AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Selv om jeg har sovet 8 timer, kan jeg våkne opp med en veldig tretthetsfølelse rundt øynene. Jeg bruker briller og er en del på dataen også om kvelden. Jeg er i førtiårene. Noen som har noen tips eller hva som hjelper? Jeg kan også se hoven ut over øynene. Det er fælt å ikke føle seg uthvilt når jeg jo har sovet nok. Anonymkode: f219c...074
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det er muligens bare en del av det å bli eldre, men er det lenge siden forrige synstest og sjekk hos optiker? Anonymkode: d7f7c...b4e
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er muligens bare en del av det å bli eldre, men er det lenge siden forrige synstest og sjekk hos optiker? Anonymkode: d7f7c...b4e Ja, det kan være det? Jeg har ikke veldig dårlig syn, men et år siden siste test. Nå har jeg vært oppe i tre timer og øynene føles fortsatt tunge og trøtte. Anonymkode: f219c...074
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg har brukt smørende øyedråper fast morgen og kveld sånn at jeg slipper å gni så mye rundt øynene hele tiden. Har vært hos øyelege og det viste seg at jeg hadde ekstremt lite naturlig tårevæske. Har blitt veldig mye bedre nå. Ellers så kan man jo forsøke å kjøpe en kjølende øyekrem som man kan smøre under øynene hver kveld før man legger seg. Om du ser på youtube og søker opp "how to reduce swollen eyes in the morning" så kommer det opp masse videoer med massasjeteknikker man kan gjøre selv om morgenen 😊 Anonymkode: ad35a...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har brukt smørende øyedråper fast morgen og kveld sånn at jeg slipper å gni så mye rundt øynene hele tiden. Har vært hos øyelege og det viste seg at jeg hadde ekstremt lite naturlig tårevæske. Har blitt veldig mye bedre nå. Ellers så kan man jo forsøke å kjøpe en kjølende øyekrem som man kan smøre under øynene hver kveld før man legger seg. Om du ser på youtube og søker opp "how to reduce swollen eyes in the morning" så kommer det opp masse videoer med massasjeteknikker man kan gjøre selv om morgenen 😊 Anonymkode: ad35a...cd9 Takk! Dette med øyedråper tror jeg kanskje kan være noe for meg. Mulig det også er en følelse av tørre øyne i dette, men det hadde jeg ikke tenkt på. Anonymkode: f219c...074
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Middallergi? SJekke synet om det er lenge siden, går fort nedove når man tipper en viss alder. Anonymkode: 60c53...56f 1
rosesandpeonies Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Sjekk syn. Øyedråper som noen nevnte. Eventuelt også øyesalve på kveld om du våkner opp med trette øyne.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk! Dette med øyedråper tror jeg kanskje kan være noe for meg. Mulig det også er en følelse av tørre øyne i dette, men det hadde jeg ikke tenkt på. Anonymkode: f219c...074 Ja, det ble i alle fall livsendrende for meg! Måtte nesten dra opp øynene selv hver morgen og fikk ofte øyebetennelse. Fikk anbefalt "systane complete" øyedråper som fåes kjøpt reseptfritt på apotek av øyelegen min Anonymkode: ad35a...cd9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det ble i alle fall livsendrende for meg! Måtte nesten dra opp øynene selv hver morgen og fikk ofte øyebetennelse. Fikk anbefalt "systane complete" øyedråper som fåes kjøpt reseptfritt på apotek av øyelegen min Anonymkode: ad35a...cd9 Tusen hjertelig! Da prøver jeg det i dag. Tusen takk til alle svar, her var det mye jeg ikke hadde tenkt på. Blir så takknemlig når KG er så full av hjelp! Anonymkode: f219c...074
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Kan hjelpe å få mye dagslys inn på øynene første halvtimen. Anonymkode: 0b40a...37a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå