Gå til innhold

Må visst være strøkent når megler skal jobbe og gi verdivurdering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger å vite verdi på huset. For tiden e er hagen ganske ustelt, og loftet er overfylt av ting så man knapt kommer seg inn der. Bør det ordnes før megleren kommer eller r er det ikke så nøye? De kommer til å ta år og dag å ordne opp i, så vi vil helst slippe.

Anonymkode: c51c5...983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strøkent er absolutt ikke nødvendig.

Men det må være fremkommelig og muligheter for å se etter de tingene som er viktig. Dvs tilgang til hulrom, loft, kjeller, mellomrom, teknisk rom, alle bad og rør/elektrisk. Om de må flytte på noen esker for å komme til rundtomkring opplever ikke jeg det som problematisk, men må en flytte på mye og rydde+vaske så går både tiden og kvaliteten på verdivurderingen ned.

Skal dere selge så så ville jeg uansett brukt litt tid på det grøvste.

• Liker 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Strøkent er absolutt ikke nødvendig.

Men det må være fremkommelig og muligheter for å se etter de tingene som er viktig. Dvs tilgang til hulrom, loft, kjeller, mellomrom, teknisk rom, alle bad og rør/elektrisk. Om de må flytte på noen esker for å komme til rundtomkring opplever ikke jeg det som problematisk, men må en flytte på mye og rydde+vaske så går både tiden og kvaliteten på verdivurderingen ned.

Skal dere selge så så ville jeg uansett brukt litt tid på det grøvste.

Takk for svar! Vi skal ikke selge med det første, men jeg skal kjøpe meg inn (samboer eier) og så skal han kjøpe sine barn ut ( han sitter i uskifte). Så det er ikke om å gjøre å få høyest mulig pris, bare riktigst mulig.

Anonymkode: c51c5...983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...