Gå til innhold

Yvonne Johannessen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har egentlig skjedd med henne? Aldri fulgt henne men får henne opp nå og da. Kalte ikke hun seg Bondekone tidligere? Er hun ikke sammen med far til ungene lenger? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun er ikke sammen med barnefaren lenger. 

Vet hun har opplevd å  miste faren sin tidligere i år, og det har vært tungt for henne, samt andre ting som jeg ikke vet. Så hun vurderte onlyfans for en tid tilbake, men vet ikke om det har blitt noe av. 

Skrevet

Brudd med siste barnefaren. Mistet som nevnt faren tidligere i år, har det tydelig ikke bra etter det. Snapper jevnlig om vanskelig hverdag og sånn. Og hun har startet en OnlyFans, skjedde for et par uker siden mener jeg. Ikke for nudes i følge henne selv. 

Skrevet

Var bare så uvant å se henne sånn, det var en stund siden sist og da var det mer fokus på sykdom rundt ene barnet pluss mye koselig snapping av gårdsdrift og dyr. Virket som hun og barnefar fant mye trøst og styrke hos hverandre, så var trist å se henne sånn hun er nå. Håper hun kommer seg etterhvert og får det bedre. 

Skrevet

Onlyfans?? 😳 Er ikke det bare nudes det går i der da?

Fulgte henne når hun bodde på gården sammen med siste barnefaren. 

Skrevet

Virker som hun har mista det litt, håper hun finner tilbake til seg selv!

• Liker 3
Skrevet

Det gikk fort fra idyll og forlovelse til brudd og totalt sammenbrudd. Hun var både koselig og inspirerende å følge, men ikke nå lengre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (1 time siden):

Onlyfans?? 😳 Er ikke det bare nudes det går i der da?

Fulgte henne når hun bodde på gården sammen med siste barnefaren. 

Nja, hun bedyrer at det er kun for å få en bedre plattform å kommunisere med følgerne på….. - selvsagt i første omgang…. 

Skrevet
Tiara07 skrev (1 minutt siden):

Nja, hun bedyrer at det er kun for å få en bedre plattform å kommunisere med følgerne på….. - selvsagt i første omgang…. 

Hahah det var jo en ny og spennende begrunnelse😂

• Nyttig 2
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Øøh, da finnes det vel bedre steder 🤯 Nei, hun skal vel vise fram de nye puppene tenker jeg...

• Liker 1
Skrevet
Faina skrev (2 timer siden):

Øøh, da finnes det vel bedre steder 🤯 Nei, hun skal vel vise fram de nye puppene tenker jeg...

Dette var vel en unødvendig, ufin kommentar. Hun er tydelig ikke frisk, har fortalt om både søvnproblemer, usunne tankemønster, ufrivillig vektnedgang osv. Hun er også i et nav-løp, med garantert liiite penger og flere unger, bare det i seg selv er krevende nok. Hun har mistet en trygghet i faren, og fått pusten slått ut av seg. Dette er et menneske i krise, ikke en man trenger å heve øyenbrynene til. Vær litt raus med henne.

• Liker 2
  • Nyttig 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Veldig trist situasjon for henne. Men hun har dessverre fått problemer da hun ble sammen med en innsatt da hun var fengselsbetjent i bergen. I tillegg dette med faren ;/  Har tidligere vært innlegg i avisen om bråk i leiligheten. Han soner nå i vik fengsel og er fortsatt sammen med henne. Så det hjelper ikke på situasjonen hennes dette - håper hun kommer tilbake til det gode menneske og inspirerende hun var på sosiale medier. 

• Liker 2
Skrevet
Alina dro skrev (1 time siden):

Veldig trist situasjon for henne. Men hun har dessverre fått problemer da hun ble sammen med en innsatt da hun var fengselsbetjent i bergen. I tillegg dette med faren ;/  Har tidligere vært innlegg i avisen om bråk i leiligheten. Han soner nå i vik fengsel og er fortsatt sammen med henne. Så det hjelper ikke på situasjonen hennes dette - håper hun kommer tilbake til det gode menneske og inspirerende hun var på sosiale medier. 

Når ble det slutt med far til barnet og når ble hun sammen med den innsatte? 

• Liker 1
Skrevet
Alina dro skrev (1 time siden):

Var det dette som gjør at hun ikke jobber der lenger? Og har det vært bråk i leiligheten hun bor i nå? 

Skrevet
Alina dro skrev (3 timer siden):

Uff, det høres jo virkelig ikke bra ut. Da skjønner jeg hvorfor hun legger ut snapper fra Sogn innimellom. Vet du hva bråket i leiligheten har gått ut på?

Trist situasjon, virker veldig selvdestruktivt. Hadde et annet inntrykk av henne før, med gård, dyr, rutiner og mer "vanlige", sunne temaer. 

Så hun hadde fått en kommentar a'la "hadde folk bare visst hva du står i" der hun svarte noe sånn ca at det hadde hun ikke lov til å snakke om, slik jeg oppfattet det. 

• Liker 1
Skrevet
FreezeandFawn skrev (13 minutter siden):

Uff, det høres jo virkelig ikke bra ut. Da skjønner jeg hvorfor hun legger ut snapper fra Sogn innimellom. Vet du hva bråket i leiligheten har gått ut på?

Trist situasjon, virker veldig selvdestruktivt. Hadde et annet inntrykk av henne før, med gård, dyr, rutiner og mer "vanlige", sunne temaer. 

Så hun hadde fått en kommentar a'la "hadde folk bare visst hva du står i" der hun svarte noe sånn ca at det hadde hun ikke lov til å snakke om, slik jeg oppfattet det. 

Har nesten ikke ungene heller, klarer ikke ha de på overnatting sier hun;( hvorfor ble det slutt m barnefar da? Var jo noe som skjedde, som hun ikke kunne si

• Liker 1
Skrevet

Før var det ungene dyrene vasking osv.. nå ser hun helt ødelagt ur.. stakkars. Bruker filter på snap og er så opptatt av utswende.. får vondt av henne

Skrevet
Vanilje70 skrev (1 minutt siden):

Har nesten ikke ungene heller, klarer ikke ha de på overnatting sier hun;( hvorfor ble det slutt m barnefar da? Var jo noe som skjedde, som hun ikke kunne si

Nå pleier jeg å hoppe over snapper med unger, litt pga interesse, og mye fordi jeg ikke synes unger har noe som helst i sosiale medier å gjøre. Men jeg synes det er positivt om hun skjermer ungene fra sin uhelse, og at hun sier ifra om hva som eventuelt blir for mye ansvar for henne å takle nå. 

Vet ikke hva som skjedde mellom henne og siste barnefar. Jeg fulgte henne bare sporadisk pga gårdsdyrene, men følger litt mer med nå av ren bekymring. 

• Liker 1
Skrevet
Alina dro skrev (10 timer siden):

Når rakk hun alt dette, for det er knapt et år siden det ble slutt med siste barnefar som hun også var forlovet med? Det er vel også lenge siden hun jobbet i fengsel? Så hun har evt gjennopptatt kontakt med en straffedømt for å bli sammen med ham? Eller er dette du skriver noe som ligger lengre bak i tid? Det var litt vanskelig å henge med på…

Skrevet
Vanilje70 skrev (7 timer siden):

Før var det ungene dyrene vasking osv.. nå ser hun helt ødelagt ur.. stakkars. Bruker filter på snap og er så opptatt av utswende.. får vondt av henne

Filter brukte hun alltid før også... 

Men ble hun sammen med denne andre mens hun var forlovet??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...