AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Barnet mitt ble født for 4 år siden, men vi fikk ikke noen sånn lapp med klokkeslett og vekt. Jeg vil gjerne vite nøyaktig klokkeslett, og jeg og pappaen husker forskjellig. Går det an å kontakte sykehuset og spørre om dette? Hvor evt finner jeg det? Anonymkode: 9566f...37b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Du finner det inne på helsenorge. Anonymkode: 746ed...435 8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Står på helsenorge.no Anonymkode: 6eb4c...9b8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du finner det inne på helsenorge. Anonymkode: 746ed...435 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Står på helsenorge.no Anonymkode: 6eb4c...9b8 Hvordan finner jeg det? Kommer 0 treff når jeg søker på journal eller dokumenter Anonymkode: 9566f...37b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan finner jeg det? Kommer 0 treff når jeg søker på journal eller dokumenter Anonymkode: 9566f...37b Helseregistre-> medisinsk fødselsregiser -> se detaljer Velg at du representerer barnet før du begynner Anonymkode: 6eb4c...9b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helseregistre-> medisinsk fødselsregiser -> se detaljer Velg at du representerer barnet før du begynner Anonymkode: 6eb4c...9b8 Der fant jeg det ja! Takk skal du ha! Anonymkode: 9566f...37b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Mitt barn ble født i dag klokken 22:20, og det ble skrevet i journalen om fødselen/barnet Anonymkode: f6796...6f2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mitt barn ble født i dag klokken 22:20, og det ble skrevet i journalen om fødselen/barnet Anonymkode: f6796...6f2 I dag? Klokken har ikke vært 22:20 i dag ennå Anonymkode: b35aa...038 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I dag? Klokken har ikke vært 22:20 i dag ennå Anonymkode: b35aa...038 Hehe, det er nok ment på dagens dato! Anonymkode: 8dab9...ab1
Million Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I dag? Klokken har ikke vært 22:20 i dag ennå Anonymkode: b35aa...038 Hun skriver i hovedinnlegget at barnet ble født for fire år siden, så det er vel "i dag", dvs 11/9 hun mener, ikke akkurat året.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Million skrev (3 minutter siden): Hun skriver i hovedinnlegget at barnet ble født for fire år siden, så det er vel "i dag", dvs 11/9 hun mener, ikke akkurat året. Ts har en annen anonymkode. Anonymkode: 8dab9...ab1 2
Million Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts har en annen anonymkode. Anonymkode: 8dab9...ab1 OK, da er vi flere som surrer Spaserer ut av tråden.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Der fant jeg det ja! Takk skal du ha! Anonymkode: 9566f...37b Bare hyggelig Anonymkode: 6eb4c...9b8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Bare et lite obs: det er ikke alltid det er samme tall som står på Helsenorge som det som blir oppgitt ved fødsel. For min yngste avviker det 10 gram på fødselsvekten. (Han veide 900 gram, så 10 gram fra eller til er faktisk litt..) Anonymkode: 64992...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå