PIVTSAIKINA på instagram: @libdo.usa @libdo.eurasia @libdo.world Hun trener underlivet på en helt spesiell måte, noe som gjør at alle kvinner blir til et råskinn i senga. Teknikken kan med fordel også menn lære mye av.. det tror jeg mange kvinner har satt pris på😅 Får jeg spørre deg om noe personlig, Bamseklemmer, siden du skriver enormt mye på seksualforumet i mange forskjellige tråder: Har du en fetisj, eller hvor gammel er du? Anonymkode: ad8ea...2d9 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #39 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 11.9.2025 den 14.25): Og - dette er viktig - hun MÅ ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Hun skal selv være i førersetet for å få orgasme, på dette punktet feiler damer som er dårlige i senga. De som blir sinte for dette er de som er egoistiske og dårlige. Og bare vent, de dukker opp når dette blir tatt opp på KG... 100% korrekt!, 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymkode: 6da9f...06d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #40 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 11.9.2025 den 14.25): Hun må være delaktig og vise at hun nyter. Og slippe seg løs, det å slippe seg løs går mer på en mental tilstand heller enn at man gjør noe spesielt. Og - dette er viktig - hun MÅ ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Hun skal selv være i førersetet for å få orgasme, på dette punktet feiler damer som er dårlige i senga. De som blir sinte for dette er de som er egoistiske og dårlige. Og bare vent, de dukker opp når dette blir tatt opp på KG... Anonymkode: b7ec1...466 Synes det er hårreisende å lese at du tar på deg definisjonsmakten over dette. En kvinne som stresser med orgasme nyter ikke sin egen kropp eller sex. Det gjør henne ikke godt. Hun er ikke der for å booste ditt ego. Da har du et ganske stort problem om du tenker slik, og det er oppskriften på å ødelegge kvinners seksualitet. En kvinne som er trygg og selvsikker stresser ikke. Sex er ikke noe kappløp 😂 Det er velvære og nytelse. Hun kan være god i senga selv om hun ikke får orgasme. Mange kvinner sier at nærheten er viktigst for dem. En mann er god i senga etter min mening når han har skjønt at sex er gøy, godt og nytelse. Anonymkode: 7f329...ba3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå