Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei og velkommen til deg 🌹

Da går nok en runde med astrologiske lesninger i gang. Det gleder meg å se at det var så mange interesserte da jeg spurte dere her i går😍

I lesningen blir det lagt vekt på å belyse og tillegge noe positivt på din vei videre i personlig utvikling. Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og prøv å vær så spesifikk du kan. Jo mer du konkretiserer det du vil vite om, dess mer blir svaret tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop danner grunnlaget for svaret du får.

Betingelser for denne rundens lesninger:

-Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant.

-Alle som har henvendt seg innen kl 21 vil få et svar. 

-Det er dessverre ingen mulighet for å stille oppfølgingsspørsmål i denne runden.

-Jeg kan kun svare de som legger ved informasjonen som er nevnt under her

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

-Ditt fødselsår

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Slik finner du din ascendant:

For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten din her:

Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net 

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, helbredelse, sykdom, fødsler og død.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk vil høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere.🌙

Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Med beste intensjoner,

Ts💫🤍

Anonymkode: 6b1ea...d74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ditt fødselsår: 1990

Vannmannen, krepsen og cancer.

Jeg jobber i en lederstilling og jobber mot å få stilling som øverste leder i bedriften. Eier av bedriften vet dette og er opptatt av å gi meg nødvendig opplæring på forskjellige områder. Vil jeg oppnå dette eller vil jeg få en slik stilling i et annet firma, og hvor langt i fremtiden er denne muligheten? Vil dette også hjelpe meg økonomisk slik at hverdagen blir litt lettere?

Anonymkode: 3c483...ae1

AnonymBruker
Skrevet

1983, steinbukk, kreps, løve.

Hva må jeg gjøre for å finne en partner, har jeg møtt ham?

Anonymkode: 36c0a...801

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan finner man månetegnet?

Anonymkode: 13380...aa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan finner man månetegnet?

Fant ut av det:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1983 
Stjernetegn: Vekten
Månetegn: Skytten
Ascendant: Vekten

Kommer resten av året og 2026 til å by på flere utfordringer, eller vil ting stabilisere seg slik at jeg kan begynne å senke skuldrene og ta livet litt mer med ro?

Anonymkode: dc230...aec

AnonymBruker
Skrevet

1988

tvillingene, jomfruen, vekten 

Når kommer jeg meg ut av et økonomisk uføre. 

Anonymkode: af874...679

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne vite hvordan det går karrieremessig de neste årene. Fødselsår 1975, stjernetegn jomfruen, månetegn er løven og ascendant skorpionen.

AnonymBruker
Skrevet

Fødselsår: 1991

Stjernetegn: Fiskene

Månetegn: Skorpionen

Ascendant: Vekten

Mitt spørsmål:

Er det mulig for meg å få en større forståelse av meg selv? Både på det fysiske, psykiske og åndelige plan? 
Vil den veien jeg gå nå føre meg videre i livet, eller er det på tide å "ta seg sammen" å gå en annen vei?

Eller for å forenkle det jeg spør om: Hvordan ser veien videre ut for meg?

🪐🤍

Anonymkode: e837d...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Fødselsår 1989, stjernetegn tvillingene, månetegn jomfruen, ascendant skorpionen. 

Vil jeg få drømmen om en stor familie oppfylt? 

Anonymkode: d657e...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Hei 👋 Jeg er en steinbukk. Født i 1981

Månetegn Aquarius

Ascendant Libra 

Jeg lurer på om jeg vil gjenforenes med exen?Tenker han fortsatt på meg? Vil det bli oss to? 
Vil jeg finne kjærligheten med han eller noen andre? 
Hvordan ser fremtiden ut? Helsen min? 

Anonymkode: 265e9...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Født: 1982

Stjernetegn: vannmann

Månedstegn: Skytten

Ascendant: tvillingene

Spørsmål: Kjærligheten. Jeg har vært i et forhold en liten stund, men nå har det oppstått en situasjon hvor det muligens blir slutt. Skal jeg godta det? Eller skal jeg kjempe for dette forholdet? 

Anonymkode: 6a5a1...222

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk, veldig interessant❤️

Fødselesår 1975, stjernetegn løven, ascendant skorpionen, månetegn vannmannen.

Jeg ønsker å spørre om forholdet mitt, om vi er på rett vei, eller om vi blir stående i stampe. Det er mye utfordringer sånn jeg ser det, for jeg ønsker å planlegge en fremtid sammen, samboerskap, mer tid sammen, mer trygghet og kjærlighet, og et dypere og nærere bånd. Jeg ønsker å snakke om ting som ikke fungerer, som kommunikasjon og emosjonell nærhet, men har vrir seg litt unna de samtalene, unngår å svare og bli med i samtalene. Kan det hende dette vil lette og bedre seg med tiden, eller er dette forholdet helt feil for meg i lengden? Hvis jeg går fra dette forholdet, vil jeg da kunne finne en annen kjæreste som passer bedre for meg?

Tusen takk for hjelpen❤️

Anonymkode: 0f085...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...