AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:23 #1 Skrevet onsdag kl 21:23 Jeg skulle egentlig har startet med IVF hos riksen etter sommeren, men det er fullstendig umulig å komme i dialog med dem om oppstart fordi de ikke har kapasitet til å svare på dialogmeldinger. Har også sittet i telefonkø flere dager uten å nå gjennom. Flere som opplever dette eller har jeg bare uflaks ? Anonymkode: c1e52...23b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:50 #2 Skrevet onsdag kl 21:50 Var helt håpløst på riksen da vi holdt på i 2022-23. Ble faktisk gravide og fikk barn naturlig i 2024. Fortsatt ikke hørt noe mer fra Riksen... Anonymkode: aa49a...e9d
lb Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Jeg har kommet gjennom på telefon, men må gjerne vente i kø 30-60 minutter.. Skulle bli kontaktet igjen etter de hadde avklart med legen, men ikke hørt noe mer.. Så utrolig frustrerende at de er så vanskelige å kunne ha en dialog med..
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden lb skrev (5 timer siden): Jeg har kommet gjennom på telefon, men må gjerne vente i kø 30-60 minutter.. Skulle bli kontaktet igjen etter de hadde avklart med legen, men ikke hørt noe mer.. Så utrolig frustrerende at de er så vanskelige å kunne ha en dialog med.. Uff jeg er så enig! jeg har vært i telefonkø 3 ganger den siste tiden fra 20-60 minutter uten å komme gjennom. Har jo ikke tid til å bruke timesvis av arbeidstiden min på telefonen heller. De gir inntrykk av at de skal ringe alle tilbake men det gjør de jo ikke. Anonymkode: c1e52...23b
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Kan du bytte til Porsgrunn? Anonymkode: 337c2...538
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du bytte til Porsgrunn? Anonymkode: 337c2...538 Finnes det en offentlig tilbyder av IVF i Porsgrunn? Anonymkode: c1e52...23b
lb Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uff jeg er så enig! jeg har vært i telefonkø 3 ganger den siste tiden fra 20-60 minutter uten å komme gjennom. Har jo ikke tid til å bruke timesvis av arbeidstiden min på telefonen heller. De gir inntrykk av at de skal ringe alle tilbake men det gjør de jo ikke. Anonymkode: c1e52...23b Jeg tror de bare svarer de som ringer mellom 12.30-14.30, ikke ringer opp igjen nødvendigvis.. Hvis du har mulighet ville jeg forsøkt å ringe 14.25 og bare holdt linjen, erfaringsmessig har det gått raskest da!
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det en offentlig tilbyder av IVF i Porsgrunn? Anonymkode: c1e52...23b Ja. Fertilitetsavdelingen Sør ved Sykehuset Telemark. Har ikke erfaring med dem selv (eller med IVF i det hele tatt), men jobber i apotek og har derfor deltatt på fagkurs om IVF-medisiner med dr. Hanevik som vel er medisinsk faglig ansvarlig i Porsgrunn, og må si at han virker som en helt fantastisk lege:) Anonymkode: 23056...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå