AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Unge og gamle mener uheldige Tim om hverandre. Menn og kvinner spotter hverandre. Er man over 50, blir du uglesett. Er man 20, er du for uerfaren til å si noe. Er et stressete samfunn Anonymkode: e8dc6...8a7
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Er dette et spesielt norsk fenomen? Hva begrunner du det med? Og hvilket grunnlag har du for påstandene dine generelt? Det fremstår som ren synsing. Anonymkode: a1feb...f52 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september Nå generaliserer du veldig. Du kan endre på deg selv, og velge hvordan du vil være mot andre. Start der. Anonymkode: 20cf6...cdb 3
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette et spesielt norsk fenomen? Hva begrunner du det med? Og hvilket grunnlag har du for påstandene dine generelt? Det fremstår som ren synsing. Anonymkode: a1feb...f52 Er jo bare å se på flere innlegg på KG feks. Har også overhørt det i samtaler på jobb, kafeer eller i direkte samtaler Anonymkode: e8dc6...8a7
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Skrevet 11. september Hvem er uheldige Tim? Anonymkode: 9e95f...05f 7
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem er uheldige Tim? Anonymkode: 9e95f...05f Autokorrekt Uheldige ting Anonymkode: e8dc6...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #7 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er jo bare å se på flere innlegg på KG feks. Har også overhørt det i samtaler på jobb, kafeer eller i direkte samtaler Anonymkode: e8dc6...8a7 Så svogerforskning altså, dvs ren synsing. Anonymkode: a1feb...f52 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Unge og gamle mener uheldige Tim om hverandre. Menn og kvinner spotter hverandre. Er man over 50, blir du uglesett. Er man 20, er du for uerfaren til å si noe. Er et stressete samfunn Anonymkode: e8dc6...8a7 Fordi vi har så god tid til det og det er ikke noen fare knytter til kritikk. Anonymkode: 5a73e...554
AnonymBruker Skrevet 11. september #9 Skrevet 11. september det er de folk har lyst til å føle seg bra og vet ikke / gidder ikke bedre måter å føle seg bra på.. de går vel etter instinkter sikkert og tenker ikke så mye over det. det får dem til å føle seg bra og det er bra nok. Anonymkode: 7ca36...f8c
AnonymBruker Skrevet 11. september #10 Skrevet 11. september Kjøper overhodet ikke premisset ditt, TS. Mitt klare inntrykk er at folk flest er hyggelige og greie og vil andre godt, både i Norge og andre land. Og hvis argumentet for at jeg tar feil om hvordan hele det norske samfunnet er er at du har «overhørt på kafé» at norske mennesker er slemme tenker jeg nok omtrent det samme om verden nå som før jeg leste denne tråden. Anonymkode: 521f5...452 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #11 Skrevet 11. september Hva? Norge er veldig snille på dette. KG er ikke det, men du må ut å "touch some gras" om du bruker KG til å representere hvordan Norge er. Anonymkode: 3f3a6...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #12 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvem er uheldige Tim? Anonymkode: 9e95f...05f AnonymBruker skrev (9 timer siden): Autokorrekt Uheldige ting Anonymkode: e8dc6...8a7 På siden men - haha, unnskyld, jeg lo faktisk godt her. Stakkars uheldige Tim. Jeg tror det er litt ekstra konsentrert i kommentarfelt og på forum for det meste. Og så har du jo enkelte der ute med veldig ensporede meninger, men de fleste jeg kjenner ser ting litt mer nyansert i alle fall. Anonymkode: 72402...93e
AnonymBruker Skrevet 11. september #13 Skrevet 11. september Det er nok dessverre en godt nedarvet egenskap vi har i oss alle, - en gang i tiden måtte vi vere skeptisk til alt som var annerledes, det var slik vi overlevde. Det som var uvanlig, annerledes eller det som kom utav mønstre vi ikke var vant med, kunne ta livet av oss rett og slett. Stort sett har homo sapiens evnet å overkomme redsler og skepsis for det nye etter ei stund med praksis, bare vi så att det gagnet oss, men stortsett kun da. Neanderthalerene var enda reddere for å unnvike fra normalen, og var enda mer bundet til tradisjoner og nye tanker, og de bukket under. Anonymkode: bdb28...fe6
AnonymBruker Skrevet 11. september #14 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvem er uheldige Tim? Anonymkode: 9e95f...05f Denne karen: https://www.youtube.com/@unluckytim/videos Anonymkode: 0d4c0...f89
AnonymBruker Skrevet 11. september #15 Skrevet 11. september Jeg lurer på hvorfor folk skriver misliker med to s-er. Hva er "sliker"? Blir det også mis-sforstå, mis-stenke og mis-stanke? Anonymkode: 87d8f...12d
AnonymBruker Skrevet 12. september #16 Skrevet 12. september Utrolig irriterende spesielt når folk generaliserer på kjønn. Ikke noe som «vi kvinner» skal føle eller gjøre stemmer på meg. Ta for fa*n innover dere at s det faer større forskjeller innad hvert kjønn enn imellom kvinner og menn. Anonymkode: bb120...b77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå