Gå til innhold

Hva er det som gjør en kvinne god i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det selvsikkerhet? 

Anonymkode: 4d899...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsikkerhet, lyst og en partner som er like på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glidekrem og et pent smil?

Anonymkode: 06c7f...0ce

Skrevet

At hun føler seg trygg og attraktiv. Dermed kunne slippe lidenskapen helt løs.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er det selvsikkerhet? 

Ei som vet hva hun vil ha, og tar styringen.. alle jeg har hatt sex tente ekstremt når jeg valgte stilling og tok litt kontroll. 

Anonymkode: 7afd1...73f

AnonymBruker
Skrevet

Hun må være delaktig og vise at hun nyter. Og slippe seg løs, det å slippe seg løs går mer på en mental tilstand heller enn at man gjør noe spesielt.

Og - dette er viktig - hun MÅ ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Hun skal selv være i førersetet for å få orgasme, på dette punktet feiler damer som er dårlige i senga. De som blir sinte for dette er de som er egoistiske og dårlige. Og bare vent, de dukker opp når dette blir tatt opp på KG...

Anonymkode: b7ec1...466

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun må være delaktig og vise at hun nyter. Og slippe seg løs, det å slippe seg løs går mer på en mental tilstand heller enn at man gjør noe spesielt.

Og - dette er viktig - hun MÅ ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Hun skal selv være i førersetet for å få orgasme, på dette punktet feiler damer som er dårlige i senga. De som blir sinte for dette er de som er egoistiske og dårlige. Og bare vent, de dukker opp når dette blir tatt opp på KG...

Hva hvis hun ikke klarer å få orgasme. Er det turn off for en mann? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Å nyte sex og hverandre er viktig.

Alt det andre du har skrevet er sprøyt.

Si meg..

Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: 7f329...ba3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At hun nyter og er aktiv.
Ikke bare ligger der og tar i mot.

Anonymkode: 8eb22...94c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva hvis hun ikke klarer å få orgasme. Er det turn off for en mann? 

Det er ikke noe problem for meg i allefall

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alt det andre du har skrevet er sprøyt.

Si meg..

Hvor gammel er du egentlig?

Der er vi i gang ja... Tok ikke lang tid gitt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Og - dette er viktig - hun MÅ ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Hun skal selv være i førersetet for å få orgasme

Denne var uklar for meg - tenker du at hun skal gi seg selv orgasme uavhengig av deg, eller at hun skal vise/fortelle deg hva hun liker at du gjør for å hjelpe henne til å oppnå orgasme?

Anonymkode: 29893...5cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er ikke noe problem for meg i allefall

Der er vi i gang ja... Tok ikke lang tid gitt

Jeg er opptatt av å fremme kvinners seksualitet. Ikke ødelegge den. 

At kvinner tar ansvar for sin egen orgasme kan være positivt. Å forlange at hun skal det er ikke lurt. 

Sex er en aktivitet man kan nyte og ha det gøy.

Ligger fokuset der så tror jeg det er det beste. Tålmodighet er viktig. 

Å legge for mye press, og gjøre sex om til en prestasjonskonkurranse er ikke bra. 

Sex er ikke en konkurranse. Det er et samarbeid om felles nytelse. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hun må være engasjert og lydig.

Og lett. Akkurat det der er litt vanskelig å forklare, og har i og for seg ingen ting med kroppsvekt å gjøre. Litt på samme måte som når man danser, noen kvinner er tunge til umulige å føre - uten at man kan koble det på om de er tjukke, tynne, lange, korte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne var uklar for meg - tenker du at hun skal gi seg selv orgasme uavhengig av deg, eller at hun skal vise/fortelle deg hva hun liker at du gjør for å hjelpe henne til å oppnå orgasme?

Anonymkode: 29893...5cb

Tydligvis en egoist som skrev! Partner bør virkelig ha fokus og vite hvordan han best mulig kan tilfredstille og gi kvinnen sin orgasme! Hun skal ikke måtte gjøre det hver gang! Hva med blowjob og annet? Skjerpings!

Anonymkode: 8f745...c12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ei som vet hva hun vil ha, og tar styringen.. alle jeg har hatt sex tente ekstremt når jeg valgte stilling og tok litt kontroll. 

Anonymkode: 7afd1...73f

Som er stikk motsatt av hva jeg tenner på😆

Den beste sexen har jeg med damer som er egoistiske i den forstand at de trives med bare å nyte. En som ikke har behov for å gjøre alt mulig med meg. Jeg er ikke interessert i å bli sugd etc. jeg liker best mer «passiv» partner som er helt komfortabel seksuelt og som klarer å 100% ta i mot og nyte det jeg gjør.

Anonymkode: 51c74...121

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som er stikk motsatt av hva jeg tenner på😆

Den beste sexen har jeg med damer som er egoistiske i den forstand at de trives med bare å nyte. En som ikke har behov for å gjøre alt mulig med meg. Jeg er ikke interessert i å bli sugd etc. jeg liker best mer «passiv» partner som er helt komfortabel seksuelt og som klarer å 100% ta i mot og nyte det jeg gjør.

🥱

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex er ikke en konkurranse. Det er et samarbeid om felles nytelse. 

Hennes nytelse er min nytelse. Jeg er ikke interessert i noen blow job etc.

Jeg er happy med å avslutte sex uten egen orgasme om partner er tilfredstilt og «ferdig». Å fortsette å ha sex «for min skyld» er uinteressant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...