AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hvis man tar peth prøve litt over 6 uker etter total avholds fra alkohol, kan den likevel vise positivt? Evt hvor mye må man ha drukket og lenge før det for å få utslag så lenge etter? Anonymkode: 6da4a...eb6
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Finnes ikke "positiv" PETH-prøve. Den viser nivåer. Anonymkode: 57dad...0b1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Kan du ikke fortsette på den tråden du lagde igår? Anonymkode: 526f4...99e 6 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du ikke fortsette på den tråden du lagde igår? Anonymkode: 526f4...99e Ikke jeg som har skrevet den 🤔 Anonymkode: 6da4a...eb6
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Finnes ikke "positiv" PETH-prøve. Den viser nivåer. Anonymkode: 57dad...0b1 Ja hvor lang tid før den går helt til 0? Anonymkode: 6da4a...eb6
Fighter83 Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis man tar peth prøve litt over 6 uker etter total avholds fra alkohol, kan den likevel vise positivt? Evt hvor mye må man ha drukket og lenge før det for å få utslag så lenge etter? Anonymkode: 6da4a...eb6 Står at den kun er gyldig ang forbruk siste 2-4 uker. Står også at halveringstiden er på 4-9 dager så man skal være godt innafor da med 6 uker avholdenhet.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Fighter83 skrev (Akkurat nå): Står at den kun er gyldig ang forbruk siste 2-4 uker. Står også at halveringstiden er på 4-9 dager så man skal være godt innafor da med 6 uker avholdenhet. Chat sier den kan vise verdier opptil 7 uker etter Anonymkode: 6da4a...eb6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Det kan ikke måles helt nøyaktig. Man har halveringstid etter en uke til 12 dager. Er du totalt avholds i 6 uker vil du trolig ikke ha utslag. Regner med du sliter med alkohol så derfor skriver jeg dette. Bare vær ops på abstinenser. De kan komme raskt. Blir du kaldsvett, paranoid, diare, mareritt, uro, angst osv. Bør du gå til legen. Delirium tremens. Ofte kun kalt delir er svært farlig. Den som avruser seg selv er som regel ikke klar hva som skjer. Jeg har dessverre sett dette mange ganger. Anonymkode: 1b3ab...339 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Vanskelig å finne mer pisse i buksa for å holde seg varm-løsning på et alkoholproblem enn dette. Håper det løser seg, TS. Dette du skal prøve på nå er en kursendring i enda klarere retning avgrunnen, det viser absolutt all statistikk fra folk i samme situasjon før deg. Du er i ferd med å ødelegge enda mye mer for deg selv. Håper du klarer å snu det på et tidspunkt. Anonymkode: 16aa6...419
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan ikke måles helt nøyaktig. Man har halveringstid etter en uke til 12 dager. Er du totalt avholds i 6 uker vil du trolig ikke ha utslag. Regner med du sliter med alkohol så derfor skriver jeg dette. Bare vær ops på abstinenser. De kan komme raskt. Blir du kaldsvett, paranoid, diare, mareritt, uro, angst osv. Bør du gå til legen. Delirium tremens. Ofte kun kalt delir er svært farlig. Den som avruser seg selv er som regel ikke klar hva som skjer. Jeg har dessverre sett dette mange ganger. Anonymkode: 1b3ab...339 Jeg har vært edru. Anonymkode: 6da4a...eb6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vanskelig å finne mer pisse i buksa for å holde seg varm-løsning på et alkoholproblem enn dette. Håper det løser seg, TS. Dette du skal prøve på nå er en kursendring i enda klarere retning avgrunnen, det viser absolutt all statistikk fra folk i samme situasjon før deg. Du er i ferd med å ødelegge enda mye mer for deg selv. Håper du klarer å snu det på et tidspunkt. Anonymkode: 16aa6...419 Hva mener du! Jeg har vært edru , takket være hjelp av AA blant annet Anonymkode: 6da4a...eb6
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Den slår ikke ut etter 6 uker med avhold. Du gjør en kjempejobb! Peth-prøvene vil bli bevis på det som også kan være kjekt å ha om man f.eks møter bedritent helsepersonell som skal ta lappen fra alle som har eller har hatt ett rusproblem. Anonymkode: f7f47...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå