AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:50 #1 Skrevet torsdag kl. 07:50 Hei! Vi planlegger kjøkken og spisestue i det nye huset vårt (fortsatt under bygging) og trenger noen gode råd. Kjøkkenet blir i mørkt tre (lys mocca fra Strai) med gulldetaljer og lys benkeplate som bilde viser. Veggene skal males i Frostrøyk (lys greige farge), og gulvet blir lyst eik. Ellers går vi for mye lyse materialer som lin og tekstiler, men med noen innslag av mørkt tre – f.eks. sofaben og stolben – slik at det mørke går litt igjen i huset. Tenker også en mørk spisegruppe med 4 stoler i stuen. Stue og kjøkken er halvveis åpen løsning. Jeg heller mot en lys spisegruppe på kjøkkenet, fordi jeg er redd det kan bli for tungt med enda mer mørkt tre. Samtidig er jeg litt usikker på om en lys spisegruppe vil se “rar” ut sammen med det mørke kjøkkenet – eller omvendt, at det blir for mye hvis jeg velger mørkt. Hva tenker dere? Har dere erfaringer eller tips til hva som fungerer best i en slik kombinasjon? 🌿 Setter stor pris på om noen kommer med tips og råd, og gjerne med bilder 🥰 Anonymkode: 4b21b...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå