Anonym6789 Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg liker ikke smaken og konsistensen på gels, og har tidligere spist vingummi på lengre løpeturer (12 km +). Kjenner at det ofte har gjort meg litt kvalm, mulig fordi jeg ikke syns søtt er så fristende under trening 😅 Hva inntar dere av næring, dere som ikke spiser gels?
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Anonym6789 skrev (9 minutter siden): Jeg liker ikke smaken og konsistensen på gels, og har tidligere spist vingummi på lengre løpeturer (12 km +). Kjenner at det ofte har gjort meg litt kvalm, mulig fordi jeg ikke syns søtt er så fristende under trening 😅 Hva inntar dere av næring, dere som ikke spiser gels? Må du spise på såpass korte turer da? Anonymkode: 98425...eb9
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må du spise på såpass korte turer da? Anonymkode: 98425...eb9 Kort tur på 12 +, så potensielt maraton eller lignende? Jeg har brukt tørket mango, usikker om det er like effektivt gel. Anonymkode: 4c33a...ed4 1
Anonym6789 Skrevet 2 timer siden Forfatter #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Må du spise på såpass korte turer da? Anonymkode: 98425...eb9 Jeg MÅ sikkert ikke det, men på 15-21km inntar jeg noe næring ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå