AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Har en iskaffe fra Tine som har stått i romtemp. La den i fryseren nå, hvor lenge må den ligge for å bli kald nok, men ikke fryse helt? Anonymkode: b72b6...f26
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden exictence skrev (25 minutter siden): 50 min Tror ikke den trenger ligge så lenge. En halvliter øl blir iskald på 45 min og det er større/mer enn en liten iskaffe. Anonymkode: 15ff6...3b4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ikke den trenger ligge så lenge. En halvliter øl blir iskald på 45 min og det er større/mer enn en liten iskaffe. Anonymkode: 15ff6...3b4 den har også en helt annen sammensetning, kullsyre osv.. Anonymkode: 59af1...bcf
exictence Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror ikke den trenger ligge så lenge. En halvliter øl blir iskald på 45 min og det er større/mer enn en liten iskaffe. Anonymkode: 15ff6...3b4 ok 5 min i forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå