AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:08 #1 Skrevet torsdag kl. 09:08 Jeg har endelig skjønt det, jeg er stygg. Det er grunnen til at slemme pene menn utnytter meg og behandler meg dårlig. Har alltid hatt lyst til å være pen og en stund innbilte jeg meg at jeg var, men har nå skjønt at jeg er bare uattraktiv. Hva gjør jeg med den informasjonen egentlig? Må vel bli komfortabel med et liv som lite attraktiv. Takke nei til alle menn jeg skulle like? Anonymkode: 0c900...a8d 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:11 #2 Skrevet torsdag kl. 09:11 Du blir ikke utnyttet fordi du er stygg, du blir utnyttet fordi du har dårlig selvfølelse. Anonymkode: d340f...fe7 25 21
Soft mann Skrevet torsdag kl. 09:13 #3 Skrevet torsdag kl. 09:13 Slik har alle vi som ikke er attraktive det😉 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:15 #4 Skrevet torsdag kl. 09:15 Du begynner med å jobbe med deg selv. Du blir utnyttet fordi du har dårlig selvtillit Anonymkode: 89a61...a64 3 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:19 #5 Skrevet torsdag kl. 09:19 Alle er fine, på sin måte. Anonymkode: 01831...06f 4 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:21 #6 Skrevet torsdag kl. 09:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du begynner med å jobbe med deg selv. Du blir utnyttet fordi du har dårlig selvtillit Anonymkode: 89a61...a64 Kanskje. Men min forrige parasitt fortalte meg at jeg er inbildsk, og lo av meg når jeg sa jeg syns jeg var over gjennomsnittet. Jeg har sett meg selv utenifra nå, ja jeg er stygg lavere enn gjennomsnittet. Kanskje 2 av 10. Blir vel alene resten av mitt liv. Det er helt ok. Bedre enn å ha parasitter. Anonymkode: 0c900...a8d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:25 #7 Skrevet torsdag kl. 09:25 Du blir iallfall ikke penere av å snakke deg selv ned. Kjenner mange mindre pene som er sammen med objektivt sett kjekke menn så du er sjanseløs. Med personlighet og godt humør kommer man langt. Anonymkode: da0e0...bee 2 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:25 #8 Skrevet torsdag kl. 09:25 Det var faktisk en realisasjon jeg også har kommet til. Ikke stygg, men en 4/10 vil jeg tro, så under snitte kan man si! Men mann og barn ble det uansett, jeg har heldigvis en liten dose traumer som har gjort meg morsom og et skarpt hode, så leder med de kvalitetene. Anonymkode: 048f2...159 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:27 #9 Skrevet torsdag kl. 09:27 Kommer aldri til å tro på en mann som sier jeg er pen, eller flørter med meg igjen. Det er bare en : "smoke screen".. Anonymkode: 0c900...a8d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:27 #10 Skrevet torsdag kl. 09:27 Det er mye man kan gjøre for å se mer attraktiv ut. Det høres derimot ut som du hovedsakelig burde jobbe med selvfølelsen og selvrespekten din. Anonymkode: 33468...5b1 4
HMK Skrevet torsdag kl. 09:29 #11 Skrevet torsdag kl. 09:29 Det minst attraktive er folk som syter og er negative. 7 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:30 #12 Skrevet torsdag kl. 09:30 Det er bare frigjørende å ikke la seg definere av andres syn på skjønnhet. Dyrk egne interesser og andre verdier enn det ytre, finn en koselig og snill fyr med samme verdier. Vinn vinn! Anonymkode: 2485d...49f 2 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:35 #13 Skrevet torsdag kl. 09:35 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kanskje. Men min forrige parasitt fortalte meg at jeg er inbildsk, og lo av meg når jeg sa jeg syns jeg var over gjennomsnittet. Jeg har sett meg selv utenifra nå, ja jeg er stygg lavere enn gjennomsnittet. Kanskje 2 av 10. Blir vel alene resten av mitt liv. Det er helt ok. Bedre enn å ha parasitter. Anonymkode: 0c900...a8d Jeg ville ledd om Brad Pitt kalte seg over gjennomsnittet. Det er så selvgodt at det er kvalmt. Men, også veldig teit når han visste at han hadde fått utnyttet deg grunnet lav selvfølelse. De som har god selvfølelse, går ikke med på den skalaen, og ja, vi ler litt når vi ikke synes synd på de som går på den limpinnen. Du blir utnytta fordi du tiltrekker deg folk som ser deg for hva de kan bruke. Det har null med utseendet ditt å gjøre. Anonymkode: 1e9ed...002 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:38 #14 Skrevet torsdag kl. 09:38 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kanskje. Men min forrige parasitt fortalte meg at jeg er inbildsk, og lo av meg når jeg sa jeg syns jeg var over gjennomsnittet. Jeg har sett meg selv utenifra nå, ja jeg er stygg lavere enn gjennomsnittet. Kanskje 2 av 10. Blir vel alene resten av mitt liv. Det er helt ok. Bedre enn å ha parasitter. Anonymkode: 0c900...a8d Hvis er annet menneske hadde snakket sånn til deg som du skriver her æ, hadde du vært interessert i p ha noe med hxn å gjøre da? Tenk litt på hvordan du er mot deg selv, så kan det godt gjøres at det blir bedre ovenfor andre også Anonymkode: 89a61...a64 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:38 #15 Skrevet torsdag kl. 09:38 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kanskje. Men min forrige parasitt fortalte meg at jeg er inbildsk, og lo av meg når jeg sa jeg syns jeg var over gjennomsnittet. Jeg har sett meg selv utenifra nå, ja jeg er stygg lavere enn gjennomsnittet. Kanskje 2 av 10. Blir vel alene resten av mitt liv. Det er helt ok. Bedre enn å ha parasitter. Anonymkode: 0c900...a8d Sikker på at han lo fordi "du ikke er pen", men heller fordi det er en utrolig hoven ting å si uansett hvordan man ser ut? Anonymkode: f4c04...bde 4 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:50 #16 Skrevet torsdag kl. 09:50 HMK skrev (20 minutter siden): Det minst attraktive er folk som syter og er negative. Jeg ser ikke sette som syting og negativitet. Bare en trist reality check. Anonymkode: 0c900...a8d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:53 #17 Skrevet torsdag kl. 09:53 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sikker på at han lo fordi "du ikke er pen", men heller fordi det er en utrolig hoven ting å si uansett hvordan man ser ut? Anonymkode: f4c04...bde Jeg syns ikke det er. Når man blir spurt. Jeg er ikke sånn som dyrker janteloven heller. Anonymkode: 0c900...a8d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:54 #18 Skrevet torsdag kl. 09:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns ikke det er. Når man blir spurt. Jeg er ikke sånn som dyrker janteloven heller. Anonymkode: 0c900...a8d Vel, jeg synes det er hovent. Men om man velger å si det, så man også tåle reaksjonene det vil gi. Kanskje du er over gjennomsnittet, men at du fremstår usjarmerende når du sier det og derfor lo han. Det er en risk man tar når man sier sånt, jantelov eller ei. Anonymkode: f4c04...bde 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:55 #19 Skrevet torsdag kl. 09:55 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kanskje. Men min forrige parasitt fortalte meg at jeg er inbildsk, og lo av meg når jeg sa jeg syns jeg var over gjennomsnittet. Jeg har sett meg selv utenifra nå, ja jeg er stygg lavere enn gjennomsnittet. Kanskje 2 av 10. Blir vel alene resten av mitt liv. Det er helt ok. Bedre enn å ha parasitter. Anonymkode: 0c900...a8d Du får finne deg en annen 2'er, da. Ikke verre enn det. Anonymkode: 9f1f8...3d4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:57 #20 Skrevet torsdag kl. 09:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får finne deg en annen 2'er, da. Ikke verre enn det. Anonymkode: 9f1f8...3d4 Det tviler jeg veldig sterkt på at uattraktive damer er interessert i 😂 De vil nok heller sutre over å bare få sex av kjekke menn Anonymkode: 0f2f1...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå