Gå til innhold

Flere som ikke får respons fra Riksens IVF-avdeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig har startet med IVF hos riksen etter sommeren, men det er fullstendig umulig å komme i dialog med dem om oppstart fordi de ikke har kapasitet til å svare på dialogmeldinger. Har også sittet i telefonkø flere dager uten å nå gjennom. Flere som opplever dette eller har jeg bare uflaks ?

Anonymkode: c1e52...23b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var helt håpløst på riksen da vi holdt på i 2022-23. Ble faktisk gravide og fikk barn naturlig i 2024. Fortsatt ikke hørt noe mer fra Riksen...

Anonymkode: aa49a...e9d

Skrevet

Jeg har kommet gjennom på telefon, men må gjerne vente i kø 30-60 minutter.. Skulle bli kontaktet igjen etter de hadde avklart med legen, men ikke hørt noe mer.. Så utrolig frustrerende at de er så vanskelige å kunne ha en dialog med.. 

AnonymBruker
Skrevet
lb skrev (5 timer siden):

Jeg har kommet gjennom på telefon, men må gjerne vente i kø 30-60 minutter.. Skulle bli kontaktet igjen etter de hadde avklart med legen, men ikke hørt noe mer.. Så utrolig frustrerende at de er så vanskelige å kunne ha en dialog med.. 

Uff jeg er så enig! jeg har vært i telefonkø 3 ganger den siste tiden fra 20-60 minutter uten å komme gjennom. Har jo ikke tid til å bruke timesvis av arbeidstiden min på telefonen heller. De gir inntrykk av at de skal ringe alle tilbake men det gjør de jo ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du bytte til Porsgrunn?

Anonymkode: 337c2...538

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du bytte til Porsgrunn?

Anonymkode: 337c2...538

Finnes det en offentlig tilbyder av IVF i Porsgrunn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uff jeg er så enig! jeg har vært i telefonkø 3 ganger den siste tiden fra 20-60 minutter uten å komme gjennom. Har jo ikke tid til å bruke timesvis av arbeidstiden min på telefonen heller. De gir inntrykk av at de skal ringe alle tilbake men det gjør de jo ikke. 

Jeg tror de bare svarer de som ringer mellom 12.30-14.30, ikke ringer opp igjen nødvendigvis.. Hvis du har mulighet ville jeg forsøkt å ringe 14.25 og bare holdt linjen, erfaringsmessig har det gått raskest da!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Finnes det en offentlig tilbyder av IVF i Porsgrunn?

Ja. Fertilitetsavdelingen Sør ved Sykehuset Telemark.

Har ikke erfaring med dem selv (eller med IVF i det hele tatt), men jobber i apotek og har derfor deltatt på fagkurs om IVF-medisiner med dr. Hanevik som vel er medisinsk faglig ansvarlig i Porsgrunn, og må si at han virker som en helt fantastisk lege:)

Anonymkode: 23056...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...